Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsellani on mielikuvituskaveri. Mua alkoi surettaa :/

Vierailija
31.03.2018 |

Mietin onko hän oikeasti niin yksin, että keksii mielikuvituskavereita. :/ Ollaan oltu nyt 1,5 viikkoa kipeänä ja päivät kahdestaan kotona. Olen yrittänyt leikkiä ja pitää seuraa, mutta lapsi on itse halunnut olla myös yksin. Nyt kertoi, että on halunnut leikkiä muelikuvituskaverin kanssa. Pitääkö tästä huolestua, vai meneekö ohi?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan normaalia, ei tarvii surra. 

Omalla lapsellani paljon oikeita kavereita ja silti ollut monta vuotta mielikuvituskavereitakin. 

Nyt lapsi kakkosella ja nykyään vähän vähemmän tuo mieliluvituskaveri enää touhuissa mukana. Välillä oikein kysyn että mitäs sille kuuluu. 😀

Vierailija
22/24 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvituskavereita on aikuisillakin. Eivät ne aina ole itse luotujakaan eikä niissä ole mitään pahaa lastenkaan kohdalla. Antakaa lastenne leikkiä sekä käyttää mielikuvitusta. Monille avautuu luovuutta omalla uniikilla tavallansa myöskin. Joillakin lapsilla on jo varhaislapsuudessa hyvin selkeitä mielenkiinnon kohteita tai kiinnostusta yleisesti elämää kohtaan monellakin tavalla. Ei haittaa vaikka lapsi olisi kokeilevampi, aina ei heti löydy vain yhtä tiettyä kohdetta tai sellaista ei löydy koskaan. Jokainen tapa on oikea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli lapsena mielikuvituskaveri, Poika. Kulki mukana aika pitkään. Ihan normaali aikuinen mustakin tuli. 

Vierailija
24/24 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia.