NYT JAKOON KAIKKIEN AIKOJEN SURKEIMMAT SEKSIKOKEMUKSET!
Onko joskus tullut vastaan totaalisen paska sänkykumppani? Kerro mitä tapahtui!
Kommentit (111)
kaikenlaisia perverssejä täältäkin löytyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen oli kuin lahna, ei tehnyt mitään ja jälkeenpäin valitti ettei saanut kuin yhden orgasmin. M35
Lahnat on pahimpia. Sellainen selällään makoilu ilman mitään yritystä tappaa tunnelman aika nopeasti.
Mun mielestä lahnoissa on jotain kiihottavaa. Se on tietynlaista henkistä alistamista ja nautin sellaisesta.
Täh??
Etsin eron jälkeen seksiseuraa netistä. Mies oli fiksu ja varakas, ihan ookoolta vaikutti. Sängyssä oli itsekäs paskiainen, ei koskettanut minua lainkaan, muuta kuin piti lantiosta kiinni pannessaan. Sai, käänsi kylkeä ja kuorsasi aamuun saakka poikittain sängylläni. Masturboin. Pois lähtiessään kysyi, saako mua panna takaa ilman kumia.
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppinen nainen, joka oli erittäin passiivinen. Naama peruslukemissa koko aktin ajan, ei ääntelyä - ei siis yhtään mitään. Meinasin jo tarkistaa hengittääkö jonkun peilin avulla, mutten kehdannut :P
Ja ei, ei johtunut mun taidoista.
Jatkoit sitten kuitenkin?! Jos mä olisin tuollainen niin mieheni kyllä lopettaisi siihen paikkaan. Ehkä olisit voinut keskeyttää hommasi ja sanoa, että nyt vaikuttaa siltä ettei nainen oikein pääse tunnelmaan -olisiko jotain mitä hän toivoisi sinun tekevän... On myös hyvä muistaa että yhdyntä on vain pieni osa seksiä, eikä siihen kannata edetä liian nopeast, kuten teidän tapauksessa selkeästi kävi.
Mikä on lahna? Siis niin että makaa kuin nukkuisi, täysin rentona ja poissaolevana..? Se olisi jo mullekin liikaa, jos ei oikeasti yhtään ole messissä.
Se on mun mielestä seksikästä, että otetaan rauhassa ja nainen makaa selällään esileikkien aikana. Ei hihku ja pompi ympäriinsä, vaan makaa ja halaa, suudellaan, silmiin katsomista.. ja siitä kun kiihko nousee niin vähitellen lisääntyy ääntely ja kropan liike. Mutta siis sellainen vähäeleisyys on ihanan intiimiä ja aitoa. Jos on alusta asti ihan kiemurteleva ja kouriva sireeni niin hei, miks ei, mutta seksikkäämpää mulle on se vähäeleinen "makailu", joka lienee jonkun mielestä ehkä lahnailua.
Toisaalta tärkeintä olisi että molemmilla on about se sama mielentila. Eli molemmat joko repii niitä vaatteita ja peuhaa sängyssä aktiivisesti, tai molemmat ottaa rauhallisemmin.
Yhden illan hoito baari-illan jälkeen, enkä kännissä ja väsymyksen takia saanut seisomaan kunnolla. Eka kerta kun itselle kävi näin, olen tulossa vanhaksi ja kyllä muuten kävi itsetunnon päälle. Kyseessä siis surkein seksikokemukseni, eikä ollenkaan naisen takia, joka oli oikein viehättävä.
Mie nukahin kesken suuseksin, olin siis saajapuolena. Mies on kyll tosi hyvä siinä en siis tylsyyteen nukahtanut. Sanoin kyl monta kertaa kun ehdotteli että oon tooooossssi väsyny. Mitäs ei uskonu, ei ollu mikään tekosyy. Havahduin hetkeksi siihen ku mies kysy et nukunko. Mumisin että ehkä.
No onneksi meillä ei tällaisesta vedetä hernettä nenään. Seuraavana päivänä pirteenä sit pitemmän kaavan kautta.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka ko*massa olevien miesten kanssa oikein suostutte sänkypuuhiin? :D
No, nää miehet joilla on näitä kymeniä panoja on yleensä juuri niitä, jotka A) kiertävät ko*massa baareissa pari kertaa viikossa hakemassa samanlaisessa ko*massa olevia naisia, tai B) kiertävät selvinpäin hakemassa ko*massa olevia naisia baareista pari kertaa viikossa. En tiedä, kumpi on pahempi.
Entisen panomiehen ex
Yksi Turun seudun suosituimmista panomiehistä aikoinaan kertoi aikoinaan ihan kirkkain silmin aina "vahingossa" sujauttavan kullinsa panojensa peräaukkoihin baari-illan jälkeen. Jos nainen hermostui, hoiti hän hommat normaalisti loppuun tai laukesi päälle, mutta siihen jäi sitten jatkot tämän naisen kanssa.
Sellaisia helmiä meidän tyttöpiirissä suosittiin 2000-luvun alussa. Näin aikuisena naisena on pakko huomioida, että tällainen vahinkotyyppi kävisi raisk*rista.
On meillä yksinäisillä nuorilla naisilla kyllä surkeat miestyypit joihin langetaan.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, joka kehui olevansa hyvä ottamaan suihin ei osannut asiaa yhtään. Ei se haittaa jos ei osaa, mutta kun kehuu olevansa mahtava ja sitten onkin surkea..
En vain tajua, että miten poskihoidossa voisi olla huono.
No, okei, jos sitä vaan näykkii ja pussailee kevyesti ja varovaisesti. Se lähinnä ärsyttää. Kunnolla suuhun se pää ja lutkuttamaan!
Mies tulee viereen nukkumaan. Sammuttaa valot. Kohta tulee kysymys: "haluttaisko sua yhtään?". Ynähdän jotain, mies tulee riisumaan mun päällä olevat paidan ja pöksyt, nuolee vähän toista tissiä ja käy toimeen, nylkyttää nopeasti välillä vähän taukoa pitäen, kunnes pääsee maaliin. Ei enää tuota, olen antanut sille jo muutaman mahdollisuuden parantaa mutta ei se mitään paranna, se on huono rakastaja ja sellaisena pysyy. Pahin on tuo sen aloituskysymys, ei osaa tai älyä lähestyä ja kosketella mitenkään vaan vain kysyy...
no et sitten tuota käännä hommaa toisinpäin eli sammutat valost ja kohta kysyt haluttasko sua munan imeminen, mies ynähtä jotakin ja riisut sen alkkarit ja aloitat suuseksin koko omalla repetuaarillasi minkä hallitset., sitten kun olet tovin jo pyörittänyt munaa suussasi kiepahdat 69 asentoon ja tälläät pillusi ukon naamalle nuoltavaksi. nyt kun teet tämän niin kerro meille tänne tuliko mieheesi eloa
Vierailija kirjoitti:
En vain tajua, että miten poskihoidossa voisi olla huono.
No kyllä siinä voi. Mm. eksäni teki sen varoen ettei vaan mikään osu suun sisäpintaan.
Mies rynkytti lähetyssaarnaajassa julmetulla nopeudella ja huusi samaan aikaan: "Tell me when you come! I want to come at the same time!" Rynkytys oli niin kovaa että en saanut sanaa suusta enkä meinannut saada henkeä. Kummasti niin monet miehet luulee että nainen saa orgasmin tuolla lailla. Äijä laukesi itse korkealla äänellä ulvoen. Jätin miehen surkean seksin takia.
Yksi toinen kauhea juttu on kun kikkeli survaistaan vahingossa väärään reikään. Oli raju pano käynnissä ja mies survaisi täysillä vahingossa kakkoseen, pelästyi hemmetisti kun ulvoin kivusta seuraavan minuutin.
Yhden illan jutuissa surkeita seksikokemuksia on valitettavasti useita. Yhteistä niille on miehen erektion puute ja itsesääli yhdistettynä kyvyttömyyteen tyydyttää mua suullaan. Usein tähän liittyy rehvakkaan ja miehekkään olemuksen muuttuminen itsesääliksi ja surkeaksi raukaksi. Jos ja kun yhden illan jutuissa päälimmäisenä tavoitteena on saada edes jokseenkin tyydyttävää seksiä, niin aika surkeita tapauksia nämä miehet.
ajomies kirjoitti:
tyttöystävä tuli kylään ja sillä hormonit hyrräsi kun oli kk se aika ja piti alkaa painamaan heti, ihan heti sitten jossakin välissä kääntyi mahalleen ja aloin työntää suon.ikasta ich bin ich lers.siäni sisään ja aivan armoton ku.sen käry, varmaan päivän pari vanhaa, meinasi heretä seisomastakin olis sen verta aromikasta
hyh sentään vieläkin muistan
sitä edellinen tytöystävä, tavattiin ja sitten piti alkaa harrastaa sek.siä kun vein sen autolla kotiaan, olin selvinpäin se ei. lirkutusta pussailua nän.nin imemistä ja leipomista kii.maan asti ja sitten normaalisti kättä housuun ja pikkarit veke ja raottamaan nahkaista karva.lompakkoa mutta mitä ihmettä aivan kuiva korppu, avasin kaivonkantta enemmän mutta kuivaa ah niin kuivaa, keskeytin hommat siihen.
nuorena kännipäissäni vein isotis.sisen tytön kotia ja sanko aivan täynnä märkää pienen lirkutustuokion jälken ja aloin viemään kättä alaneljännekselle, ei siis kinkku eikä kyljys, oli outo tunne, piti laittaa valot ja huudahdin että mikäs vi.ttu tämä on, oli meinaan karvat yhtä sileät kuin minun tukkanikin, enpä ole sellaista sen kooman jälkeen tavannut
Tää oli hyvä. Meinas lentää kahvit näytölle
Olen 16 ja harrastin seksiä 25vuotiaan kanssa ja nyt kaduttaa todella paljon! Olin todella humalassa ja en tuntenut tätä kyseistä miestä, en tiedä kuinka saan tämän pois mielestäni..
Vierailija kirjoitti:
oliko mitä kansalaisuutta?
Tänne kirjoittajat ovat kaikki +45 joten eipä tuolloin 16-kesäisenä ollut muita kuin suomalaisia.
No mulla on tällainen kokemus ihan selvinpäin olevan partnerin kanssa. Ehkä se ulkosynnyttimien hinkkaaminen riitti hänelle. Kakkoseen päätyminen taas tapahtui saunassa ja oltiin ilmeisesti sen verran hikisen ja saippuaisen liukkaita, ettei se sen kummempaa tuntunut ennenkuin jälkeen päin. Näitähän sattuu.-eri