Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten laittaisit työhakemukseen yksittäiset työpäivät?

Vierailija
03.04.2018 |

Esim minulla oli parin kuukauden sijaisuus ja sen jälkeen ollut kolmen kuukaden sisällä yksittäisiä työpäiviä pitkällä aikavälillä toisistaan. Miten nuo kannattaa mainita, vai mainitsenko ollenkaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nämä siis samassa työtehtävässä, sama paikka.  Tuossa kysytään aloituspv ja lopetuspv. En enää tee töitä siellä.

Vierailija
2/7 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jotain tuollaisia joskus laittanut tyyliin "olen tehnyt x kk mittaisen sijaisuuden paikassa y. Lisäksi satunnaisia työvuoroja yhteensä z tuntia aikavälillä xx.xx.xxxx-xx.xx.xxxx."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkoi naurattamaan, kun ajattelin miltä keikkatyöläisen ja aktiivimallia noudattavan CV näyttää.

Sorry!

Vierailija
4/7 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat aikavälin ekasta työpäivästä vikaan ja maininnan eripituisista sijaisuuksista.

Vierailija
5/7 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nämä siis samassa työtehtävässä, sama paikka.  Tuossa kysytään aloituspv ja lopetuspv. En enää tee töitä siellä.

Aloituspv ensimmäinen työpäivä ko. paikassa ja lopetuspv viimeinen, turha selitellä mitään muuta jos ei kysytä.

Vierailija
6/7 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua alkoi naurattamaan, kun ajattelin miltä keikkatyöläisen ja aktiivimallia noudattavan CV näyttää.

Sorry!

Olen nyt vakituisessa työssä, mutta oma CV:ni oli aika naurettava ennen sitä. Minä hypin paikasta toiseen miten sattui töitä löytymään ja otin lyhyitäkin keikkoja vastaan ja välillä sitten jotain iltakoulutuksia. Minä niputin tosiaan ne kaikki yhteen ja laitoin, että olen kehittänyt itseäni myös erilaisilla alan X kursseilla sekä tehnyt tarvittaessa lyhyitä sijaisuuksia alalla X eri paikoissa, mm. Firma Se ja Firma Oy. Tietysti se näyttää pahalta, kun ei ole saanut vakinaista paikkaa. Mutta yksikin pomo mulle sanoi, että mielellään vaihtaisi minut joihinkin ko. firmassa, mutta kun ei oikein voi. Tiedän mitä ja keitä hän tarkoitti. Laiskoja ihmisiä, jotka eivät kuitenkaan ole tarpeeksi laiskoja, että heitä voisi irtisanoa.

Vierailija
7/7 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä kuinka paljon muuta työkokemusta sinulla on. Jos samalta alalta löytyy paljon muutakin, niin voit unohtaa yksittäiset päivät. Jos taas ne on juuri oikeaa kokemusta, niin laita siihen työnkuva kohtaan "sijaisena yksittäisiä työpäiviä annetulla aikavälillä" tai "tuntityöntekijä, keskimäärin 30h viikossa" Tai mikä nyt parhaiten vastaa.