Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NYT JAKOON KAIKKIEN AIKOJEN SURKEIMMAT SEKSIKOKEMUKSET!

Vierailija
03.04.2018 |

Onko joskus tullut vastaan totaalisen paska sänkykumppani? Kerro mitä tapahtui!

Kommentit (111)

Vierailija
61/111 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran eräällä yhden yön tuttavuudella oli erittäin huono hygienia alapäässä. Leidi oli alakerrastaan täysin sheivaamaton, ja pitkät tuuheat karvat muodostivat klimppejä..joissa oli aikamoinen maku. Suihkussa ei ilmeisesti oltu käyty aikoihin, kun oli sattumalta ollut alkoholinkäyttö aktiivista.

Hoidin suulla neidin finaaliin, mutta sen jälkeen kiitin, kumarsin ja poistuin takavasemmalle. En uusinut tuttavuuttamme.

Vierailija
62/111 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuiko tämä Levillä? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/111 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä muijassa mitään vikaa ole, sä oot vaan huono lämmittämään uunia. Siin muikkeli ajattelee mitä sitä yhen surkeen panon takia koko uunia lämmittelee pienen nakin takia🙈😄

64/111 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheeta.. Meit naisiakin on moneen junaan kuin miehiäkin

Vierailija
65/111 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä967208 kirjoitti:

Ehkä muijassa mitään vikaa ole, sä oot vaan huono lämmittämään uunia. Siin muikkeli ajattelee mitä sitä yhen surkeen panon takia koko uunia lämmittelee pienen nakin takia🙈😄

Onko tuo lainaa-painike tuttu? Helpottaisi vähän tietämään kenelle vastailet.

Vierailija
66/111 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mie nukahin kesken suuseksin, olin siis saajapuolena. Mies on kyll tosi hyvä siinä en siis tylsyyteen nukahtanut. Sanoin kyl monta kertaa kun ehdotteli että oon tooooossssi väsyny. Mitäs ei uskonu, ei ollu mikään tekosyy. Havahduin hetkeksi siihen ku mies kysy et nukunko. Mumisin että ehkä.

No onneksi meillä ei tällaisesta vedetä hernettä nenään. Seuraavana päivänä pirteenä sit pitemmän kaavan kautta.

Mystinen ehkä... "Ehkä, ehkä en." :DD Just hyvä.

Vierailija
67/111 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

panin yhtä naista takaapäin ja nainen sanoi kesken kaiken, nyt ei tunnu kyllä yhtään mitään, oletko sisällä? no onhan mulla pieni.

Vierailija
68/111 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa on käynyt niin, että kun miehellä ei ole seisonut, on alkanut aivan järkyttävä runkkaaminen kalun pystyyn saamiseksi.

Minusta on ihan ymmärrettävää ettei aina seiso. Siihen yleensä auttaa, että ottaa rennosti ja keskittyy vähän aikaa johonkin muuhun, kosketteluun, suuseksiin, pussailuun tms. Näillä miehillä ei oikein ole ollut mitään käsitystä siitä, että tunnelmaan pääsemiseen auttaa varsinkin pään sisällä tapahtuva kiihottuminen. Siihen ei auta se, että pakkomielteisesti vemputtaa kaluaan kuin hullu. Ja nämä ovat siis olleet ihan aikuisia nelikymppisiä miehiä.

Täytyy sanoa, että näissä tilanteissa tunnelma on lässähtänyt ja itseltä on mennyt täysin maku miehestä. 

Kaksi kertaa olen törmännyt varsinaiseen raivorunkkaajaan, jotka ovat runkanneet kaluaan niin kovakouraisesti, että pahaa tekee katsoa. Tuli sellainen käsitys, että he ovat runkanneet kalunsa tunnottomaksi. 

Vierailija
69/111 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

panin yhtä naista takaapäin ja nainen sanoi kesken kaiken, nyt ei tunnu kyllä yhtään mitään, oletko sisällä? no onhan mulla pieni.

Itsellä vähän samanlainen tilanne mut rakasteltiin lähetyssaarnaaja asennossa niin nainen sanoi yllättäen että tule vaan kunnolla sisälle...No olin jo kokonaan sisällä minkä nainenkin tajusi pian. Oli lievästi sanoen vaivaantunut tilanne kun nainen ei pyytänyt lopettamaankaan mut tuntui että hän menetti kiinnostuksensa koko yhdyntään...

Vierailija
70/111 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa on käynyt niin, että kun miehellä ei ole seisonut, on alkanut aivan järkyttävä runkkaaminen kalun pystyyn saamiseksi.

Minusta on ihan ymmärrettävää ettei aina seiso. Siihen yleensä auttaa, että ottaa rennosti ja keskittyy vähän aikaa johonkin muuhun, kosketteluun, suuseksiin, pussailuun tms. Näillä miehillä ei oikein ole ollut mitään käsitystä siitä, että tunnelmaan pääsemiseen auttaa varsinkin pään sisällä tapahtuva kiihottuminen. Siihen ei auta se, että pakkomielteisesti vemputtaa kaluaan kuin hullu. Ja nämä ovat siis olleet ihan aikuisia nelikymppisiä miehiä.

Täytyy sanoa, että näissä tilanteissa tunnelma on lässähtänyt ja itseltä on mennyt täysin maku miehestä. 

Kaksi kertaa olen törmännyt varsinaiseen raivorunkkaajaan, jotka ovat runkanneet kaluaan niin kovakouraisesti, että pahaa tekee katsoa. Tuli sellainen käsitys, että he ovat runkanneet kalunsa tunnottomaksi. 

Ex oli tällainen. 47v ja Seksi oli luokattoman huonoa. Mies vatkasi itsensä valmiiksi ja makasi selällään. Se oli ainut asento missä pysyi pari Min kovana. Siihen sitten piti nopeasti istua kunnes seisokki lopahti nopeasti ja taas mies alkoi vatkaamaan. Kyllästyin ja lähdin suhteesta, ajattelin, ettei seksikumppani voi tuosta ainakaan enää huonompi olla.

Ei mitään leikkisyyttä, intohimoa, erotiikkaa, hellyyttä, hyväilyjä, kiireetöntä kohtaamista. Pelkkää suorittamista ja kiirehtimistä ja tuota noloa vemppaa ja kahden Min seisokki joka ikinen kerta. Kamala kokemus. Muuten oli ihan ok näköinen, mukava, asiallinen ja kohtelias mies. Vähän lyhyenläntä (n. 170cm) mutta muuten jees. Harmi että seksi oli niin karmeaa eikä neuvoista ja ohjauksesta huolimatta halunnut muuta edes opetella. 

Vierailija
71/111 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin baarista nätin naisen mukaan. Sitoi mun silmät ja työntyikin kakkoseen. Se olikin mies.

Vierailija
72/111 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erään miehen varustus tuotti sen laatuisen pettymyksen että oli pakko kysyä, luuleeko hän että tuo tuntuu yhtään miltään? Mies näytti nyrkkiään ja kysyi, onko se riittävän iso... Siis mitä helvettiä?! Lähdin äkkiä pois.

Jälkikäteen kaduttaa että alunperin lähdin ko. miehen mukaan ja toisaalta etten tehnyt tapahtuneesta rikosilmoitusta.

Ihan uteliaisuudesta... Mistä rikoksesta olisit tehnyt ilmoituksen?

Varmaan siitä, ettei mies kertonut etukäteen pienestä vehkeestään. Tuohan on kyllä törkeä petos houkutella puutteessa oleva nainen kämpille ja sitten paljastuukin, ettei ole mitään tarjottavaa! Ilmeisesti oli myös kädetön eikä suukaan toiminut. Voi harmi!

Kyllähän se pitäis taskussa olla kuvallinen kortti seisovasta kullista mittojen kera vaikka poliisin leimalla. Pilluajokorttia voi sitten nainen tahi mieskin pyytää näytettäväksi. Mutta mikä toimis sit naisilla? Ehkä onkin vaan parempi, että arvalla mennään.

Vierailija
73/111 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä vähän samanlainen tilanne mut rakasteltiin lähetyssaarnaaja asennossa niin nainen sanoi yllättäen että tule vaan kunnolla sisälle...No olin jo kokonaan sisällä minkä nainenkin tajusi pian. Oli lievästi sanoen vaivaantunut tilanne kun nainen ei pyytänyt lopettamaankaan mut tuntui että hän menetti kiinnostuksensa koko yhdyntään...

No jatkoitko siihen asti että laukesit?

Vierailija
74/111 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tämän loppu sopii parhaiten tuohon otsikkoon naisen kannalta koska lopetettuani niin nainen kääntyi sängyssä heti selin minuun päin ja totesi ehkä enemmän itselleen "että oli kyllä elämäni huomointa seksiä" sen verran kuitenkin kuuluvasti että kuulin sen.

Vierailija
75/111 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekoja kertoja kun pääsin naisen kanssa sänkyyn, olin niin humalassa, etten saanut kortsua paikalleen, joten pantiin paljaaltaan. Nainen halusi takaapäin, mutta sammuin ennen kuin sain munan sisään, kun en oikein keksinyt, mihin se pitää laittaa. Aamulla halusin uudestaan, mutta tulin ekalla työnnöllä. Se suhde jäi siihen kertaan.

Vierailija
76/111 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä ketjussa yksikään nainen kertonut kuinka on aiheuttanut surkean seksikokemuksen?

Vierailija
77/111 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erään miehen varustus tuotti sen laatuisen pettymyksen että oli pakko kysyä, luuleeko hän että tuo tuntuu yhtään miltään? Mies näytti nyrkkiään ja kysyi, onko se riittävän iso... Siis mitä helvettiä?! Lähdin äkkiä pois.

Jälkikäteen kaduttaa että alunperin lähdin ko. miehen mukaan ja toisaalta etten tehnyt tapahtuneesta rikosilmoitusta.

Ihan uteliaisuudesta... Mistä rikoksesta olisit tehnyt ilmoituksen?

Varmaan siitä, ettei mies kertonut etukäteen pienestä vehkeestään. Tuohan on kyllä törkeä petos houkutella puutteessa oleva nainen kämpille ja sitten paljastuukin, ettei ole mitään tarjottavaa! Ilmeisesti oli myös kädetön eikä suukaan toiminut. Voi harmi!

Mitäs sä puhut? Eihän nainen voi olla

Ja kääntäen: ilmeisesti ei muuta tapahdu kuin kalua sisään ja jyystöä! Ei ole kummosta naisen kannalta.

Vierailija
78/111 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin viehkeän naisen ja menimme hänen kämpilleen. Aloin nuolla sen friidun toosaa, ei ollut pessyt sitä muutamaan päivään. Meinasi tulla oksennus. Epätoivoisesti nussin ja kuvittelin naisen olevan Arni Aavikko. Hetken päästä tuli mällit sisään. En enää tämän jälkeen renssannut kyseistä vosua.

Vierailija
79/111 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoinen sulla on?

Vierailija
80/111 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä kokoinen sulla sitten on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi