Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä olen mies, joka ei osannut PUHUA. Nyt kirjoitan viidettä kirjettä vaimolleni, enkä KOSKAAN kuvitellut pystyväni tähän.

Yearstoolate
03.04.2018 |

Ydin tässä vuosikymmenen matkassa ei ole kommunikaatio, vaan dynamiikka. Sä et ole saanut kokea olevasi mun elämäni nainen. ”Ollaan vaan” ei ole ollut sulle riittävä takaus, vaikka olen ollut sinusta varma. Sun pitää saada olla erityinen, haluttu ja paikkasi maailmassa pitää olla määritelty tuntein ja sanoin. Ethän sinä voi elää minun kanssani, jos olet määrittelemätön osapuoli.

Me olemme olleet varmasti rakastavaisia, ystäviä, lukukerhon ainoat jäsenet, kavereita, vanhempia, terapia-asiakkaita, ja kaikkea muuta. Mä en ole ymmärtänyt, että sun hyvinvoinnin ja itsetunnon perusta on se, että olet haluttu, että sä koet erityisyyttä ja varmuutta mun suunnalta. Sulle on vihellelty kadulla, en tajunnut silloinkaan vinkkiäsi.

Kun sä tunnet olevasi kaunis ja rakastettu, kaikki mukavat asiat minun suuntaani alkavat tulla automaattisesti, ne tuottavat sulle iloa. Se on niin yksinkertaista. Et halua, että olen miesten mies, mutta haluat, että olen mies. Ihminen, jonka kanssa on takuu turvallisuudesta, ihminen, josta voit olla ylpeä. Ihminen, jonka itsevarmuus lepää tyhjän sijaan näiden asioiden varassa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue: Miehen pitää oletusarvoisesti ja jatkuvasti saada nainen tuntemaan itsensä erityiseksi, halutuksi, kauniiksi ja 10 muuta adjektiivia. Vasta tämän jälkeen nainen antaa miehelle jotain, jos siltä tuntuu.

Onneksi olkoon Ap, 10 vuotta kesti matkasi tossun alle.

Vierailija
2/10 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvähän se on jos olet opetellut kirjoittamaan jos puhuminen ei onnistukaan. Sinällään tuosta jäi kyllä vähän epäselväksi  että joko se kirjoittaminenkin on myöhäistä ...

Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

avasin kiinnostuneena mutta en jaksanut lukea tuollaista lässytystä.

Vierailija
4/10 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua.. Haluttu? Ei, vaan älä kuvittele itsestäsi liikoja, ottajia on. Se on naisen viesti kun kertoo viheltelystä.

Naista ei itseasiassa tippaakaan kiinnosta onko hän haluttava sinun mielestäsi, nainen on sitä aina. Olet turhan täynnä itseäsi, se loistaa jo kirjoituksestasi. Minä minä minä.

Vierailija
5/10 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vittua.. Haluttu? Ei, vaan älä kuvittele itsestäsi liikoja, ottajia on. Se on naisen viesti kun kertoo viheltelystä.

Naista ei itseasiassa tippaakaan kiinnosta onko hän haluttava sinun mielestäsi, nainen on sitä aina. Olet turhan täynnä itseäsi, se loistaa jo kirjoituksestasi. Minä minä minä.

MItä vittua itsellesi??!!?? Mistä sinä tiedät mitä ap:n vaimo haluaa?  Ja mistä tedät kuinka haluttu on? Ja miten niin naiset on aina haluttuja. Eihän ole. Tietysti joku epätoivoinen jamppa pökkii vaikka betoniporsasta. 

Ap selvästi yrittää jäsentää tunteitaan ja ajatuksiaan, mikä on aina hyvä. Ja vaikka parisuhteessa ollaan, kenenkään toisen tehtävä ei ole saada toista tuntemaan itsensä onnelliseksi tai halutuksi tai mitä lie. Se on sitä minäminätouhua. Että oletetaan et kumppanin tehtävä on pomppia kun sinä käsket ja mennä haluamiisi solmuihin, että sinä saisit tuntea jotakin. Pelkkää paskaa tuollainen miehen syyllistäminen siitä, että voi tuntea olevansa haluttu. Se on TÄYSIN omalla vastuulla, hoitaa pääkoppansa kuntoon ja arvostaa itse itseään. Plussana- sitten kun itse osaa ilahduttaa muita- voi saada kaupan päälle sitä ihailua muiltakin. Toiveita voi esittää, mutta oma onni, rakastaminen, itsensä halutuksi tunteminen, on AINA OMALLA VASTUULLA.  Mut aika moni on jäänyt lapsen tasolle vaatimaan lapsen oikeuksia.  MIten se ap;n rouva hoitaa sen 50% siitä yhteisestä parisuhteesta ja sen hyvivoinnista? Että mitäs se rouva sulle antaa, vai valittaako vaan?

Vierailija
6/10 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MItä vittua itsellesi??!!?? Mistä sinä tiedät mitä ap:n vaimo haluaa?  Ja mistä tedät kuinka haluttu on? Ja miten niin naiset on aina haluttuja. Eihän ole. Tietysti joku epätoivoinen jamppa pökkii vaikka betoniporsasta. 

Ap selvästi yrittää jäsentää tunteitaan ja ajatuksiaan, mikä on aina hyvä. Ja vaikka parisuhteessa ollaan, kenenkään toisen tehtävä ei ole saada toista tuntemaan itsensä onnelliseksi tai halutuksi tai mitä lie. Se on sitä minäminätouhua. Että oletetaan et kumppanin tehtävä on pomppia kun sinä käsket ja mennä haluamiisi solmuihin, että sinä saisit tuntea jotakin. Pelkkää paskaa tuollainen miehen syyllistäminen siitä, että voi tuntea olevansa haluttu. Se on TÄYSIN omalla vastuulla, hoitaa pääkoppansa kuntoon ja arvostaa itse itseään. Plussana- sitten kun itse osaa ilahduttaa muita- voi saada kaupan päälle sitä ihailua muiltakin. Toiveita voi esittää, mutta oma onni, rakastaminen, itsensä halutuksi tunteminen, on AINA OMALLA VASTUULLA.  Mut aika moni on jäänyt lapsen tasolle vaatimaan lapsen oikeuksia.  MIten se ap;n rouva hoitaa sen 50% siitä yhteisestä parisuhteesta ja sen hyvivoinnista? Että mitäs se rouva sulle antaa, vai valittaako vaan?

Tän rouva haluaa päästä eroon koko äijästä ja tää tyyppi valehtelee mitä vaan ettei niin tapahtuisi. Ego ei kestä , että muija ottaa eron.

Vierailija
7/10 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vmp

Vierailija
8/10 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on niin perimmäisen kysymyksen äärellä, kuin vain olla ja voi.

Minä tapaan työkseni pariskuntia. Olen jo vuosia sitten tehnyt havainnon, että miehensä kunnioittama ja ihailema vaimo voi parhaiten. Ja sitä kautta hänen miehensä ja koko lähipiirinsä kukoistaa!

Jos saan laittaa suorasanaisesti asian esille. Ihailtu vaimo ei pihtaa, ei käy vieraissa eikä ole veemäinen.

Ihailtu vaimo on onnellinen, halukas, rakastettava ja voi kaikin puolin hyvin.

Vierailija
9/10 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti se vaimo vihdoin tajuaa juosta ja lujaa. Siellä rakennetaan vahvaa vankilaa hänelle.

Vierailija
10/10 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue: Miehen pitää oletusarvoisesti ja jatkuvasti saada nainen tuntemaan itsensä erityiseksi, halutuksi, kauniiksi ja 10 muuta adjektiivia. Vasta tämän jälkeen nainen antaa miehelle jotain, jos siltä tuntuu.

Onneksi olkoon Ap, 10 vuotta kesti matkasi tossun alle.

Minusta se on itsestäänselvyys että parisuhteessa molemmat haluaa saada toisensa tuntemaan halutuiksi ja erityisiksi. Aika surkealta parisuhteelta kuulostaa minulle jos sellainen tuntuu tossun alla olemiselta.