Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jotain mätää on ihmisissä jotka eivät ole fb:ssä tai/ja instassa

Vierailija
01.04.2018 |

Ovat yksinäisiä ja onnettomia ja salailevat ettei ole kavereita.

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yksinäinen tai onneton. Minulla ei ole paljoa kavereita mutta en haluaisikaan enempää.

Vierailija
2/83 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan jaksa eikä kerkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idareina pidän ihmisiä, jotka levittelevät elämäänsä ympäri nettiä.

Vierailija
4/83 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tietää jo, että mulla ei ole muita kavereita kuin koirani. Tällaseen mieheen ei edes naiset ihastu, koska sosiaalinenstatus on puhdas pyöreä nolla. Siinä ei auta hyvä ulkonäkö tai kuntosali.

Vierailija
5/83 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Heillä on oikeaa elämää tämän kaiken somen ulkopuolella.

Vierailija
6/83 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en todellakaan tiedä mitä sinne laittaisin..? Käytiin ulkona, leivottiin leipä, siivosin, iltapesut, pilkillä..? Who cares?

Vierailija
7/83 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en just sen takia ole facessa sillä mulla on tasan yksi kaveri ja hänkään ei ole facessa. Pidetään yhteyttä whatsapilla. Instassa olen ja noin 100 seuraajaa. Tunnen heistä noin viisi.

Vierailija
8/83 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja face on täynnä niitä tosikavereita?

Vierailija
9/83 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Työporukkamme tykkäilee toistemme kuvista ja olemme nuoria, ainoa joka ei kuulu joukkoon on vanha kääpä, mutta eiköhän me se savusteta pihalle.

Vierailija
10/83 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat älykkäämpiä kuin ap. Mieluusti pidän kaverini ja elämäni omana tietojani ja jaan juttuja vaan oikeasti  tärkeiden ihmisten kanssa.Eli  en netissä, ikinä.

Vierailija
11/83 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun puoliso ei ole kummassakaan, twitterissä kylläkin. Sillä on ihan hyvät sosiaaliset verkostot, paljon ystäviä ja kavereita eikä ole yksinäinen. .Kaikkia ei kiinnosta olla FB:ssä.

Vierailija
12/83 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon irc-galleriassa ja fetlifessa, käykö ne?

Vierailija
13/83 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB on ihan hyvä, kun näkee paikkojen aukioloaikoja sun muita. Kaikki kaverit on tosin älä seuraa -tilassa.

Vierailija
14/83 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäis kuulemma mammalomillakin käydä työmaan verkkoyhteisöissä esittäytymässä etten tipu menosta. Voi ristus, ihan kuin ei muuta muka olisi.

Vierailija
15/83 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tietää jo, että mulla ei ole muita kavereita kuin koirani. Tällaseen mieheen ei edes naiset ihastu, koska sosiaalinenstatus on puhdas pyöreä nolla. Siinä ei auta hyvä ulkonäkö tai kuntosali.

Olet tainnut ihastua vain ekstrovertteihin naisiin? Minua ainakaan eivät mieheni kaverit hirveästi kiinnosta.

Vierailija
16/83 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ystäviä, ei "fb-kavereita".

Vierailija
17/83 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on ollut kavereita jo lankapuhelimien aikakaudella ennen nettiä. Jos ystävä- ja tuttuvapiiri asuu pääasiassa samassa kaupungissa, niin on toki mukavampi tavata heitä kasvotusten vaikkapa kahvilassa. Tutut ihmiset pystyy tavoittamaan soittamalla kännykällä tai lähettämällä tekstiviestin.

En ymmärrä miksi jotkut ihmiset haluavat kertoa omista yksityisasioistaan Facebookissa tai muussa sosiaalisessa mediassa. Minä ainakin kiinnostavat enemmän erilaiset keskustelu- ja harrastusfoorumit, jonne ihmiset voivat kirjoittaa esimerkiksi nimimerkin turvin. Siellä ei ratkaisevaa kuka sanoo, vaan mitä ja miten sanoo eli keskustelu etenee asiapohjalta. Tuo seikka pätee niin suomenkielisillä kuin englanninkielisilläkin nettifoorumeilla.

Vierailija
18/83 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut pakko blokata parin työkaverin fb juttuja, että pystyy suhtautumaan heihin kasvotusten normaalisti.

Vierailija
19/83 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Facebook ole jo out? Ja oikeasti, eikö ole muuta tekemistä ap:lla kuin kytätä muiden elämää? Saahan sitä kulissia rakentaa, jos on sisäisesti autiota, mutta se on turhaa.

Vierailija
20/83 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taitaa olla joku n. 200 kaveria muistaakseni fb:ssä mutta moniko niistä on oikea kaveri? Suuri osa jotain vanhoja luokkakavereita ja tutuntuttuja niiltä ajoilta kun fb:n lisättiin kaikki joihin on joskus törmätty :D oikeat kaverit, niiden kanssa pidetään yhteyksiä ihan muuten.