Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastunut naiseen joka ei ole minuun voiko tilanteen muuttaa dickpicillä?

Vierailija
01.04.2018 |

Eli olen ihastunut hän ei. Jos lähetän hänelle kuvan kalustani täydessä komeudessaan voiko hänen mielensä muuttua? Mitä hävittävää minulla on? Minut on ammuttu satulta, mutta en ole luovuttanut. Pitäisikö liputtaa?
All in ja kortit pöytään? Voinko tuolla muuttaa tilannetta?

Kommentit (114)

Vierailija
41/114 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähetän naisille kuvia kissoistani. Suosittelen ennemmin tätä, jos sulla on kissa tai koira. Jos on äreän näköinen eläin, laita sille rusetti kaulaan.

Jos ei ole kissaa tai koiraa, en osaa neuvoa. Mä voin kiittää menestyksestäni vain ja ainoastaan kissojani.

Vierailija
42/114 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat menettää kaikki pienetkin mahdollisuudet kyseiseen naiseen, lähetä ihmeessä dickpic.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/114 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäskö laittaa? Tekis mieli laittaa kun ei ole mitään menetettävääkään. Kovasti olen ihastunut.

Miten laajaan levitykseen kuvasi yhteystietoineen haluat? Jotkut laittaa saamansa kuvat poliisille, toiset someen ja jotkut laittaa kaikille kavereilleen ja näin pääset kätevästi yleisen pilkan ja naurun kohteeksi.

Vierailija
44/114 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lähetän naisille kuvia kissoistani. Suosittelen ennemmin tätä, jos sulla on kissa tai koira. Jos on äreän näköinen eläin, laita sille rusetti kaulaan.

Jos ei ole kissaa tai koiraa, en osaa neuvoa. Mä voin kiittää menestyksestäni vain ja ainoastaan kissojani.

Kissakuvat ja videot kyllä aina kelpaa. Koirista en itse niinkään välitä.

Vierailija
45/114 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäskö laittaa? Tekis mieli laittaa kun ei ole mitään menetettävääkään. Kovasti olen ihastunut.

Miten laajaan levitykseen kuvasi yhteystietoineen haluat? Jotkut laittaa saamansa kuvat poliisille, toiset someen ja jotkut laittaa kaikille kavereilleen ja näin pääset kätevästi yleisen pilkan ja naurun kohteeksi.

Ai minkä pilkan? Mulla on ihan hyvän kokonen patukka niin miten sitä nyt voi pilkata?

Vierailija
46/114 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi rakas ihastunut mies, kokeilehan vielä ennen kuvaa jotain kuten 

" moi olet kiva" " lähdetkö kahville? "

kun olet asiallinen, siististi pukeutunut ja tuoksut hyvältä on tsäänssit että ihastuksesi on myöntyväinen kaffelle. älä mokaa lähettämällä kuvaa alapäästäsi, olethan fiksu kaveri.

Vierailija
47/114 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa dickpiceissä on? Kyllä mä ainakin komeaa kullia mieluusti kattelen.. varsinki jos oon nähny sen jo livenä (ja on siis mielyttävä kaikin puolin) nii kyllä mulla pöksyt kostuu

N29

Vierailija
48/114 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mela mahtuu löysänä talouspaperirullan sisään, mutta kovana repeää koko rulla sekunnissa ylhäältä alas. Riittääkö?

Vierailija
49/114 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa dickpiceissä on? Kyllä mä ainakin komeaa kullia mieluusti kattelen.. varsinki jos oon nähny sen jo livenä (ja on siis mielyttävä kaikin puolin) nii kyllä mulla pöksyt kostuu

N29

Luoja, että nainen voi olla tyhmä.

N40

Vierailija
50/114 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelit saada naisen ihastumaan itseesi pilin kuvalla ja sänkyhommilla? No ei sua fiksuksi voi väittää.

Mutta  jos ihastuksesi kohde yhtä tyhjäpää kuin sinä, silloin voisi toimia.

Vierailija
51/114 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi rakas ihastunut mies, kokeilehan vielä ennen kuvaa jotain kuten 

" moi olet kiva" " lähdetkö kahville? "

kun olet asiallinen, siististi pukeutunut ja tuoksut hyvältä on tsäänssit että ihastuksesi on myöntyväinen kaffelle. älä mokaa lähettämällä kuvaa alapäästäsi, olethan fiksu kaveri.

Ei saatana älä noita kuuntele yrittävät saada sinusta jotain hinttaria.

N32

Vierailija
52/114 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N29

Hän ei ole nähnyt munaani livenä, mutta on minut. Toimiiko silti jos laitan? Kuvat on otettu jo ja tuli hyviä kuvia.

Vierailija
53/114 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai minkä pilkan? Mulla on ihan hyvän kokonen patukka niin miten sitä nyt voi pilkata?

Luuletko , että koolla on mitään merkitystä tässä tapauksessa? Vieraiden miesten penikset eivät ole millään tasolla kiinnostavia.Typeryytesi ja älyn puutteesi tässä tulee pilkatuksi. Tuskin ne miespuoliset kaveritkaan on hepistäsi kovin vaikuttaneita, vaikka miehiä ne tuntuu enemmän kiinnostavan.

Vierailija
54/114 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelit saada naisen ihastumaan itseesi pilin kuvalla ja sänkyhommilla? No ei sua fiksuksi voi väittää.

Mutta  jos ihastuksesi kohde yhtä tyhjäpää kuin sinä, silloin voisi toimia.

Hän on todella fiksu nainen sen takia olen ihastunut häneen. Mitä muuta keinoa enää on?

Vierailija
55/114 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mela mahtuu löysänä talouspaperirullan sisään, mutta kovana repeää koko rulla sekunnissa ylhäältä alas. Riittääkö?

OK olen kiinnostunut :)

N28

Vierailija
56/114 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko , että koolla on mitään merkitystä tässä tapauksessa? Vieraiden miesten penikset eivät ole millään tasolla kiinnostavia.Typeryytesi ja älyn puutteesi tässä tulee pilkatuksi. Tuskin ne miespuoliset kaveritkaan on hepistäsi kovin vaikuttaneita, vaikka miehiä ne tuntuu enemmän kiinnostavan.

Ei mua kiinnosta muiden mielipiteet. Vain tämän yhden naisen mielipide kiinnostaa..

Vierailija
57/114 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N29

Luoja, että nainen voi olla tyhmä.

N40

Edelleenkin se on Pervo-Pera M49, eikä mikään nainen.

Vierailija
58/114 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minuun on tuskaisen ihastunut nainen, joka ei kiinnosta, enkä missään nimessä muutenkaan halua pettää.

Saako tilanteen korjattua, jos lähetän hänelle suttuisen dickpicin ruttuisen rumasta pisuttimestani?

Vierailija
59/114 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissakuvat ja videot kyllä aina kelpaa. Koirista en itse niinkään välitä.

Isä, joka on myös kissaihminen, opetti, miten naisten kanssa pitää toimia. Sillä ukolla on aina käynyt flaksi. Epäilen, että sekin johtuu pääosin kissoista.

Vierailija
60/114 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee sitä. Pilaat ne viimeisimmätkin rippeet.