Jotain mätää on ihmisissä jotka eivät ole fb:ssä tai/ja instassa
Ovat yksinäisiä ja onnettomia ja salailevat ettei ole kavereita.
Kommentit (83)
Miksi sinua kiinnostaa mikä muissa ihmisissä "mättää", lopeta kyyläämästä heidän elämäänsä.
Facessa olen ja kavereita kai viisi, joista kaks on sisko ja sen avokki ja yks on siskon kaveri (jonka tunnen ), joka jostain syystä laitto kaveripyynnön kerran. En tarvis oikeesti, enkä liiemmin päivittele.
Instaa ei ole, kun ei vielä oo niin paljoa kiinostanu mirä randomit aattelee mun valokuvistani (osa ehkä tykkäiskin, kun luontomakroja lähinnä)
M29
Ehkä niillä on oikea elämä jossa näkee ihan oikeita ystäviä, oikeaa elämää. Fb ssä voit olla vaikka kuinka kaunis, rikas, elämä mallillaan vaikka oikeasti asiat olisivat toisin. Aidot ihmissuhteet syntyvät kun näet, kuulet, tunnet ihmisen. Ei netissä.
Vierailija kirjoitti:
Facessa olen ja kavereita kai viisi, joista kaks on sisko ja sen avokki ja yks on siskon kaveri (jonka tunnen ), joka jostain syystä laitto kaveripyynnön kerran. En tarvis oikeesti, enkä liiemmin päivittele.
Instaa ei ole, kun ei vielä oo niin paljoa kiinostanu mirä randomit aattelee mun valokuvistani (osa ehkä tykkäiskin, kun luontomakroja lähinnä)
M29
Instassa monet tykkäävät noista luontomakroista! Laita ihmeessä omiasikin sinne, kuvat on katsomista varten. Turhaan niitä jemmailet.
Itse en ole somessa, koska haluan puhua ihmisten kanssa jostakin. Kun kaikki on somessa, ei ihmisillä ole enää kasvotusten mitään puheenaiheita kun kaikki on jo nähty facesta tms.. olen vanhanaikainen parikymppinen :P
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tietää jo, että mulla ei ole muita kavereita kuin koirani. Tällaseen mieheen ei edes naiset ihastu, koska sosiaalinenstatus on puhdas pyöreä nolla. Siinä ei auta hyvä ulkonäkö tai kuntosali.
Ihastuin heti.
Nainen+2 koiraa
Töitä vastuullisessa hommassa. Vuoden aikana kaksi onneksi positiivista henkilöjuttua lehdissä. Kaksi liikaa. Seuraava voi olla toisenlainen.
Suojaan itseäni kaikilta vitipäiltä, joita on. Muut voivat ottaa yhteyttä sähköpostilla. Ei mitään väliä, mitä muut ajattelevat. Ei niin mitään. Turvallisuus on tärkeintä.
En ole fb:ssä enkä instassa. Enkä pidä yhteyttä kavereihin muutenkaan. Ei mulla oikeastaan edes ole kavereita. Varmaan minussa on sitten jotain mätää. :D
Olen usein miettinyt vähön syvällisemmin noita insta/fb juttuja. Mieti, että on kuva esim. missä pariskunta makoilee sohvalla toisiinsa käpertyen, hymyilevinä ja rakastuneen oloisina. Päätetään ottaa selfie siitä tilanteesta. Puhelin esille ja poseeraus, useampi kuva ennen kuin on hyvä otos. Sitten kuva nettiin ja jokin ihana teksti siihen pusi pusi, ihana sunnuntai bla bla bla.
Kumpi on tärkeempää? Se hetki vai näyttäminen muille? Miksi romanttisesta hetkestä pitää ottaa kuva? Näyttääkseen muille? Miksi? Itseäni alkaisi sillä hetkellä kun otan kuvaa mietityttää että hetkinen...miksi minulle on niin tärkeää näyttää muille meidän privaattihetket. Mutta moni ei mieti tuota prosessia mikä edeltänyt ennen kuin kuva on laitettu nettiin. Eikö romanttinen hetki mene pilalle tuosta säätämisestä. Ei ymmärrä.
Minulla ei ole kavereita, mutten kyllä salaile sitä keneltäkään.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole kavereita, mutten kyllä salaile sitä keneltäkään.
Tää on kova. No friends, but who cares.
Olen kaikissa massasomeissa (paitsi snapchat), mutta olen harkinnut instan poistamista kuten suuri osa ystävistäni on tehnyt. Valtavat sosiaaliset paineet ja alemmuudentunteen vaan tuo kun näkee itseään kauniimpi ihmisiä juhlimassa tai ulkomaan matkoilla ://
ihmiskunta on mätää täynnä, fb on salajuoni, kuten kaikki ihmisen orjuuttavat laitteet, laitokset ja addiktiiviset asiat, myös tämä palsta 🤪, mut hei, ainahan voi nostaa lööppeihin someraivon 😤😤😘
Vierailija kirjoitti:
Ovat älykkäämpiä kuin ap. Mieluusti pidän kaverini ja elämäni omana tietojani ja jaan juttuja vaan oikeasti tärkeiden ihmisten kanssa.Eli en netissä, ikinä.
Esim. Facebookissa voit valita keille jaat sisältöä. Ei tarvitse olla hölmö, voi ihan suosiolla ottaa fb-kavereiksi vain ne läheiset ystävät - niin me monet muutkin fiksut tehdään.
Some ei ole synonyymi sille, että kerrotaan ummet ja lammet kissan päivästä tai kuvataan omaa pebaa ja tissivakoa. Jos tätä ei ymmärrä, niin ehkä on parempi pysyäkin pois somesta.
T. Nuori
Mitä olen tavannut niin ne ihmiset ketkä viettää siellä vähiten aikaa, ovat onnellisempia jollain tapaa. Ero on selvä.
Mäpä oon facebookissa vaikka mulla ei oo kavereita. Oon siellä vaan sen takii ett pysyn perillä koulun tapahtumista.
Mä en usko, että yhtään ketään kiinnostaisi mun arkinen ja tavallistakin tavallisempi elämäni. Koska sitähän se meillä suurimmalla osalla on, ihan tavallista arkea, jossa nyt ei mielestäni mitään päivitettävän arvoista ole. Sitten väen väkisin pitää repiä tikusta asiaa ja jotain postattavaa. Ei mun reissutkaan muutaman kerran vuodessa ole niin ihmeellisiä, että niissä jotain erikoista päivitettävää olisi, niissä paikoissa käy tuhannet ja miljoonat turistit muutenkin. Joten en koe mitään tarvetta jakaa elämääni netissä tuntematomille tai edes tutuille. Tuttujen kanssa voi ne kuulumiset vaihtaa henkilökohtaisestikin.
En ole kummassakaan enkä missään somessa. Toki olen joskus ajatellut, että jäänkö jostain paitsi ja olenko ihan ulapalla kaikesta. Osittain olen, mutta toisaalta olen aika lailla vapaa tekemään muutakin kuin vain räpläämään puhelinta. Näyttää hieman surkealta, kun ihmiset eivät pysty vaikka bussissa matkustaessaan tekemään muuta kuin näpelöimään sitä puhelintaan :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat älykkäämpiä kuin ap. Mieluusti pidän kaverini ja elämäni omana tietojani ja jaan juttuja vaan oikeasti tärkeiden ihmisten kanssa.Eli en netissä, ikinä.
Esim. Facebookissa voit valita keille jaat sisältöä. Ei tarvitse olla hölmö, voi ihan suosiolla ottaa fb-kavereiksi vain ne läheiset ystävät - niin me monet muutkin fiksut tehdään.
Some ei ole synonyymi sille, että kerrotaan ummet ja lammet kissan päivästä tai kuvataan omaa pebaa ja tissivakoa. Jos tätä ei ymmärrä, niin ehkä on parempi pysyäkin pois somesta.
T. Nuori
Sä et tajua että et voi FB.ssä valita jaatko tietoa Zuckerbergille mainostarkoituksiin vai et. Minä tajuan joten siksi en ole tuolla.Enkä missään muuallakaan omilla tiedoillani.
Näin on. Ne ei oo - tutkitustikaan - narsisteja.