Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin mennä mökille mieheni kanssa, jossa joskus olin toisen miehen kanssa?

Vierailija
04.04.2018 |

Olin 9v sitten yhdellä kivalla mökillä erään miehen kanssa viikon ajan. Nyt kiinnostaisi mennä tuonne samaan mökkiin kesällä nykyisen mieheni kanssa. Ollaan oltu 6v yhdessä.

Onko se jotenkin väärin omaa miestäni kohtaan viedä se mökille, jossa oon ollu jonkun toisen kanssa joskus kauan sitten?

Mies ei ainakaan ole sanonut että haittaa mutta jos se kaivertaa kuitenkin sitä.. ? En ollut seurustelusuhteessa sen miehen kanssa, jonka kanssa mökillä olin, eikä se reissu ollut mikään sekstailu reissu, vaan lenkkeiltiin, grillailtiin ym normi juttuja.

Kaikkea sitä tulee mietittyä ja vaivattua päätänsä :D

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökki missä olet käynyt kerran toisen miehen kanssa, vs. alakertasi missä toinen mies on käynyt ilmeisesti useinkin ja silti se kelpaa nykyisellekin miehelle.

Vierailija
22/26 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kysymys käännettäisi toisinpäin ja mies veisi naisia aina samanlaiselle lomalle niin veikkaan, että naiset pitäisivät outona toimintana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos kysymys käännettäisi toisinpäin ja mies veisi naisia aina samanlaiselle lomalle niin veikkaan, että naiset pitäisivät outona toimintana.

Olin yhdeksän vuotta sitten viikon mökillä = vien aina kumppanini samanlaiselle lomalle. Jep jep.

Hitsi, tajusin juuri, että olen ollut kahden eksäni (+ kahden ystäväni + työyhteisön) kanssa Tallinnassa ja silti kävin siellä myös nyksäni kanssa ja mennään taas jossain vaiheessa uudestaan!

Vierailija
24/26 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista Suomen mökeistä, ei löydy töistä jonne mennä? Ihan jo vaihtelun vuoksi, sinullekin jotain uutta.

Vierailija
25/26 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on jonkun tutun tai sukusi mökki, niin ei ne nyt saastuneet ole.

Ei tietysti vuokramökkikään siitä pilalle mene, mutta miksi on pakko vuokrata juuri se sama mökki? Tai ainakaan puolisolle kertoa, että täällä minä olen muidenkin miesten kanssa ollut.

Vierailija
26/26 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on nyt saletisti niitä toimittajien testitrolleja, haloo! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä