putkimies kävi avaamassa tukoksen ja tyhjensi likakaivon. Lasku yli 700e. Ihanko tää on normaalia nykyisin?
Kommentit (15)
Pyhälisä. Hälytystyölisä. Joku muu lisä.
Olisit tukkinut viemärisi arkena.
Vierailija kirjoitti:
hyvää aprillipäivää!
mitennii? Ihan tosi juttu tää on :(
Vierailija kirjoitti:
Olisit tukkinut viemärisi arkena.
arkipäivä oli. Ilta tosin ja katsoin, et lisiin oli mennyt jotain vajaa pari sataa. Se putken avaaminen ym. maksoi sitten 500e. Silti mun mielestä aika kallis.
No kaipa sinä työtä tilatessasi kysyit taksaa?
Vierailija kirjoitti:
No kaipa sinä työtä tilatessasi kysyit taksaa?
no mulla on ennenkin käynyt putkimiehiä eikä ne noin paljon ole maksaneet. En osannut odottaa tällaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit tukkinut viemärisi arkena.arkipäivä oli. Ilta tosin ja katsoin, et lisiin oli mennyt jotain vajaa pari sataa. Se putken avaaminen ym. maksoi sitten 500e. Silti mun mielestä aika kallis.
Suomalainen työ maksaa... Ei kai ollut vielä luomuputkimies? Virolaisia saa halvalla!
Miten se putkimies tyhjensi likakaivon? Ei se imuautokuski mikään putkimies ole
Matkat, jätemaksut, vatulointi yms niin perusraha kun on satasen niin maksaahan se alveineen
Vierailija kirjoitti:
Sillä oli sellainen auto ja letkut yms. Ihan putkimies oli. HRV palvelut oy, LVI -center Lohja
Vierailija kirjoitti:
Firmassa tuli sellainen tukos, mikä oli jossain siellä maassa kulkevissa putkissa. Kyllä se paskaimuriauton kuski yksinään hoiti koko homman. Laskuttivat kahdelta tunnilta muistaakseni 110/euroa tunti+matkat.
voiks ton laittaa kotitalousvähennyksenä verotukseen?
Laskussa on erilaisia veroja ja veronluonteisia maksuja noin 70%. Putkari sai parisataa, itsekään en viitsisi sen pienemmällä korvauksella liikkua. Onneksi osaan korjata moiset pikkuongelmat itse, koska luonto ei antaisi periksi niistä puolta tonnia veroja maksaa.
Hyvinvointivaltio tarvitsee rahasi.
Hyvää pääsiäistä!