Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minun pitäisi pitää tällaista isää isänäni?

Vierailija
01.04.2018 |

Isä on aina ollut hyvin etäinen ja välinpitämätön. Oikeastaan hän ei ole koskaan tuntunut kuuluvan edes perheeseen, vaikka meidän kanssa lapsuudessani asuikin. Luonteeltaan etäinen, kylmä, julma ja heikkohermoinen.

Olen aina pitänyt äitiä sellaisena oikeana vanhempana. Sellaisena, joka oikeasti välittää ja rakastaa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä pitää isänä. Anna ukon jurottaa omissa oloissaan ja ole tekemisissä vain äitisi kanssa. Näin tein itsekin.

Vierailija
2/23 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin saarnaa siitä, miten jokaisen tulee kunnioittaa vanhempiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä  heivasin faijan elämästäni kokonaan.En ole katunut sekuntiakaan.

Vierailija
4/23 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse pitää sitä isänäsi. Silti se on sun isä.

Ei ihmisten ylipäätään tarvitse sietää elämässään ihmisiä, jotka ovat myrkyllisiä.

Vierailija
5/23 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään pidä mun faijaa yhtään minään. Tosi kylmä, epäkypsä ja juntti tyyppi.

Taas sain kuulla jonkun ihme heiton sen suusta, mun pyykistä tulleista farkuista tällä kertaa.

"Joo, pidä osa vaatteista ns. huonoimpina vaatteina, kakkosvaatteina, esim. töissä voi käyttää jotain huonompia vaatteita." ??? Öö, kai mä nuorena naisena tiedän, miten pukeudun, ja btw ne oli mun uudet lempifarkut, mitkä sieltä pesusta tuli, meni ehkä vähän pilalle, ostan uudet.

Sit huomautin, et en mä tykkää pitää mtn kakkosvaatteita, et mulla on erikseen kotivaatteet/oloasu(tykkään, että aina siistit, ei mitään kulahtaneita kakkosvaatteita todellakaan)=trikoot&t-paita/toppi/iso neule, ja sit aina kun lähden ulos/asioille, tykkään laittautua siististi. Veti tästäkin pultit, kun en pidä huonoja kakkosvaatteita, ja mene tuonne rönttövaatteissa??? Wtf? :DD

Vierailija
6/23 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun tarvitse pitää sitä isänäsi. Silti se on sun isä.

Miten niin silti?

Kun ei se ole sellainen, jota voisi pitää isänä. Siksi se ei ole isä.

Vierailija
7/23 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas sain kuulla jonkun ihme heiton sen suusta, mun pyykistä tulleista farkuista tällä kertaa.

"Joo, pidä osa vaatteista ns. huonoimpina vaatteina, kakkosvaatteina, esim. töissä voi käyttää jotain huonompia vaatteita." ??? Öö, kai mä nuorena naisena tiedän, miten pukeudun, ja btw ne oli mun uudet lempifarkut, mitkä sieltä pesusta tuli, meni ehkä vähän pilalle, ostan uudet.

Sit huomautin, et en mä tykkää pitää mtn kakkosvaatteita, et mulla on erikseen kotivaatteet/oloasu(tykkään, että aina siistit, ei mitään kulahtaneita kakkosvaatteita todellakaan)=trikoot&t-paita/toppi/iso neule, ja sit aina kun lähden ulos/asioille, tykkään laittautua siististi. Veti tästäkin pultit, kun en pidä huonoja kakkosvaatteita, ja mene tuonne rönttövaatteissa??? Wtf? :DD

Sit se loukkaantu, kun en kuuntele sen +50v ukon pukeutumisneuvoja? Wtf? :DD Päätti korottaa ääntään ja haistattaa paskat taas tästä hyvästä.

Vierailija
8/23 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa pystyy saamaan lapsen alulle,mutta isyys-kuten äitiys-ansaitaan.

Vierailija
9/23 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisiä itsetehtyjä isäongelmia nykyajan nuorilla naisilla. Hankkikaa sitten parempi isä tilalle.

Vierailija
10/23 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellisiä itsetehtyjä isäongelmia nykyajan nuorilla naisilla. Hankkikaa sitten parempi isä tilalle.

Minkä sille voi että nykyajan kauluspaitaisät on ihan pascoja eivätkä ymmärrä mistään mitään? Ihan rumiakin vielä ovat. V*tuttaa.

Vierailija
11/23 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole tavannut isäåni yli 20 vuoteen.

Ei ole ollut ikävä.

Jos isä ei kykene osoittamaan että huolehtii ja välittää lapsistaan, niin silloin hän on vain geneettisesti iså, eihenkisesti.

Ei kannata jäädä geenien kahleeksi.

Vierailija
12/23 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isälläsi, ap, on vaikka asperger tai joku muu psyykkinen / neuropsykiatrinen häiriö? Ei osaa tavalliseen tapaan kommunikoida ja olla ihmissuhteessa. Vaikkei oliskaan, voit ajatella että on. Se ei siis voi mitään sille että on sellainen kuin on. Sun ei tartte rakastaa sitä, koska se ei ole kyennyt herättämään sussa rakkautta. Onpahan vaan ihminen, joka on pannut sinut alulle. Siinä mielessä isä. Tykkäätkö olla olemassa?

Vierailija
13/23 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän vielä alkoholistikin?

Vierailija
14/23 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko ap vielä kotona äitisi kanssa?

Sinun ei tarvitse pitää isääsi minään. Hän ei ole osannut huolehtia sinusta niin kuin isän kuuluisi.

Varmasti se tuntuu pahalta mutta muista aina, että se ei ole sinun syytäsi. Et ole tehnyt mitään ansaitaksesi moista kohtelua.

Onneksi sinulla on rakastava äiti <3

Vierailija
15/23 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa olen aina pitänyt yhtä perhetuttua enemmän isänäni. Hän on välittänyt aidosti, tämän perheen lapset on samanikäsiä kuin minä ja he on olleet kuin sisaruksia, ollaan oltu tekemisissä siitä asti kun synnyin.

Vierailija
16/23 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikin.

Olisi niin paljon helpompaa selittää kavereille, että isä on juoppo ja ryyppää, kuin  kertoa, että isä ei vaan välitä ja on raivotautinen hullu.

Vierailija
17/23 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sit se loukkaantu, kun en kuuntele sen +50v ukon pukeutumisneuvoja? Wtf? :DD Päätti korottaa ääntään ja haistattaa paskat taas tästä hyvästä.

Ukko on ihan irrallaan todellisuudesta. Siis antaa sulle pukeutumisneuvoja? 😁😁 Käskikö laittaa puolihameen ettei salainen sola vilku?

Vierailija
18/23 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä alkoholisti-isän lapsena. Aloin lähentyä isäni kanssa vasta aikuisena, kun aloin juomaan hänen kanssaan. Juoppo nyt sitten itsekin...

Vierailija
19/23 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi aikuisena voi päättää kenen kanssa on tekemisissä.

Vierailija
20/23 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikin.

Olisi niin paljon helpompaa selittää kavereille, että isä on juoppo ja ryyppää, kuin  kertoa, että isä ei vaan välitä ja on raivotautinen hullu.

Miten tämä raivotautinen hulluus ilmenee? Kuulostaa kamalalta :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä