Mulla ei ole kohtalotovereita? Onko kohtalotovereita?
Kommentit (14)
Tarkoitatko ihmisiä, jotka sanovat kaikki asiat kahteen kertaan? Kahteen kertaan sanovat?
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko ihmisiä, jotka sanovat kaikki asiat kahteen kertaan? Kahteen kertaan sanovat?
En tarkoita jankuttajia, vaan olisi edes joku, vaikka kohtalotoveri. -ap
Usein minäkin olen yksin. Ei ole sydänystävää.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat varmaan kolmeen (3) kertaan sanovia. Että kolmeen kertaa sanoo asiansa.
Älkää pilailko, pliis. Olen ilman mitään.
Tää oli aika hauska😂 Mää voin olla sun kohtalotoveris, vaikka mulla ehkä yks kohtalotoveri jo onkii, en oo varma..
No enpä tiedä oikein kaltaistani toista. Kiva olla ainutlaatuinen. Ap, nyt meni tämäkin ilo meiltä :(
Ei sulla ole. Kaikille muille yli seitsemälle miljardille ihmiselle löytyy. Mitäs koit noin harvinaisen kohtalon. Oma vika. Et ansaitse kenenkään sääliä.
Mutta haluan edes sääliä. Kateutta en voi nyt saada, kun puuttuu se kohtalotoveri. -ap
Vierailija kirjoitti:
Älkää pilailko, pliis. Olen ilman mitään.
Anteeksi. t.6
Yksinäisyys? Mistä on kysymys?
Vierailija kirjoitti:
Tää oli aika hauska😂 Mää voin olla sun kohtalotoveris, vaikka mulla ehkä yks kohtalotoveri jo onkii, en oo varma..
Kiitos kaunis, kun rupesit kohtalotoverikseni. Nyt on jo helpompi hengittää. Uskoin ja toivoin niin kovasti tätä. Päivä tuntuu paljon valoisammalta nyt. -ap
Mulla on kova meno, kiinnostaako?