Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla miehillä niin loistavaa vaimoa kuin mulla?

Vierailija
01.04.2018 |

Ei ole kertaakaan pääsiäisen aikana nalkuttanut kun olen ottanut olutta. Kohta vuosi mennyt duunia painaen ja tälläinen lyhyt loma tuli enemmän kuin tarpeeseen.

Yhtenä päivänä otin enemmän (lapset ei silloin paikalla), muuten sitten vähän vähemmän iltasella. Näiden jälkeiset aamut on sitten mennyt lasten kanssa puuhastellessa, ei ole vaimolla tarttenut herätä aikaisin.

Ihana vaimo, antaa rentoutua rauhassa, hakee jopa olutta lisää, jos pyydän. Otti itsekin yhden seurassa eilisiltana, yritin tarjota lisääkin, muttei halunnut.

Huomenna paluu arkeen. Muutaman jos tässä vielä ottais, sitten aamulla lähtis vaikka lasten kanssa hiihtämään, kauniimpi osapuoli kun haluaa kuitenkin nukkua pitkään...

Taidanpa viedä hänet syömään jonnekkin ja sitten vaikka katsomaan jotain. On hän sen ansainnut...

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä. Oikeesti, mies ottaa pari olutta iltaisin silloin tällöin, mutta ei humallu. Miksi siitä pitäisi nalkuttaa? Ei aja autolla, jos on ottanut yhdenkään ja ihan normaalisti on kuitenkin ja aamulla herää aikanaan.

Vierailija
2/42 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä. Oikeesti, mies ottaa pari olutta iltaisin silloin tällöin, mutta ei humallu. Miksi siitä pitäisi nalkuttaa? Ei aja autolla, jos on ottanut yhdenkään ja ihan normaalisti on kuitenkin ja aamulla herää aikanaan.

Mun miehellä myös. Itse asiassa mies on paljon mukavampi ja vähemmän kireä kun ottaa pari. Eikä haittaa vaikka ottaisi joskus vähän enemmänkin, sitä sattuu todella harvoin. Työstressi on kova, joten miksi ei saisi rentoilla pitkinä pyhinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään vaikka veisinkin syömään, mutta luottamus on mennyt ihan kokonaan. Jatkuva kiusaaminen ja haukkuminen yms. Tuntui että se luottamus oli vielä ennen palautettavissa, mutta nyt ennemminkin että on niin syvät haavat ettei ne parannu enää. Ehkä se uusi mies vie syömään. Koita pärjäillä.

Vierailija
4/42 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mitä? Hyvä vaimo, kun antaa dokata? Jo on kriteerit. Mun mieheni ei ehkä ihan tuollaiseen tyytyisi. Odottaa naiselta vähän muutakin.

Vierailija
5/42 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Hemmotellut miestä kokonpääsiäisen pyhät, siivonnut koko kodin, pitänyt miestä hyvänä kaikintavoin, leiponut ja kokkaillut herkkuruokia, perheen toiveen mukaan. Ja välillä lähtenyt lenkille ja kuntosalille. Kun rakastaa, haluaa toisen mielihyvää enemmän kuin omaa paitsi seksissä;) olen nimittäin tehnyt aloitteita miehelle ja pyytänyt kiltisti rakastelemaan, kun tekee mieli miestä. Ihania nämä pääsiäisen pyhät, joka aamu on ollut ihanaa kivaa!

Vierailija
6/42 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo loistava, varsinainen valopää. Seurassa on pakko pitää aurinkolaseja.

Vierailija
7/42 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin pidin suo niin mukavana ja pirteenä luotettavuuden perikuvana köyhien puollustajana, mutta kiiltokuvat on karissut kyllä.

Vierailija
8/42 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mitä? Hyvä vaimo, kun antaa dokata? Jo on kriteerit. Mun mieheni ei ehkä ihan tuollaiseen tyytyisi. Odottaa naiselta vähän muutakin.

Lue: rentoutua, ei dokata! Joillekin naisille se muutaman oluen tai muutaman enemmänkin on niin punainen vaate, että oksat pois.

Onneksi itsellä ei ole sinunlaistasi vaimoa... Mutta en halua sinua arvostella, jos se teille molemmille sopii, kaikki ok. Ei kaikilla tarvitse olla samanlaisia, muutenhan tämä maailma olisi aika tylsä, eikö?

-ap-

Vierailija
9/42 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama. Hemmotellut miestä kokonpääsiäisen pyhät, siivonnut koko kodin, pitänyt miestä hyvänä kaikintavoin, leiponut ja kokkaillut herkkuruokia, perheen toiveen mukaan. Ja välillä lähtenyt lenkille ja kuntosalille. Kun rakastaa, haluaa toisen mielihyvää enemmän kuin omaa paitsi seksissä;) olen nimittäin tehnyt aloitteita miehelle ja pyytänyt kiltisti rakastelemaan, kun tekee mieli miestä. Ihania nämä pääsiäisen pyhät, joka aamu on ollut ihanaa kivaa!

Muuten sama (ei kuitenkaan leipomista, se on vaimon bravuuri), mutta seksissäkin haluan vaimolle enemmän kuin itselle.

-ap-

Vierailija
10/42 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaimo sinulla ap! hieno kun osaat olla ääneen kiitollinen hänestä ja elämästänne! Nauttikaa elämästä! 

Vierailija
11/42 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten sama (ei kuitenkaan leipomista, se on vaimon bravuuri), mutta seksissäkin haluan vaimolle enemmän kuin itselle.

-ap-

Ihanaa Ap! Minä naisena osaan pitää miestäni hyvänä, todella. Mutta kerjään myös omaa hyvää, mitä mies rakastaa, kun kerjään lisää;)

Kauheaa sanoa, mutta pitkät pyhät=seksiloma.

Nam. Ja mies palvoo mua, ja sehän naisesta tuntuu parhaalta. Mies tulee iholle, kun teen ruokaa. Haluaa....

Vierailija
12/42 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, kirjoituksesi perusteella vaimollasi on myös ihan hyvä mies, että ehkä ootte ansainneet toisenne :)

Meillä ei lapsia ole, mutta vuoroin kummallakin on pahoja työputkia ja rankkoja jaksoja. Silloin se toinen kyllä on katsonut lempiruoat odottamaan ja lempijuoman jääkaappiin - eikä kumpikaan naputa, jos toinen haluaa relata itselleen sopivalla tavalla, oli se sitten päiväksi metsään katoaminen tai viihteelle lähtö kavereiden kanssa.

Vierailija
13/42 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vaimo sinulla ap! hieno kun osaat olla ääneen kiitollinen hänestä ja elämästänne! Nauttikaa elämästä! 

Kiitos. Me nautitaan. Yhdessä lasten kera käytiin tänään harrastamassa (vaikka sitä "mörköä" illalla jokusen otinkin), kun oli noin aurinkoinen päivä.  Hyvää myös sinulle!

Vierailija
14/42 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vieraissa.

Vierailija
15/42 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen siivonnut ja tehnyt ruokaa, seksiä haluaisin ja antaisin, mutta ei mies halua :(

Vierailija
16/42 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuinkas monta on se ap:n vähän iltasella? Muuten tätä on mahdoton kommetoida.

Vierailija
17/42 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn sitten panemassa sitä hiihtolenkkisi aikana

Vierailija
18/42 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap-

Ihanaa Ap! Minä naisena osaan pitää miestäni hyvänä, todella. Mutta kerjään myös omaa hyvää, mitä mies rakastaa, kun kerjään lisää;)

Kauheaa sanoa, mutta pitkät pyhät=seksiloma.

Nam. Ja mies palvoo mua, ja sehän naisesta tuntuu parhaalta. Mies tulee iholle, kun teen ruokaa. Haluaa....

Niin minäkin teen vaimolleni, joka päivä sanon, että rakastan häntä. Ja osoitan, että haluan häntä. Ainahan seksi ei ole mahdollista, kuten varmaan tiedätte, mutta voi silti osoittaa, että "himoitsee".

Itse kun töiden vuoksi tottunut heräämään aikaisin, laitan vaimolle kahvit valmiiksi, vaikka itse harvoin sitä juon. Ja taas toisinpäin, vaimo huomioi minua hankkimalla minulle esim. harrastukseen sopivaa juttua jne.

Loppujen lopuksi, se on pienestä arjen huomioista kiinni parisuhde. Joka päivä kun jollain pienellä eleellä osoittaa, että rakastaa toista, se vie pitkälle.

Vierailija
19/42 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin miehen eilen käydä muutamalla rentoutumassa. Ihan ilman nalkutuksia. No arvatkaa vaan sainko nukkua aamulla rauhassa? En saanut. En vaikka olen kuumeessa. Loppupäivän kuuntelin miehen tiuskimista lapsille ja seinät kaatui päälle.

Että onhan niitä puolisoita joka suuntaan, miehiä ja naisia.

Vierailija
20/42 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap:n kuvauksessa oli outoa todistelun makua. Sen, miten loistava vaimo on, ainoa kriteeri näyttäisi olevan se, että tämä antaa ap:n juoda rauhassa. Aloituksen aihe on mukamas vaimon kehuminen, mutta joka kappaleessa puhutaan juomisesta. Ihan kuin koko ap:n elämä kietoutuisi juomisen ympärille. Sitä, että juomisestaan huolimatta pystyy viettämään aamut lasten kanssa, korostettiin moneen kertaan, samoin rankkaa työvuotta. Lopetus, jossa ap suunnittelee vaimon viemistä ulos syömään, oli kummallinen sekin. Vaimo ansaitsee palkinnon, kun jaksaa nalkuttamatta katsella miehen tissuttelua? Eikö se, että käydään yhdessä ulkona syömässä, ole ihan normaalia ajanviettoa puolison kanssa eikä mikään palkinto vaimon kärsivällisyydestä? Jäi fiilis, että vaimon versio onnellisesta pääsiäisen vietosta saattaisi olla aika erilainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä