Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni ei kestä jonottamista, odottelua tms

Vierailija
01.04.2018 |

Mutta onko se ns. Normaalia käytöstä?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käyn vain kaupoissa joissa on automaattikassa ja ajan sähköpyörällä ettei tarvitse pysähtyä punaisiin valoihin.

Vierailija
2/55 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet eivät kestä. Varsinkaan vanhemmat ihmiset. Jo neljä ihmistä edellä kassajonossa saa jonkun älähtämään, että miksei enempää kassoja avata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään kestä. Jonotus kaupassakin saa hermot kireelle.

Vierailija
4/55 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin käyn vain kaupoissa joissa on automaattikassa ja ajan sähköpyörällä ettei tarvitse pysähtyä punaisiin valoihin.

Eikö sähköpyörää koske liikennesäännöt? Meillä päin muuten automaattikassoillekin on jonoa.

Vierailija
5/55 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polkupyörä on ajoneuvo ja siten valot koskevat myös.

Vierailija
6/55 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet eivät kestä. Varsinkaan vanhemmat ihmiset. Jo neljä ihmistä edellä kassajonossa saa jonkun älähtämään, että miksei enempää kassoja avata.

Tämä usein siksi että ihmisillä on teennäinen kiire tekemään asioita,joilla ei ole monesti isossa kuvassa isompaa merkitystä.Itseluotoa stressiä maailmassa,jossa ei tarvitse enää juosta gasellien perässä että saisi ruokaa perheelleen.Ihminen ilmeisesti tarvitsee stressiä...

Vierailija
7/55 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se kertoo heikosta itsehillinnästä. Ja on ärsyttävää kanssaihmisille. On ihan normaalia, että ruokakaupassa joutuu toisinaan odottamaan.

Vierailija
8/55 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään, mutta yritän olla näyttämättä sitä. Kun olen koko päivän hoitanut potilaista, jotka haluavat kaiken nyt juuri ja heti, ollut lääkärien juoksutettavana jne. Niin kun pääsen kotiin väsyneenä ja nälkäisenä niin en mitenkään jaksaisi pysähtyä 10:iin liikennevaloihin (täysin hukattua aikaa... ), ajella jonkun sunnuntaiajelijan perässä 40:iä tai seisoa kaupan kassajonossa (täysin hukattua aikaa...).  Haluaisin vaan nopeasti hoitaa kauppa-asiat ja pian kotiin, että saan tehdä lapsille ruoan ja levätä vihdoin. 

Vierailija
9/55 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se varsinaisesti ole niinkään käytöstä, vaan ennemminkin luonteenpiirre. Oma mieheni on ihan samanlainen, hän sanoo puolitosissaan ottavansa mieluummin niskalaukauksen saunan takana, kuin menevänsä vaikkapa lauantaina Ikeaan. Tuollaisille ihmisille nettikaupat ovat upea juttu :)

Vierailija
10/55 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies rupee tiuskimaan, äyskimään, haastamaan riitaa mun ja ympärillä olevien kanssa, puristelee käsiään nyrkkiin, irvistelee, mutisee raivostuneena itsekseen, ja oon myös nähnyt tilanteita joissa vaan puolipaniikissa rynnii ulos mummoja tönien. Odottelu ja jonottaminen sekä tungos aiheuttaa tämän, mut myös esim. jos ajetaan autolla harhaan tai ravintolassa tulee väärä ruoka tms elämän epäselvyyksiä.

Matkustaminen tämmöisen tyypin kanssa on aika ikävää. Päätin pääsiäisreissun jälkeen, etten enää matkusta hänen kanssaan.

Vierailija
11/55 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaminen on ihan persiistä. Jonottaa on usein pakko ja joskus tekisi mieli huutaa että menkää nyt helvettiin mun edestä!

Vierailija
12/55 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Polkupyörä on ajoneuvo ja siten valot koskevat myös.

Yleisimmillä reiteilläni ei ole kevyen liikenteen väylillä valoja niissä risteyksissä, missä ajoradoilla on, kun vaihtaa ajoissa puolta suojatien kohdalla.

Toisaalta kävellen tai pyörällä voi huoletta mennä punaisia päin, mutta autolla sitä ei kehtaa tehdä kuin harvoin.

Vierailija
13/55 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies rupee tiuskimaan, äyskimään, haastamaan riitaa mun ja ympärillä olevien kanssa, puristelee käsiään nyrkkiin, irvistelee, mutisee raivostuneena itsekseen, ja oon myös nähnyt tilanteita joissa vaan puolipaniikissa rynnii ulos mummoja tönien. Odottelu ja jonottaminen sekä tungos aiheuttaa tämän, mut myös esim. jos ajetaan autolla harhaan tai ravintolassa tulee väärä ruoka tms elämän epäselvyyksiä.

Matkustaminen tämmöisen tyypin kanssa on aika ikävää. Päätin pääsiäisreissun jälkeen, etten enää matkusta hänen kanssaan.

Kukapa mielisairaan kanssa reissussa viihtyisikään

Vierailija
14/55 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on ADD ja jonottaminen saa raivon partaalle vaikka kuinka olen yrittänyt tietoisesti oppia sietämään ja järjellä ajattelen asiaa.

Vierailija
15/55 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän se kertoo heikosta itsehillinnästä. Ja on ärsyttävää kanssaihmisille. On ihan normaalia, että ruokakaupassa joutuu toisinaan odottamaan.

Joskus olen kävellyt kaupasta suoraan pihalle jos jonoa on liikaa ja mennyt myöhemmin takaisin.

Vierailija
16/55 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä pentujen kanssa te oikein tuhlaatte elämänne? Jos "ei kestä" niinkään normaalia asiaa kuin vuoronsa odottamista, on pahasti vikaa päässä.

Vierailija
17/55 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on myös älykkyydestä. Fiksu tajuaa ettei mesoaminen paranna tilannetta, itse olen jonottanut joskus 8 tuntia ja olin ihan rauhallinen

Vierailija
18/55 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvä ADHD tai ADD. Metyylifenidaattia kehiin ja ukkos on kuin uusi ihminen.

Vierailija
19/55 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitäisi laittaa asumaan joksikin aikaa johonkin toiseen maahan. Puola esimerkiksi. Siellä opin itse jonottamaan kiltisti.

Vierailija
20/55 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko miehelläsi jonkinlainen ahdistuneisuushäiriö?