Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NYT JAKOON KAIKKIEN AIKOJEN SURKEIMMAT SEKSIKOKEMUKSET!

Vierailija
03.04.2018 |

Onko joskus tullut vastaan totaalisen paska sänkykumppani? Kerro mitä tapahtui!

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itse seksissä ollut mitään mutta oli ihan kauheaa kun olin poikaystävän kanssa vanhemmillani lomalla ja isäni avasi oven kesken kaiken. En ikinä unohda isän ilmettä

Vierailija
22/111 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmekymppinen nainen, joka oli erittäin passiivinen. Naama peruslukemissa koko aktin ajan, ei ääntelyä - ei siis yhtään mitään. Meinasin jo tarkistaa hengittääkö jonkun peilin avulla, mutten kehdannut :P

Ja ei, ei johtunut mun taidoista.

Oletko ihan varma??!

Olen kyllä, sen verran kokemusta mulla on että tiedän olevani vähintään ok sängyssä. Melkein kaikki naiset on saanut, jonka kanssa olen ollut. Voi tietty feikata orkkuja, mutta lihaskrampit ja tärinä ei voi feikata

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erään miehen varustus tuotti sen laatuisen pettymyksen että oli pakko kysyä, luuleeko hän että tuo tuntuu yhtään miltään? Mies näytti nyrkkiään ja kysyi, onko se riittävän iso... Siis mitä helvettiä?! Lähdin äkkiä pois.

Jälkikäteen kaduttaa että alunperin lähdin ko. miehen mukaan ja toisaalta etten tehnyt tapahtuneesta rikosilmoitusta.

Ihan uteliaisuudesta... Mistä rikoksesta olisit tehnyt ilmoituksen?

Varmaan siitä, ettei mies kertonut etukäteen pienestä vehkeestään. Tuohan on kyllä törkeä petos houkutella puutteessa oleva nainen kämpille ja sitten paljastuukin, ettei ole mitään tarjottavaa! Ilmeisesti oli myös kädetön eikä suukaan toiminut. Voi harmi!

Vierailija
24/111 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erään miehen varustus tuotti sen laatuisen pettymyksen että oli pakko kysyä, luuleeko hän että tuo tuntuu yhtään miltään? Mies näytti nyrkkiään ja kysyi, onko se riittävän iso... Siis mitä helvettiä?! Lähdin äkkiä pois.

Jälkikäteen kaduttaa että alunperin lähdin ko. miehen mukaan ja toisaalta etten tehnyt tapahtuneesta rikosilmoitusta.

Ihan uteliaisuudesta... Mistä rikoksesta olisit tehnyt ilmoituksen?

Varmaan siitä, ettei mies kertonut etukäteen pienestä vehkeestään. Tuohan on kyllä törkeä petos houkutella puutteessa oleva nainen kämpille ja sitten paljastuukin, ettei ole mitään tarjottavaa! Ilmeisesti oli myös kädetön eikä suukaan toiminut. Voi harmi!

Mitäs sä puhut? Eihän nainen voi olla puutteessa, kun naisiahan ei paneta? Nehän vaan antaa seksiä miehille, hyvästä käytöksestä. Ainakin sellaista kuvaa saa, kun lukee tätä palstaa

Vierailija
25/111 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei itse seksissä ollut mitään mutta oli ihan kauheaa kun olin poikaystävän kanssa vanhemmillani lomalla ja isäni avasi oven kesken kaiken. En ikinä unohda isän ilmettä

Missä asennossa olitte?

Vierailija
26/111 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olisit itse suhtautunut jos mies olisi haukkunut pillusi löysäksi?

Eikä tuokaan olisi edes sama asia, koska lantionpohjalihaksia voi treenata, mutta vehkeen koolle ei voi mitään.

Vierailija
27/111 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden illan mies kyseli hoki seksin ajan jotain tyyliin "kato miten iso mulla on", "sano et mulla on iso". Mumisin siihen vaan jotain vaivaantuneena, ihan kuule keskivertokikkeli oli :''D. Aivokapasiteetti tais olla keskivertoa pienempi. Jälkikäteen selvisi että oli ilmeisesti kaiken lisäksi varattu ja laitteli pitkään ruinausviestejä, en vastannut.

S. Espoosta? Minulle on käynyt nimittäin ihan sama, mutta hänellä ei edes seissyt kunnolla ja melkoinen katkarapu oli, piti pidätellä kovasti naurua, kun kyseli minulta noita samoja asioita... Ja varattu oli.

Vierailija
28/111 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdin joskus erään miehen kanssa baarista kotiin ja päädyimme harrastamaan seksiä. Mies ei oikein meinannut löytää reikää ja sitten se vehje luiskahtikin mun PAKAROIDEN VÄLIIN. Siis ei persereikään, vaan kankkujen väliin. Mies alkoi rynkyttää niin antaumuksella etten kerta kaikkiaan kehdannut sanoa asiasta kun ei tuntunut itse tajuavan. Koitin pidätellä naurua sen hetken mitä sitä kesti. Ei enää yhden illan juttuja

Minulle on käynyt sama, paitsi että hinkkasi kyllä jalkoväliin mutta ei reikään. :'D

Vierailija
29/111 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole huonoja kokemuksia oikeastaan lainkaan. Yhden naisen alapää tuoksui voimakkaasti pissalta, mikä vähän häiritsi suuseksiä antaessa, mutta ko. nainen oli muuten aivan ihana.

Vierailija
30/111 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdin joskus erään miehen kanssa baarista kotiin ja päädyimme harrastamaan seksiä. Mies ei oikein meinannut löytää reikää ja sitten se vehje luiskahtikin mun PAKAROIDEN VÄLIIN. Siis ei persereikään, vaan kankkujen väliin. Mies alkoi rynkyttää niin antaumuksella etten kerta kaikkiaan kehdannut sanoa asiasta kun ei tuntunut itse tajuavan. Koitin pidätellä naurua sen hetken mitä sitä kesti. Ei enää yhden illan juttuja

Minulle on käynyt sama, paitsi että hinkkasi kyllä jalkoväliin mutta ei reikään. :'D

Kuinka koomassa olevien miesten kanssa oikein suostutte sänkypuuhiin? :D

Vierailija
31/111 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ollu pessyt vehjettään, eikä yhtään estellyt, kun yritin ottaa suihin. Homma vain kosahti täysin, kun en pystynyt jatkamaan, vaan aloin yökkiä. :'D Ei sillä kerralla edetty sen pidemmälle, enkä häneltä ottanut enää koskaan suihin.

Vierailija
32/111 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kumppanini ei ainakaan tietääkseni ollut ottanut mitään, tosin meninkin hänen luokseen illalla, katselimme vähän leffaa ja aloimme nukkua. Ihan hyvin oli saattanutkin ottaa jotain ennen minun tuloa. :D

Vierailija
33/111 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä asennossa olitte?

Ihan perus poikaystävä päällä. Onneksi! Joku cowgirl olis ollut ihan kauhee

Vierailija
34/111 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sinun asiasi moralisoida, prinssinakki.

Vierailija
35/111 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, joka kehui olevansa hyvä ottamaan suihin ei osannut asiaa yhtään. Ei se haittaa jos ei osaa, mutta kun kehuu olevansa mahtava ja sitten onkin surkea..

Vierailija
36/111 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sinun asiasi moralisoida, prinssinakki.

Repesin totaalisesti tälle!

Suostuu seksiin miehen kanssa, joka on niin kännissä ettei löydä pillua ja kutsuu prinssinakiksi henkilöä, joka kehtaa kyseenalaistaa hänen arvostelukykynsä hymiön kera...

Vierailija
37/111 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hervotonta settiä!

Vierailija
38/111 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöystävä tuli kylään ja sillä hormonit hyrräsi kun oli kk se aika ja piti alkaa painamaan heti, ihan heti  sitten jossakin välissä kääntyi mahalleen ja aloin työntää suonikasta ich bin ich lerssiäni sisään ja aivan armoton kusen käry, varmaan päivän pari vanhaa, meinasi heretä seisomastakin olis sen verta aromikasta

hyh sentään vieläkin muistan

sitä edellinen tytöystävä, tavattiin ja sitten piti alkaa harrastaa seksiä kun vein sen autolla kotiaan, olin selvinpäin se ei. lirkutusta pussailua nännin imemistä ja leipomista kiimaan asti ja sitten normaalisti kättä housuun ja pikkarit veke ja raottamaan nahkaista karvalompakkoa mutta mitä ihmettä aivan kuiva korppu, avasin kaivonkantta enemmän mutta kuivaa ah niin kuivaa, keskeytin hommat siihen.

nuorena kännipäissäni vein isotissisen tytön kotia ja sanko aivan täynnä märkää pienen lirkutustuokion jälken ja aloin viemään kättä alaneljännekselle, ei siis kinkku eikä kyljys, oli outo tunne, piti laittaa valot ja huudahdin että mikäs vittu tämä on, oli meinaan karvat yhtä sileät kuin minun tukkanikin, enpä ole sellaista sen kooman jälkeen tavannut

Vierailija
39/111 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, joka kehui olevansa hyvä ottamaan suihin ei osannut asiaa yhtään. Ei se haittaa jos ei osaa, mutta kun kehuu olevansa mahtava ja sitten onkin surkea..

Tämä vaikuttaisi olevan toistuva teema. Kehuskellaan etukäteen juuri niillä ominaisuuksilla joita itsellä ei ole. Mitä järkeä?

Vierailija
40/111 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole huonoja kokemuksia oikeastaan lainkaan. Yhden naisen alapää tuoksui voimakkaasti pissalta, mikä vähän häiritsi suuseksiä antaessa, mutta ko. nainen oli muuten aivan ihana.

Tuoksui?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme