Doctor Foster
Olipas jotenkin pliisu ja epäuskottava päätös sarjalla. Aamulla katsoin areenasta vikan jakson.
Kommentit (33)
Yrittäkää kehitellä jatkokautta tälle sarjalle, mitä käy Tomille? Kolmatta kautta odotellessa...
Luin englantilaisesta lehdestä, että 3. kausi mahdollinen, ei vielä varma. Gemmaa näyttelevä nainen on mukana monessa produktiossa. Oli kuva hänestä harrastamassa kuumaa seksiä pöydällä uudessa näytelmässä / sarjassa. Sanoi, että aikaisintaan ensi vuonna.
Minulla jäi toisen tuotantokauden ensimmäinen jakso katsomatta. Nyt juuri katson toista jaksoa areenasta. Mitä ekassa jaksossa tapahtui? Mitä olivat ne kirjeet mistä jakson esittelyssä mainittiin ja miksi Tom on isänsä luona ym.
Toinen kausi oli mielestäni floppi muutenkin, mutta päätösjakso vasta huttua olikin. Hyvin epäuskottavaa itsemurhavälineistöineen kaikkineen. Ja lopuksi pojan katoaminen, hohhoijakkaa...
Vierailija kirjoitti:
Minulla jäi toisen tuotantokauden ensimmäinen jakso katsomatta. Nyt juuri katson toista jaksoa areenasta. Mitä ekassa jaksossa tapahtui? Mitä olivat ne kirjeet mistä jakson esittelyssä mainittiin ja miksi Tom on isänsä luona ym.
Ne tuparikutsut Simonin uuteen kotiin?
Vierailija kirjoitti:
Tom ei halunnut olla äitinsä luona, koska isä oli kertonut Tomille äidistä jotain. Ja se selvisi viimeisessä jaksossa, mitä. Tom palasi äidin luo, kun Kate ei huolinut Tomia enää isän luo.
Mielestäni sarja pilattiin toiselle kaudelle.
Epäuskottavia kohtauksia. Voisiko muka lääkäri antaa eutanasialääkkeet jollekin jäämättä kiinni? Poika lähtee tuosta vain kotoaan. Mihin muka? Miesystävä jopa epäili ja rauhoitteli gemmaa että.oli yöllä lähtenyt ja jättänyt vain petaamattoman sängyn.
Hirveää kohkaamista aikuisilta ihmisiltä, joilla yksi yhteinen lapsi. Karseaa lapsen psyykelle tuollainen köydenveto, henkinen ja fyysinen väkivalta sekä riita lapsesta. Ja tollasta tapahtuu oikeastikkin joissain perheissä, lapset pyörii riidan keskellä syyttöminä mutta osallisina tahtomattaan!! Menkää itseenne vanhemmat, jos tilanteenne vähänkään muistuttaa Gemman ja Simon tilannetta.
Vanha keskustelu, mutta sain tämän vasta nyt katsottua. Harmi kun tämäkin nyt oli lopulta yksi näistä sarjoista jotka pilataan turhalla venyttämisellä. Olisi saanut loppua ekaan kauteen ja tokan kauden vika jakso oli tosiaan huono.
Minä kahlasin koko sarjan läpi, ja ymmärsin kyllä jutun psykologiset taustat ja juonen ja vanhempien mielipuolisuuden jne jne jne. Mutta. Täytyy sanoa, että kumpikaan päähenkilöistä (siis tohtori ja sen exä) ei herättänyt minussa mitään tunnetta - ei positiivista eikä negatiivista. Piti oikein pohtia sitä, mistä se johtuu, mutta en koskaan saanut vastausta. Koko juttu jätti minut todella kylmäksi - en tuntenut isommin sympatiaa sitä poikaakaan kohtaan, vaikka varmaan olisi pitänyt. Ehkä vaan en tykännyt niistä näyttelijöistä tai jotain.
Tuota noin... Äijä itse oli käynyt vieraissa pari vuotta. Kun rouva saa sen selville, varmasti alkaa rouvaa vituttamaan. Lapsi on siinä, no, on. Mitä sitä sitten olisi doctorin pitänyt tehdä? Ihan oikein kaikki tehty. Äijä oli vaan niin nuoremman fjöösan perään, että valitsi lopulta pikkulikan, eli lutkan, niin kuin se poika sanoi. Poika on nuori, hän selviää, kun NYT on yksi tervejärkinen vanhempi paikalla, eli lääkäri, joka omistautuu työlleen ja nyt jopa pojalleenkin, kun se iljetys pettävä äijä on poissa kuvioista viemästä voimavaroja.
Komppaan. Erinomaisesti kiteytetty.