NYT JAKOON KAIKKIEN AIKOJEN SURKEIMMAT SEKSIKOKEMUKSET!
Onko joskus tullut vastaan totaalisen paska sänkykumppani? Kerro mitä tapahtui!
Kommentit (111)
Joo, montakin.
Yksi kerran huumasi minut kotonaan ja oli varmaan pannut/ottanut kuvia sillä välin, en tiedä.
Toinen oli sellainen, että mies painostamalla painosti seksiin (olin hyvin arka ja alaikäinen), pani vieläpä ilman kortsua ja hänellä oli lisäksi pikkusormen kokoinen pippeli. Todella oksettava kokemus.
Onneksi ei ole enää aikuisena tullut huonoja kokemuksia seksistä, päinvastoin.
Kolmekymppinen nainen, joka oli erittäin passiivinen. Naama peruslukemissa koko aktin ajan, ei ääntelyä - ei siis yhtään mitään. Meinasin jo tarkistaa hengittääkö jonkun peilin avulla, mutten kehdannut :P
Ja ei, ei johtunut mun taidoista.
Kännipanoni n.10v sitten keksi doggystylessa s pamauttaa kakkoseen. Humalatilasta huolimatta sattui aivan he****sti. Siihen loppui se. Käytännössä siis raiskaus.
Vierailija kirjoitti:
Kännipanoni n.10v sitten keksi doggystylessa s pamauttaa kakkoseen. Humalatilasta huolimatta sattui aivan he****sti. Siihen loppui se. Käytännössä siis raiskaus.
Mitäs harrastat kännipanoja,voi voi
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävän kanssa olin baarissa, ja kun päästiin kotiin molempia panetti aika paljon. Olin kerran sen verran kännissä etten osannut tähdätä, yritin ja yritin mutten vaan osunnut "maaliin", turhauduin ja voimalla työnsin...kakkoseen.
Tuli hieman palautetta.
Joo. Yks joka ei humalansa vuoksi saanut millään seisomaan. Yritti tunkea velttoa kalua sisääni ja puhisi samalla, että on se ennenkin mennyt velttona. Kesken jäi.
Sitten eräs ruotsalaismies, joka oli muuten ok, mutta puri SIIS PURI kummatkin nännini rikki, vaikka kielsin. Meni pari viikkoa bacimyciinin ja sidetaitoksen kanssa sitten.
Eräs suht kuuluisa, äkillisesti kuollut mies, jolla oli aivan jumalattoman pieni kalu. Ihan pikkupoikaluokkaa, ei todellakaan juuri suurentunut kun oli juhlakunnossaan. Ärsytti, koska tyyppi oli hyvä muuten.
Erään miehen varustus tuotti sen laatuisen pettymyksen että oli pakko kysyä, luuleeko hän että tuo tuntuu yhtään miltään? Mies näytti nyrkkiään ja kysyi, onko se riittävän iso... Siis mitä helvettiä?! Lähdin äkkiä pois.
Jälkikäteen kaduttaa että alunperin lähdin ko. miehen mukaan ja toisaalta etten tehnyt tapahtuneesta rikosilmoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Nainen oli kuin lahna, ei tehnyt mitään ja jälkeenpäin valitti ettei saanut kuin yhden orgasmin. M35
Lahnat on pahimpia. Sellainen selällään makoilu ilman mitään yritystä tappaa tunnelman aika nopeasti.
Hmm.. Varmaan se kun oli sovittu seksitreffit tinder-mätsin kanssa. Hän asui porukoillaan eikä tiennyt vanhempiensa olevan kotona, piti olla jossain muualla. Piiloteltuaan minua autotallissa pimeessä 20 min hän sai sniikisti mut ikkunastaan sujautettua sisään. Sammuin kesken panemisen, en muista siitä siis mitään enkä tiedä oliko hän jatkanut siitä huolimatta vai lopettanut. Heräsin yöllä monen tunnin päästä omaan pieruuni, hän oli pelaamassa koneellaan ja lähti välittömästi heittämään mua kotiin kiusallisen hiljaisuuden vallassa. Alkoholilla oli osuutta asiaan
Vierailija kirjoitti:
Erään miehen varustus tuotti sen laatuisen pettymyksen että oli pakko kysyä, luuleeko hän että tuo tuntuu yhtään miltään? Mies näytti nyrkkiään ja kysyi, onko se riittävän iso... Siis mitä helvettiä?! Lähdin äkkiä pois.
Jälkikäteen kaduttaa että alunperin lähdin ko. miehen mukaan ja toisaalta etten tehnyt tapahtuneesta rikosilmoitusta.
Miten olisit itse suhtautunut jos mies olisi haukkunut pillusi löysäksi?
Vierailija kirjoitti:
Ihan uteliaisuudesta... Mistä rikoksesta olisit tehnyt ilmoituksen?
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppinen nainen, joka oli erittäin passiivinen. Naama peruslukemissa koko aktin ajan, ei ääntelyä - ei siis yhtään mitään. Meinasin jo tarkistaa hengittääkö jonkun peilin avulla, mutten kehdannut :P
Ja ei, ei johtunut mun taidoista.
Oletko ihan varma??!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen oli kuin lahna, ei tehnyt mitään ja jälkeenpäin valitti ettei saanut kuin yhden orgasmin. M35
Lahnat on pahimpia. Sellainen selällään makoilu ilman mitään yritystä tappaa tunnelman aika nopeasti.
Mun mielestä lahnoissa on jotain kiihottavaa. Se on tietynlaista henkistä alistamista ja nautin sellaisesta.
Lähdin joskus erään miehen kanssa baarista kotiin ja päädyimme harrastamaan seksiä. Mies ei oikein meinannut löytää reikää ja sitten se vehje luiskahtikin mun PAKAROIDEN VÄLIIN. Siis ei persereikään, vaan kankkujen väliin. Mies alkoi rynkyttää niin antaumuksella etten kerta kaikkiaan kehdannut sanoa asiasta kun ei tuntunut itse tajuavan. Koitin pidätellä naurua sen hetken mitä sitä kesti. Ei enää yhden illan juttuja
Olin tosi arka ja ujo kaksikymppinen, päädyin kuitenkin yhden nettitutun miehen kämpälle, katsottiin leffaa ja tehtiin ruokaa. Mitään ei juotu. Jotenkin illan päätteeksi koin että täytyy harrastaa seksiä vaikka halusin vain lievittää omaa yksinäisyyttä. No, mies oli ihan paska sängyssä, ei halunnut koskea mua ollenkaan ja käyttäytyi jotenkin tosi itsekkäästi. Asentoja oli yksi eli minä päällä. Kirsikkana kakun päällä hänellä oli ihka oikea mikropenis. Lauettuaan käänsi kylkeä. Mä puin vaivihkaa ja lähdin kotiin. Mun eka ja toivottavasti vika "yhdenyön"-juttu.
Ei mulla sinänsä ole huonoja seksikokemuksia, mutta vihaan sitä kun mies on tullut ja alkaa ottamaan kaulansa ulos ja se kondomi tulee velttona ulos. Siis niin että se on vielä puoliksi kalusta kiinni. Jotenkin ällöttää se mutta kondomeista en luovu
Yhden illan mies kyseli hoki seksin ajan jotain tyyliin "kato miten iso mulla on", "sano et mulla on iso". Mumisin siihen vaan jotain vaivaantuneena, ihan kuule keskivertokikkeli oli :''D. Aivokapasiteetti tais olla keskivertoa pienempi. Jälkikäteen selvisi että oli ilmeisesti kaiken lisäksi varattu ja laitteli pitkään ruinausviestejä, en vastannut.
Mies lähti oksentamaan kesken aktin. Tuli sitten jatkamaan loppuun 😂