Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joiden ihon helle on pilannut? En halua mennä ulos, näytän kamalalta.

Vierailija
25.07.2025 |

Jatkuva kuumuus eikä pakotietä siitä pois on tuhonnut kasvojeni ihon kokonaan. Se on punainen, tuntuu aina likaiselta, vaikka miten puhdistaisin ja on täynnä näppylöitä. Kärsin tästä pskakelistä fyysisesti ja sitä menoa henkisestikin, sillä en kehtaa mennä ulos, koska näytän niin hirveältä tämän takia. Muita?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma. Mulla on rasvoittuva iho ja jatkuva hikoilu on saanut naaman kunnolla kukkimaan....

Vierailija
2/30 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamista! Et ole ainoa. Olen nähnyt viime aikoina useita ihmisiä, joiden iho on aivan punainen. Sellainen on huolestuttavaa ja vaarallistakin. Toivottavasti sinun punotuksesi johtuu vain kuumuudesta eikä suorasta auringonpaisteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksamista! Et ole ainoa. Olen nähnyt viime aikoina useita ihmisiä, joiden iho on aivan punainen. Sellainen on huolestuttavaa ja vaarallistakin. Toivottavasti sinun punotuksesi johtuu vain kuumuudesta eikä suorasta auringonpaisteesta.

Minun johtuu tosiaan vaan kuumuudesta - onneksi. Yritän kaikin tavoin vältellä palamista.

Ap

Vierailija
4/30 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla aurinkorasva, mutta se ei siihen tehoa jos kuumettuu ja hikoaa. Mutta ulkona aurinko polttaa myös ihon. Meikkipuikolla voi peittää kasvot mutta sekään ei riitä jos vaikka selkä palaa. 

Vierailija
5/30 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusufinni?

Vierailija
6/30 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinille tuli savipuoli. :(

Vierailija
7/30 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma. Mulla on rasvoittuva iho ja jatkuva hikoilu on saanut naaman kunnolla kukkimaan....

Mulla oli noin ennen. Kunnes jötin kaiken "ihonhoidon" pois ja siirryin vesipesuun. Pari krtaaviikossa garnierin herkän ihon misellivedellä pyyhkäisy lisäksi. 

Eipä tarvitse enää värivoiteita. Ennen T-alue ja nenäpahimpana pukkasi rasvaa ja posket helotti couperosaisina

Vierailija
8/30 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on psoriasis ja aurinko helpottaa. Mutta kun nyt on niin kuumaa niin tänäänkin pystyin istumaan puistossa vain 5 min. ja sitte tuli sellanen olo että kohta pökerryn. Mutta 5 min. on parempi kuin 0 min.;)

Vierailija
9/30 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas iho hehkuu terveenä ja näytän kuulemma kaksvitoselta. Tosin käytän myös laadukasta aurinkovoidetta. N57

Vierailija
10/30 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruusufinni?

Ruusufinni on kutiseva ja poltteleva joka ei anna hetkeksikään rauhaa. Usein iholle nousee myös nokkosen polttaman näköisiä paukamia/kohoumia. Jos tästä olisi kyse, niin aloittaja olisi taatusti jo hakeutunut lääkäriin. 

Vierailija
11/30 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeat pisamat tekee ihosta likaisen näköisen.

Vierailija
12/30 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näppylöitä ruusufinni olisi munkin valistunut veikkaus. Uv-säteily tyypillisesti provosoi.

Vierailija
13/30 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas aurinkovoide tukkii ihohuokoset.

Vierailija
14/30 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla. Voi paremmin kuin talvella. Päivetystä, kosteutta jne. En mitään ole tehnyt pariin kuukauteen. 

Vierailija
15/30 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on atooppinen iho joka yleensä kesäisin on hyvässä kunnossa mutta tässä hikoilusta aivan rikki. Kiva kun kämmenet aivan verillä. 

Vierailija
16/30 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on atooppinen iho joka yleensä kesäisin on hyvässä kunnossa mutta tässä hikoilusta aivan rikki. Kiva kun kämmenet aivan verillä. 

lämmin ilma tekee hyvää atooppiselle iholle mutta tommonen kostea hellepätsi ei tee. Mullakin naama ja kaula täynnä näppylöitä, mut elämä on. Toivottavasti tämä kohta loppuisi vaikkei sääennuste kyllä paljon toivoa anna 15vrk ennusteenkaan mukaan.

Vierailija
17/30 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli noin ennen. Kunnes jötin kaiken "ihonhoidon" pois ja siirryin vesipesuun. Pari krtaaviikossa garnierin herkän ihon misellivedellä pyyhkäisy lisäksi. 

Eipä tarvitse enää värivoiteita. Ennen T-alue ja nenäpahimpana pukkasi rasvaa ja posket helotti couperosaisina

Oliskin noin helppoa. Itsellä hormonaalinen akne, eli hormonitoiminnan mukaan on välillä hyvänä ja välillä lehahtaa kunnolla. Silloin kun lehahtaa, on pakko käyttää kaikkea mikä vaan yhtään vähentäisi tulehdusta ihossa, pelkkä vesi ei siihen riitä. Ei sitä mikään ihonhoitokaan poista, on pakko vaan odottaa että hormonihommat taas tasaantuu, mutta kurissa sitä on pakko yrittää pitää.

Vierailija
18/30 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saat ihosi kuntoon ap ja muutkin.

Vierailija
19/30 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on helleripulikakka pöksyissä. 

-winner-

Vierailija
20/30 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tullut jotain ihme näppylöitä reisiin, punaisia pilkkuja/ läiskiä. Nivelet kipeytyvät helteellä. Keskisormi kipeä,  jäykkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä