Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eksäni harrastaa eksyttämistä vol 2 - vanha keskustelu poistettu jostain syystä

Vierailija
01.04.2018 |

Eksäni harrastaa eksyttämistä, lukkojen taakse jättämistä ja paikalta poistumista ilman mitään selityksiä. Ei ollut yksi eikä kaksi kertaa, kun hänen vuokseen seisoin ilman avaimia pakkasessa, lähdin kaupungille siinä uskossa että tapaamme tai hän perui treffit juuri kun seisoin päätepysäkillä matkalla hänen luoksensa. Silti kismittävintä olivat ne jatkuvat katoamistemput mitä inhottavimmalla hetkellä.

Jossain vaiheessa meillä olivat kämppään ainoastaan yhdet avaimet ja mies piti oikeuden pitää niitä ainokaisia itsellään. Sanoin lauantaipäivällä lähteväni käymään kävelyllä, ja että mies tulee avaamaan oven tai heittämään avaimet parvekkeelta kun tulen takaisin ellei hän luovuta avaimiaan suosiolla. Lähdin ja palattuani virkistävältä lenkiltä mies ei vastaakaan puhelimeen eikä reagoi mihinkään viesteihin. Seison alaovella, ja yksikään naapuri ei kulje ohi että pääsisin edes rappukäytävään kotiovemme taakse hakkaamaan ovikelloa. Lopulta puolitoistatuntia myöhemmin huomaan ainoan toimivan ovipuhelimen ja saan sitä kautta aivan tuurilla kotona olevan naapurin etäavaamaan minulle oven. Selitin hänelle rappiksessa nolona että mies ei päästä minua sisälle. Ovikelloa hakattua aikani mietin onko käynyt jotain, mutta minulle selviääkin että mies oli nukahtanut kännykkä pään vieressä äänettömällä. Sen jälkeen en suostunut lähtemään minnekään ilman avaimia.

Lähdimme kerran hänen kavereidensa kanssa juhlimaan, ja baarin jonossa hän alkoi marmattaa kauheaa kusihätää. Käänsin vain selkäni, niin hän oli siinä välissä häipynyt sanaakaan sanomatta. Kaverit sanoivat hänen lähteneen lähikuppilaan etsimään vessaa kun ihmettelin hänen katoamistaan. Yritin soittaa hänen peräänsä kyselläkseni minne hän lähti, mutta jätkä ei vastannut puhelimeen sen enempää kuin viesteihin vaan kylmästi ignoorasi olemassaoloni. Jono alkaa liikkua, odottelen häntä ja mietin menenkö samaan paikkaan hänen kavereidensa kanssa vai lähdenkö etsimään häntä. Lopulta kun sain hänet langan päähän, niin hän lupaili tulla takaisin samaan baariin pian perässä kunhan on ensin jutellut parin tutun kanssa. Lopulta maksan itseni sisälle, vien takin narikkaan. Aika kuluu, minä odotan ja yritän pysyä hänen kavereidensa perässä ja seurassa on jokseenkin vaivautunutta, koska olin siinä vaiheessa uusi kasvo kaveriporukassa ja miehen temppu aiheutti lisää vaivautuneisuutta puolin jos toisin - ja osa hänen kavereidensa tyttöystävistä kyti pyhää raivoa häntä kohtaan. Sitä paitsi miehen tempun takia hänen kavereitaan vaivasi jokin ja he mainitsivat siitä monesti. Lopulta tajuan ettei sitä idioottia kuulu takaisin, ja pian koitan saada häntä kiinni jo senkin takia, koska hänellä ovat ne kämpän ainoat avaimet.

Kommentit (156)

Vierailija
61/156 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo temput ovat niin käsittämättömiä, että niitä ei ensin edes pysty uskomaan todeksi ja tahallisiksi.

Niinhän sitä ensin normaalina ihmisenä ajattelee, että tää on vaan sattuma.

Mutta kun yhä uudestaan käy niin, että emmä huomannu ku puhelin oli äänettömällä ja siihen vielä että mä nukahdin, niin onhan se kumma juttu!?

Itselleni tehtiin näin muutaman kerran. Toisella kerralla otin laakista taksin ja ajelin sillä. Varsinkin kun tiesin, että exän mielestä taksin käyttäminen on aivan pöyristyttävän tuhlailevaa. Sitten jo alkoikin lähtölaskenta sille suhteelle.

Siinä alkuperäisessä ketjussa oli monta kertaa unohdettu nainen jossain kauppakeskuksen parkkihallissa, kun hän törmää exän nykyiseen naiseen. ja kas kummaa: hänkin seisoskelee parkkihallissa odottamassa uutta miestään, joka ei ole paikalla, ei vastaa puhelimeen eikä viesteihin. Sama käytös sis vaan jatkuu.

Vierailija
62/156 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ymmärrän, miksi tuollainen keskustelu olisi poistettu. Eihän tuo nyt ole millään tavalla terveen täysipäisen ihmisen hommaa, että USEAMMAN kerran sattuu "eksyttämistä". Jos jätetään lukkojen taka pakkaseen, niin miksi ihmeessä kukaan enää pyrkisi siihen asuntoon?

Kysymys kaikille teille, jotka olette sietäneet tuollaista pitempään: MIKSI?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/156 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni lemppariharrastus! Mennään isoon marketiin jonka parkkipaikka on valtava. Äiti ja lapset jätetään lähelle ovea, ukko sanoo että ”käy tankkaamassa”. Nyt tajuan että se oli vain hyvä syy, koska äiti ei tajunnut autoista mitään joten ei voinut johonkin tankkaamiseen mitään sanoa.

Kuten sanottua äiti ei erota autoja toisistaan ja kaikki näyttää samalta. Rekkarin olisi voinut opetella, mutta hän vaan hätäilee ja on hermostunut.

Kaupassa käydään puolijuoksua, ettei ukko vaan hermostu odottamaan. Auto on parkeerattu jonnekin pimeimpään nurkkaan, ilman valoja ettei sitä varmasti löydä. Ukko istuu autossa ja kattelee ikkunasta kun vaimo ja lapset hätääntyneenä kauppakassit kädessä yrittää löytää autoa.

Saatana että vieläkin sylettää. Ja tästä on aikaa joku 50 vuotta. Sama käytös toki jatkui vuosikymmeniä. Mitäpä sitä hyvää hupia lopettamaan.

Eikä edes lapset puuttuneet millään tavalla tähän käytökseen?

Vierailija
64/156 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin miehen kanssa joka yritti tuota, minulla on kuitenkin hyvä suuntavaisto enkä panikoi helposti joten mies ei saanut toivomaan tyydystä paniikin ja itkun muodossa.

Luuli oikeasti, että nainen joka on nuorena reppureissannut yksin maailmalla sekoaa kun mies hylkää suomalaiseen kauppakeskukseen .D

Vierailija
65/156 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset on vain sellaisia että syystä tai toisesta haluavat pelleillä toisten kustannuksella. Ehkä hän oli vain välinpitämätön ja/tai tahallaan halusi kiusata. Pitää kontrollin itsellään ja ohjata toista ihmisistä kuin narusta vetäen.

Pask at mitään adhd, ei edes kukaan adhd ihminenkään juokse kaupassa toista karkuun. Sen verran tolkku niilläkin.

Toivottavasti hän saa elämänkumppanikseen yhtä "tasa-painoisen" ihmisen kuin itse on.

Vierailija
66/156 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä hemmettiä? Tällaistä siis tapahtuu enemmänkin? Käsittämätöntä.

Vierailija
67/156 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, kyllä pitäisi hälytyskellojen soida ja lujaa jo alkuvaiheessa. Henkisesti jotenkin hyvin sairaalta kuulostaa. Ehkä skitsofreenikko tai kontrolloimaton adhd. Tollaset pitää kiertää kaukaa eikä muuttaa yhteen.

Vierailija
68/156 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööh, kyllä pitäisi hälytyskellojen soida ja lujaa jo alkuvaiheessa. Henkisesti jotenkin hyvin sairaalta kuulostaa. Ehkä skitsofreenikko tai kontrolloimaton adhd. Tollaset pitää kiertää kaukaa eikä muuttaa yhteen.

Ei liity skitsofreniaan mitenkään. Skitsofreniassa esiintyy aisti- ja ajatusharhoja, jotka voi olla pelottavia, todellisuudentajun heikkenemistä tai menettämistä eli psykoosia. Kuvattu käytös ei ole skitsorfeniaan liittyvää vaan narsistiseen persoonallisuushäiriöön. Se on puhtaasti sadistista toisen alistamista ja nöyryyttämistä.

-skitsofreenikko 36v.

Vierailija
69/156 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei liity skitsofreniaan mitenkään. Skitsofreniassa esiintyy aisti- ja ajatusharhoja, jotka voi olla pelottavia, todellisuudentajun heikkenemistä tai menettämistä eli psykoosia. Kuvattu käytös ei ole skitsorfeniaan liittyvää vaan narsistiseen persoonallisuushäiriöön. Se on puhtaasti sadistista toisen alistamista ja nöyryyttämistä.

-skitsofreenikko 36v.

Ok, no ajattelin vain tuon johtuvan jostain harhailusta, että näkee toisen jonain paholaisena tms jota paeta. Kuullut tällaisesta.

Vierailija
70/156 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ADHD ja saatan itse esim kaupassa eksyä toisesta. En mä silti sen olemassaoloa unohda ja osaan soittaa perään että "anteeksi, eksyin, missä olet".

Vierailija
71/156 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole tällaisiin tyyppeihin ikinä törmännyt. Onneksi.

Vierailija
72/156 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju ylös.

Isäni harjoitti tuollaista eksyttämistä. Hänellä oli ihan tapana pistää auto parkkiin kaupan pihalle, äiti oikein vielä sanoi hermostuneenä että älä siirrä autoa. Äiti meni kauppaan ja isä häijysti nauraen siirsi autoa ja oikein jännittyneenä seurasi kun äiti tuli kaupasta, nauroi kun huomasi että äiti hätääntyi. Minä ja sisko koetettiin takapenkiltä estellä mutta mitä se auttoi. 

Vierailija
73/156 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, lisää näitä! Minulla ex yritti kanssa eksyttää kaupoissa ja valitti kuinka olen liian hidas.

Vierailija
74/156 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli myös niitä matkustelujuttuja, että mies yritti ottaa naisen passin ja rahat ja eksyttää.

Kannattaa olla varovainen, jos lähtee varsinkin uudehkon tuttavuuden kanssa matkalle, ei kannata luottaa liikaa.

Vierailija
75/156 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli myös niitä matkustelujuttuja, että mies yritti ottaa naisen passin ja rahat ja eksyttää.

Kannattaa olla varovainen, jos lähtee varsinkin uudehkon tuttavuuden kanssa matkalle, ei kannata luottaa liikaa.

Muistan tämän. Tyyppi otti itselleen eli halusi kantaa myös naisen laukkua ja lähti sitten suurkaupungin tungoksessa harppomaan niin lujaa että toinen jöi jälkeen. Ei kuulemma huomannut.

Eikä ollut huomannut sitä, että naisella olikin edelleen passit ja paperit mukanaan itselään, joten tänä jekku meni pieleen.

Jos muistan oikein, niin nämä palasi juuri tästä syystä eri matkaa koti-suomeen.

Vierailija
76/156 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme touhua.

Mulle riittäis yksi kerta, kun jotain vastaavaa tapahtuisi.

Nykyään vaadin ihmissuhteilta aika paljon. Ja olen oikeastaan aina vaatinut. Tuollaisia pellejä en sietänyt edes alakoulussa.

Vierailija
77/156 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex eksytti minut Tukholmassa.

Palasin laivaan yksin ja menin syömään.

Ex myöhästyi laivasta.

Käänsi asian niin että MINÄ olin jättänyt.

Vierailija
78/156 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiseni kutsui minua ja lapsiani aina kylään maalle. Kerran sitten mentiin. Hän käyttäytyi koko ajan hyvin omituisesti. Ekana iltana lähdin lasten kanssa kävelylle. Kun tulimme takaisin ovet oli laitettu lukkoon ja sukulainen oli häipynyt paikalta. Hän tuli sitten joskus puolen yön aikaan. Päästiin sisään ja lapset sai ruokaa. Aamupalan jälkeen soitin taksin viemään meidät paikalliselle bussiasemalle.

Jälkeenpäin oli mussuttanut suvulle kuinka olimme rikkoneet tavaroita ja sotkeneet paikkoja.

Vierailija
79/156 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä hemmettiä? Tällaistä siis tapahtuu enemmänkin? Käsittämätöntä.

Ei sitten tule mieleen että voi olla ääliötrolli?

Vierailija
80/156 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isältä loppui äidin eksyttäminen siihen, kun sain ajokortin. Äiti alkoi tehdä isälle samaa, isä jäi autoon kun äiti meni kauppaan. Äiti soitti minut hakemaan kauppareissun jälkeen viemään hänet ostoksineen kotiin ja jätti isän sinne parkkipaikalle odottamaan. Muutaman kerran teki näin. Johan isä oppi kantapään kautta.