Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minun pitäisi pitää tällaista isää isänäni?

Vierailija
01.04.2018 |

Isä on aina ollut hyvin etäinen ja välinpitämätön. Oikeastaan hän ei ole koskaan tuntunut kuuluvan edes perheeseen, vaikka meidän kanssa lapsuudessani asuikin. Luonteeltaan etäinen, kylmä, julma ja heikkohermoinen.

Olen aina pitänyt äitiä sellaisena oikeana vanhempana. Sellaisena, joka oikeasti välittää ja rakastaa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi aikuisena voi päättää kenen kanssa on tekemisissä.

Voi päättää jo, oliko se 12 vuotiaasta eteenpäin?

Vierailija
22/23 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sama vaihdan vain isän tilalle äiti.

En koskaan, edes pikkulapsena kokenut että minulla oli äiti. Kylmä, julma, välinpitämätön. Isä oli hyvä ja kiltti. Paha kyllä se ns. äitini lannisti hnetkin.

Isästä sain kuitenkin turvaa. Isän sylissä sai lapsena olla. Isä piti kädestä kun lähdettiin ulos. Isän kanssa hiihdettiin ja kuljettiin metsissä. Isä oli hyvin rakas.

Ikävä kyllä menetin isäni liian aikaisin. Sitten ei enää ollut ketään.

Ns. äitiini laitoin nekin vähät välit poikki jo nuorena kun muutin pois kotoa. Emme olleet yhteyksissä hänen kuolemaansa asti. En ollut hautajaisissa, en muistanut mitenkään. Miksi olisi pitänyt? 

P-puhetta että vanhempia pitää kunnioittaa! Ei pidä, jos he eivät sitä ansaitse.

Hyvä puoli tässä oli, että kasvoin itsenäiseksi ja omillani toimeen tulevaksi. Kaiken mitä elämässä olen saavuttanut, on omaa ansiotani. Isää muistan suurella lämmöllä.