Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin mennä mökille mieheni kanssa, jossa joskus olin toisen miehen kanssa?

Vierailija
04.04.2018 |

Olin 9v sitten yhdellä kivalla mökillä erään miehen kanssa viikon ajan. Nyt kiinnostaisi mennä tuonne samaan mökkiin kesällä nykyisen mieheni kanssa. Ollaan oltu 6v yhdessä.

Onko se jotenkin väärin omaa miestäni kohtaan viedä se mökille, jossa oon ollu jonkun toisen kanssa joskus kauan sitten?

Mies ei ainakaan ole sanonut että haittaa mutta jos se kaivertaa kuitenkin sitä.. ? En ollut seurustelusuhteessa sen miehen kanssa, jonka kanssa mökillä olin, eikä se reissu ollut mikään sekstailu reissu, vaan lenkkeiltiin, grillailtiin ym normi juttuja.

Kaikkea sitä tulee mietittyä ja vaivattua päätänsä :D

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?

Vierailija
2/26 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tässä sitä homoerotiikkaa nyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin on ihan OK. Miksi asia edes vaivaa sinua?

Vierailija
4/26 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutut kutupaikat..why not?

Vierailija
5/26 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapailist jotain miestä omassa asunnossasi. Ja sitten vaihtaisit miestä niin pitäisi muuttaa että miehen voi pyytää kylään.

Vierailija
6/26 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väärin ylipäätään että seurustelee miehen kanssa vaikka sinulla on ollut aikaisempi suhde todennäköisesti suhteita. Se kyllä kaihertaa nykyistä miestäsi.

Vierailija
7/26 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit toisen miehen kanssa miehessäsi? Pikkuisen kannattaisi katsoa, mitä kirjoittaa.

Mutta mitä itse kysymykseen tulee, niin mitä ihmeen väärää siinä olisi? Jos siinä on jotain väärää, niin missä kulkee raja; saanko käydä nyksän kanssa samassa ravintolassa, missä olen käynyt eksäni kanssa? Ruokakaupassa? Uimahallissa? Nukkua ja rakastella samassa sängyssä?

Vierailija
8/26 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutut kutupaikat..why not?

Tarkoitat varmaan, että tutut "lenkkeily, grillailu ym normi juttuja"-paikat?

Vierailija
9/26 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko muuten huomanneet, että mitä heikkolahjaisempi nainen, sitä isommassa roolissa miesasiat hänelle ovat?

Vierailija
10/26 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystä; tai siis mitä väärää ja tuomittavaa siinä olisi? - Tietysti sen verran voinen ohjeistaa, että älä odota, äläkä ainakaan vaadi, että uudemman miehen tulisi toimia ja käyttäytyä mökillä samalla tavoin kuin aiempi mies. - Tai älä ainakaan muistuttele tai vertaile heitä toisiinsa, vaikka se tavallaan on inhmillistä, mutta saattaa loukata tai muutoin tuntua inhottavalta kuunnella, vaikka sanomasi olisi tarkoitettukin ensi-sijaisesti enempi kehuksi ja kiitokseksi kuin moitteeksi. 

Vierailija
11/26 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori.. Nyt ku alkaa asiaa enempi miettiin niin hävettää koko aloitus.. :DD

AP

Vierailija
12/26 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mikään muu mökki nyt käy? Itse en ainakaan naisena tykkäisi, jos mies veisi mökkiin, jossa on jo käynyt aiemmin toisen naisen kanssa. Aika surullinen fiilis tulisi, jos saisin tietää.

Vierailija
13/26 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on niin, että jos joskus on jonkun kanssa seurustellut vaikka 15 - vuotiaana ja ero tullut niin ei sitä kuulu kenenkään kanssa sen jälkeen seurustella. Yksin pitää olla. Ihme touhua. Pitää miettiä mitä tuli tehtyä ja kovasti katua. Ja vältellä samoja paikkoja missä tullut sillon käytyä.

Vierailija
14/26 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö mikään muu mökki nyt käy? Itse en ainakaan naisena tykkäisi, jos mies veisi mökkiin, jossa on jo käynyt aiemmin toisen naisen kanssa. Aika surullinen fiilis tulisi, jos saisin tietää.

Oletan, että trollaat. Elämä voisi olla vaikeaa, jos noin ajattelisi - paitsi tietysti, jos olisi miehen ensimmäinen nainen ikinä.

Vierailija
15/26 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et koskaan lähtisi miehesi vanhempien mökille, koska sinne on viety joku aikaisempikin tyttöystävä?

Vierailija
16/26 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voi käydä enää Turussa kun olin siellä teininä eksän kanssa.

Vierailija
17/26 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Samoissa paikoissako ei voi käydä eri miesten kanssa? Saako tarjota samanlaista ruokaa/juomaa eri miehille? Entä harrastaa samoja juttuja vai onko kaikki oltava aina jotain ennen kokematonta, kun uusi suhde aloitetaan? Herää nyt, ihminen.

Vierailija
18/26 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok. Turhaa tosin kertoa olleensa siellä juuri exän kanssa, itse en ainakaan haluaisi tietää. Tai tietysti asia voi tulla esiin, kun käy ilmi, ettei ole ensi kertaa kyseisellä mökillä, ja toinen tivaa, kenen kanssa siellä on oltu.

Kaipa ehdottaisin tuota mökkiä, että "kävisikö tämä, tämä oli kiva mökki, oon joskus muinoin ollut täällä, mahtaako olla vielä samanlainen", ja katsoisin, tuleeko tarkentavia kysymyksiä seurasta. Jos ei, turha hieroa tuollaisia miljoonan vuoden takaisia juttuja toisen naamaan.

Vierailija
19/26 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

on väärin. mökki pitää polttaa.

Vierailija
20/26 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 9v sitten yhdellä kivalla mökillä erään miehen kanssa viikon ajan. Nyt kiinnostaisi mennä tuonne samaan mökkiin kesällä nykyisen mieheni kanssa. Ollaan oltu 6v yhdessä.

Onko se jotenkin väärin omaa miestäni kohtaan viedä se mökille, jossa oon ollu jonkun toisen kanssa joskus kauan sitten?

Mies ei ainakaan ole sanonut että haittaa mutta jos se kaivertaa kuitenkin sitä.. ? En ollut seurustelusuhteessa sen miehen kanssa, jonka kanssa mökillä olin, eikä se reissu ollut mikään sekstailu reissu, vaan lenkkeiltiin, grillailtiin ym normi juttuja.

Kaikkea sitä tulee mietittyä ja vaivattua päätänsä :D

Todellakin vaivaat päätäsi aivan turhaan. Kysymyksesi on tyhmä. Ei se mökki pilalle mene ja osoittaa ääretöntä tyhmyyttä kysellä koko asiaa täällä. Huonosti on sulla asiat jos kapasiteettisi ei riitä siihen että  itsenäisesti  asian ratkaiset. Nyt se järki käteen jooko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän