Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksi ja julkkisnaiset

Vierailija
02.04.2018 |

Hyvä, että Metoo tivottavasti lopettaa seksikkyydellä julkisuuteen pääsemisen ja roolien saamisen. Nyt ei ehkä enää ole iltapäivälehdissä "rohkeita naisia", jotka "uskaltaa" pukeutua paljastavasti. (Varmaan miesten tekemiä otsikoita!) Itse pidän rohkeutensa ihan muuta kuin tissien paljastamista.

Nuorten ja vähän vanhempienkin naisten keskinäinen kilpailu miesten huomiosta paljastavan pukeutumisen avulla ei ole "rohkeaa", eikä kovinkaan älykästäkään. Mutta mitä Amerikassa punaisella matolla, sitä jäljitellään täälläkin.

Voisivatko nuoret naiset luopua siitä, että alistuvat myynnin edistämisen välineiksi paljastamalla kehoaan? Toki siitä saa kuvauspalkkioita ja rooleja, mutta silti?

Rohkeutta olisi tarvittu näiltä Metoo-näyttelijättäriltä jo aiemmin, niin asiat eivät olisi päässeet näin pitkälle. Nyt naisten raivoa ei pysäytä enää mikään, ei edes ihmisuhri (Tukholman kaupunginteatterin itsensä surmannut ex-johtaja) sovita näiden miesten rikoksia.

Anteeksipyyntöjään kun ei auta, ei Matleena Kivikasvo-Kuusniemikään antanut TV:ssä anteeksi Louhimiehelle kun tämä pyysi, vaan sanoi, ettet pyytänyt anteeksi silloin ja silloin. Ja kun Louhimies sanoi, että pyydän nyt kuitenkin, ei tullut vastausta.

Mikä olisi sopiva rangaistua Louhimiehelle, että hän voisi palata elävien kirjoihin sosiaalisesti tässä maassa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä naisia pitäs arvostaa muutenki kun vaan ulkonäön perusteella. Mä kyl ite päätän omasta kehostani ja että mikä siinä on seksikästä ja millon. Että kyl mun mielest naisessa tärkeintä on se älykkyys ja kaikki sisänen kauneus.

Vierailija
2/10 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella on oikeus omaan kehoonsa, ja hän määrittelee mitä omalla kehollaan tekee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella on oikeus omaan kehoonsa, ja hän määrittelee mitä omalla kehollaan tekee!

Ei päätä jos elokuviin haluaa. Silloin hänellä on vain kaksi vaihtoehtoa: joko suotua mitä ohjaaja vaatii tai ei tehdä elokuvaa. 

Vierailija
4/10 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tän viestiketjun aloittaja yrittää ajaa takaa? Syyllistää uhreja, niinkö? Ihan käsittämätöntä.

Vierailija
5/10 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun mielestä naisia pitäs arvostaa muutenki kun vaan ulkonäön perusteella. Mä kyl ite päätän omasta kehostani ja että mikä siinä on seksikästä ja millon. Että kyl mun mielest naisessa tärkeintä on se älykkyys ja kaikki sisänen kauneus.

Kukaan ei voi itse päättää mikä itsessä on seksikästä. Muut päättää sen oletko seksikäs vai kaunis.

Ulkonäkö on ihmisen tärkeimpiä asioita. 

Tuossa muutama esimerkki:

http://www.iltalehti.fi/nainen/2012072115868884_na.shtml   Väite: Naiset käyttävät hyväkseen rumia kavereitaan

http://www.terve.fi/vanhemmuus-ja-kasvatus/naiset-eivat-halua-katsella-…

http://tieku.fi/ihminen/psykologia/komeat-miehet-saavat-sikailla-rumien…

Vierailija
6/10 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei päätä jos elokuviin haluaa. Silloin hänellä on vain kaksi vaihtoehtoa: joko suotua mitä ohjaaja vaatii tai ei tehdä elokuvaa. 

Tätä mieltä minäkin olen, nämä naiset olisivat voineet aivan hyvin kieltäytyä rooleista. Surullista, että tullaan 20 vuoden kuluttua itkemään, kun ”se Ali teki sitä ja tätä ja syötti mulle mun oksennusta”. Aika erikoista, että siinäkään ”tilanteessa” ei pysty sanomaan EI.

Vierailija
7/10 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä koko metoo-ajajahti asettaa kyseenalaiseksi teorian siitä, että jos naiset hallitsisivat maailmaa, niin olisi vähemmän sotia. Tässä sen näkee, että heti kun vähän annetaan valtaa, niin sitä käytetään väärin.

Vierailija
8/10 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/10 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/04/07/naiset-jotka-vihaavat-feminist…

Kannattaa lukea. Suosittelen.

Hyvä juttu ja täyttä asiaa. Olen lukenut kyseisen jutun jo useaan kertaan

Vierailija
10/10 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuullut monilta miehiltä, että sillä tavoin pääsee helpommin naisten suosioon ja sänkyyn, kun sanoo olevansa feministi ja myötäilee mitä feministi-nainen puhuu ja omaksuu ne mielipiteet ja esittää että on samaa mieltä eikä koskaan sano sanaakaan vastaan. Mitähän sekin kertoo feminismistä? Aika paljon minun mielestäni.