Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotain mätää on ihmisissä jotka eivät ole fb:ssä tai/ja instassa

Vierailija
01.04.2018 |

Ovat yksinäisiä ja onnettomia ja salailevat ettei ole kavereita.

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Insta on joku 15-25 vuotiaille pyllynpyörittelijä bimboille tarkoitettu paikka, jossa setämiehet läähättää niille kuville. Ei minulla kolmekymppisellä miehellä, jolla on elämä kunnossa, ole siellä kenenkään kanssa mitään yhteistä.

Tai vaikka 40-vuotiaille villasukkia kutoville ja luontokuvista tykkääville perheenäideille. Mulla on siellä monenkin kanssa yhteistä ja elämä silti kunnossa.

Pyllynpyörittäjäbimboista en tiedä. En ole törmännyt.

Vierailija
62/83 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kummassakaan enkä missään somessa. Toki olen joskus ajatellut, että jäänkö jostain paitsi ja olenko ihan ulapalla kaikesta. Osittain olen, mutta toisaalta olen aika lailla vapaa tekemään muutakin kuin vain räpläämään puhelinta. Näyttää hieman surkealta, kun ihmiset eivät pysty vaikka bussissa matkustaessaan tekemään muuta kuin näpelöimään sitä puhelintaan :/

Itse käytän FB:tä vain lähinnä nopeaan selailuun yleensä bussissa. Teen oman päivityksen muutaman kerran vuodessa. Pitkät matkat julkisilla päivittäin on niin puuduttavia, että pakko keksiä osalle matkaa jotain tekemistä puhelimesta, eikä sen tarvitse olla some.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o, oikean isovarpaan kynsi tuppaa kasvamaan kudokseen ulkoreunalta ja sinne voi tulla sellainen pieni mataa sisaltava tulehduspesake. Muuta en ole huomannut, eika tuokaan ole jatkuva ongelma, kerran kymmeneen vuoteen saattaa tulla.

Vierailija
64/83 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä minun pitäisi jakaa elämäni julkisesti ja elää elämääni somessa, kun voin tehdä sen yksityisesti ja jakaa sen rakkaiteni seurassa, niin halutessa.

Muussa tapauksessa minulla ei olisi mitään omaa ja ainutkertaista.

Ja ketä oikeasti edes kiinnostaisi, minun pierut, höttöruuat ja tekemiseni? Ei ketään.

Vierailija
65/83 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sekä instassa että fb:ssä muttei minulla oikeastaan ole oikeita kavereita. Lähinnä silloin tällöin selailen noita mutten hirveästi sinne itse mitään lisää/päivitä. Silloin tällöin kuvia lisäilen, ovat lähinnä lomakuvia, mutta en tiedä katsooko niitä ees kukaan ku ei niihin kommenteja tahi tykkäyksiä tule. 

Vierailija
66/83 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

FB on ihan hyvä, kun näkee paikkojen aukioloaikoja sun muita. Kaikki kaverit on tosin älä seuraa -tilassa.

Yritysten ja monien muiden yhteisöjen fb-sivut ovat ainakin osittain julkisia, joten ne näkee, vaikka ei itse fb:ssä olisikaan. Samoin monien tuttujen ja sukulaisten fb-sivut ovat asetuksiltaan ainakin osittain kaikkien nähtävissä.  Loput fb:ssa olevien sukulaisten ja kaverien kuulumisia pääsee näkemään (ihan niin paljon kuin vaan jaksaa seurata!), kunhan joku oma perheenjäsen tai yhteinen tuttu on facebookissa.

Jätän suosiolla mnemättä paikkoihin, joilla ei ole norm.nettisivuilla aukioloaikoja.

eipä siinä markkinoinnista ole tietoakaan, jos halutaan fb-pellet ainoastaan asiakkaiksi.

Vierailija
67/83 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Top5 syytä mkksi he eivät, siis välttämättä ole siellä...

1. Eivät tiiä mikä se on

2. Eivät osaa keskustella, siellä muiden kanssa samaaq ainkaan

3. Ovat jokseekin outoja, nii ihmiset on viskannu ne ulos

4. Ne ei saa käyttää sitä

5. Olleet poliisinkansa tekemksissä, jos ovat hareastaneet ilkivaltä siellä

Vierailija
68/83 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, et kaikki hyvin älykkäät eivät laita instaan ja fb.n kuviaan.

Vierailija
69/83 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta pätkääkään toisten asiat enkä usko että muitakaan kiinnostaa minun. Kuulun kyllä Facebookiin mutta vain seuratakseni oman mielenkiintoni mukaan (harraste)ryhmiä. 

Vierailija
70/83 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Facessa olen ja kavereita kai viisi, joista kaks on sisko ja sen avokki ja yks on siskon kaveri (jonka tunnen ), joka jostain syystä laitto kaveripyynnön kerran. En tarvis oikeesti, enkä liiemmin päivittele.

Instaa ei ole, kun ei vielä oo niin paljoa kiinostanu mirä randomit aattelee mun valokuvistani (osa ehkä tykkäiskin, kun luontomakroja lähinnä)

M29

Instassa monet tykkäävät noista luontomakroista! Laita ihmeessä omiasikin sinne, kuvat on katsomista varten. Turhaan niitä jemmailet.

Hah. Siinäpä se, kuten sanoin joidenkin satunnaisten tykkäykset ei motivoi näkemään sitä vaivaa. Siis ihan järkkärillä otan raakakuvana ja säädän kohdilleen, sit instaan pitäis vielä skaalata reso alas (ja kuvat kompressoidaan käsittääkseni uusiks niin väritkin on mitä on, vaivasta huolimatta).

Onks mussa vikaa kun en tunne saavani tykkäyksistä motivaatiota moiseen? :')

M29

Vierailija
71/83 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain narsistista on aikuisissa insta/fb kuvajakelijoissa.... 😂

Vierailija
72/83 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä, mutta en niissä juurikaan käy tai päivitä. Ei ole mitään tarvetta. Menee vain aikaa, enkä ole ihminen, joka kulkee kännykkä kädessä seuraten tykkäyksiä ja päivityksiä. Minusta se on junttimaista ja lapsellista ja kertoo jonkinlaisesta henkisestä alennustilasta. Että meitä on erilaisia. Minulle riittää elämä tässä ja nyt.

Vierailija
73/83 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Facessa olen ja kavereita kai viisi, joista kaks on sisko ja sen avokki ja yks on siskon kaveri (jonka tunnen ), joka jostain syystä laitto kaveripyynnön kerran. En tarvis oikeesti, enkä liiemmin päivittele.

Instaa ei ole, kun ei vielä oo niin paljoa kiinostanu mirä randomit aattelee mun valokuvistani (osa ehkä tykkäiskin, kun luontomakroja lähinnä)

M29

Instassa monet tykkäävät noista luontomakroista! Laita ihmeessä omiasikin sinne, kuvat on katsomista varten. Turhaan niitä jemmailet.

Hah. Siinäpä se, kuten sanoin joidenkin satunnaisten tykkäykset ei motivoi näkemään sitä vaivaa. Siis ihan järkkärillä otan raakakuvana ja säädän kohdilleen, sit instaan pitäis vielä skaalata reso alas (ja kuvat kompressoidaan käsittääkseni uusiks niin väritkin on mitä on, vaivasta huolimatta).

M29

Noitahan voisi ennemmin myydä jossain kun ei jaa instassa, eikös?

Vierailija
74/83 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fb:tä käyttää enää vaan mummelit. Sinne kukaan nuori enää jaksa liittyä.

Vierailija
75/83 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain narsistista on aikuisissa insta/fb kuvajakelijoissa.... 😂

narsismia voidaan nykyään hoitaakin

Vierailija
76/83 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kavereita ei paljoa olekaan,mutta niiden olevienkin kanssa nähdään mielummin facetoface tai soitellaan/viestitellään...ei ole tarve jakaa kaikkea puolitutuille ja tuntemattomille.

Vierailija
77/83 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian laiska semmosee.

Vierailija
78/83 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kummassakaan eikä mitään tarvetta moisiin. Vaimo, lapset ja kaverit riittävät täysin.

Vierailija
79/83 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M29

M29

Noitahan voisi ennemmin myydä jossain kun ei jaa instassa, eikös?

Ehkä, mutta tarjoajaakin on paljon. Ihan toista kuin potretteja ja sen sellaista harrastavat, jotka hyvinkin saavat hää- ja muuta juhlakuvauskeikkaa.

Kahta koulukuntaa näissä sometteluissa on. Osa haluaa kiilloitella kilpeään, toiset välittävät taas paljon vähemmän mitä muut aattelee. Tietysti kolmas ryhmä on julkkistyrkyt, joille kyse on osasta "ammattia".

M28

Vierailija
80/83 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinäkin sitten aikuisena ymmärrät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän