Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytys käynnistyy muualla kuin kotikaupungissa?

jepsjuu
01.04.2018 |

Mitä silloin tehdään? Saanko mennä synnyttämään sitten sen kaupungin sairaalaan vai miten?
Varsinkin jos ois pidempi matka sinne omaan sairaalaan...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin synnytys käynnistyy heti samantien, vaan esim. lapsivesien menosta voi mennä toista vuorokautta ennen kuin mitään oikeasti tapahtuu. Ehtii mennä omaan sairaalaankin :) Kuitenkin, siksi tulevilla äideillä on pahviset neuvolakortit, että raskaustiedot ovat aina mukana reissussakin.

Vierailija
2/5 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuten muissakin terveysasioissa, kiirelliset hoidetaan missä vain, kiireettömät omaan terveyskeskukseen/sairaalaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini synnytti yllättäen kolme viikkoa etuajassa toisella puolen suomea. Eipä siinä paljoa käsketty ajamaan yli 500 km "omaan" sairaalaan, kun lapsi vaan päätti syntyä.

Vierailija
4/5 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Mulla on sellanen tilanne et tukiverkosto asuu n.200km päässä ja tahtoisin synnyttää siellä - oon ensisynnyttäjä ja aika nuori... Saako sen valita jos tahdon synnyttää siellä mielummin? Eikai ne rupea mua lähettämään 200km päähän?

Vierailija
5/5 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jepsjuu kirjoitti:

Okei. Mulla on sellanen tilanne et tukiverkosto asuu n.200km päässä ja tahtoisin synnyttää siellä - oon ensisynnyttäjä ja aika nuori... Saako sen valita jos tahdon synnyttää siellä mielummin? Eikai ne rupea mua lähettämään 200km päähän?

Saa valita hoitopaikan, juttele asiasta neuvolassa niin järjestyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi