Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maria Veitola yökylässä: Sipilä

Vierailija
30.03.2018 |

Keskustelua

Kommentit (516)

Vierailija
321/516 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuttaajattelua kirjoitti:

Työttömyyskorvauksista itkevät työssäkäyväthän voisivat luopua lopuistakin lomarahoistaan ja antaa ne työttömien pussiin.

Mites esim palstan lomarahoista itkijä. Antaisitko lomarahasi työttömien piikkiin että tulisi jonkinlainen tasaus tässä yhteiskunnassa.

Sinähän kuitenkin niillä lomarahoillasi vain kustannat kylpylöitäsi ja viinejäsi.

Työttömälle se olisi vaikkapa ruokaa.

Niinhän moni työssäkäyvä jo tekeekin, kun suurin osa lomakorvauksesta menee veroina ja palkasta vähennetään vielä työttömyysvakuutusmaksu, joka menee suoraan työttömien korvauksiin.

Vierailija
322/516 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sipilän pariskunnasta voi sanoa vielä sen verran, että jokainen voi etsiä netistä keskusteluja Sipilän muijan kommenteista tavallisista suomalaisista ihmisistä. Tämä tapahtui suunnilleen silloin, kun hän oli kunnallisvaaliehdokkaana.

Ko. naisihminenhän muuten oli alunperin primus motor ajatuksessa Sipilöiden huushollin lainaamisesta ventovieraille arabimiehille... Asia minkä sitten SUPO lopulta keskeytti ei niin fiksuna ajatuksena...

Mitä hän on sanonut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/516 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää pedofiililta, en toisaalta ihmettelisi vaikka olisikin. Noissa piireissä yleistä.

Tää nyt on jo liian törkeää.

Ei sen törkeämpää kuin matalapalkka-aloilla työskentelevien naisten rahojen vieminen.

Uli uli. Opiskele itsellesi paremmin palkattu ammatti ja ole hiljaa.

Miten jotkut luulee, että kaikki voi vain kouluttautua helvetin korkealle ja mennä huippuduuniin? Yhteiskuntako pyörii jos kaikki alipalkatut lopettavat työnsä, ei olisi enää siivoojia, huoltotöiden tekijöitä, keittäjiä?

Vierailija
324/516 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkäs serkukset Mariaa oli isännöimässä?

Vierailija
325/516 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä naistoimittaja ei suoraan kysynyt Sipilän legendaarista "vakuutuskuorijärjestelyistä" ?

Toisaalta, mitä sitä miljonäärinä mitään veroja makselemaan, jos asian voi laillisesti välttää.

Tärkeintähän on, että kirjaimellisesti nälkäänäkevä pitkäaikaistyötön maksaa siitä peruspäivärahastaan kovimman kautta.

Mitä ne köyhät surkimukset edes tekisivät niillä rahoilla. Parempi vain on, että ylempää luokkaa oleva charmantti kosmopoliitti-Sipilä hallinnoi niitä hilloja äärimmäisen taitavasti.

Näin koko Suomi hyötyy. Tai, no ainakin Juha ja muut Juhan lähipiirin Herran valitut.

Vierailija
326/516 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olkaaaikuisia kirjoitti:

Millä tavoin parempaa näiden haukkujien elämä muka olisi jos pääministerinä olisi joku toinen.. ??

Elämäni olisi esimerkiksi sillä tavalla parempaa, että minulla olisi lyhyempi päivittäinen työaika, eikä lomarahojani olisi viety. Eli olisi enemmän aikaa ja enemmän rahaa. Mut hei, hän ottaa vaan pienipalkkaisilta naisilta ja muilta köyhiltä, että muut voitte olla ihan rauhassa.

Vierailija
327/516 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on vielä liian hyvät oltavat, turhaa marinaa  ja Juhis yrittää parantaa edelleen Suomen oloja ja tehä stoppia valtionvelalle. 

Vierailija
328/516 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ilenny ees kahtua.

Vierailija
329/516 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olkaaaikuisia kirjoitti:

Millä tavoin parempaa näiden haukkujien elämä muka olisi jos pääministerinä olisi joku toinen.. ??

Elämäni olisi esimerkiksi sillä tavalla parempaa, että minulla olisi lyhyempi päivittäinen työaika, eikä lomarahojani olisi viety. Eli olisi enemmän aikaa ja enemmän rahaa. Mut hei, hän ottaa vaan pienipalkkaisilta naisilta ja muilta köyhiltä, että muut voitte olla ihan rauhassa.

Puhutaan nyt faktoja. Lomaleikkaukset kohdustuivat vain julkisiseen sektoriin, jolla on ylipitkät lomat yksityiseen sektoriin verrattuna eli lomaa ja lomaajanpalkkaa saat loma-ajan palkkaa enemmän, kuin muut palkan saajat, koska lauantai päiviä ei lasketa mukaan.

Eli Sari sairaanhoitaja yksityisen lääkärifirman palveluksessa saa 30pv lomaa eli 4 vk kesällä ja 1vk talvella.

Samassa työpisteessä toimiva Maija sairaanhoitaja, julkisen sektorin palveluksessa saa vuosilomaa 30pv ja koska lauantai päiviä ei lasketa, niin kesäloma on 5 vk kesällä ja 1vk+1pv talvella.

Eikö yhtään hävetä, vaikka saat veronmaksajien piikkiin edelleen muita paremmat lomaedut ja yrität vielä puhua syrjimisestä ja heikompi osaisuudesta, vaiika olet yksi ektraetujen nauttija, ihan samalla tavalla kuin muutkin hyväosaiset.

Valittajille nyt ei mikään riitä tai ole tarpeeksi ja tästö hyvä esimerkki on lomarahat, kun leikkausten jälkeenkin ne on edelleen muita paremmat.

Vierailija
330/516 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut Sipilän kerran. Sipilä oli myös silloin erittäin leppoisa ja sympaattinen henkilö, ja minuun teki erittäin kovan vaikutuksen Sipilän kyky ehdottaa ratkaisuja positiivisen kautta. Tämän kokemuksen valossa en yllättynyt jaksosta, tuollainen hän oikeasti on. Politiikassa on kyse useimmin vakavista ja vaikeista asioista, joissa yhdelle kumartaminen tarkoittaa toiselle pyllistämistä, jolloin julkisuuskuvasta tulee melkein väistämättä kohtuuttoman negatiivinen.

Vierailija
331/516 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olkaaaikuisia kirjoitti:

Elämäni olisi esimerkiksi sillä tavalla parempaa, että minulla olisi lyhyempi päivittäinen työaika, eikä lomarahojani olisi viety. Eli olisi enemmän aikaa ja enemmän rahaa. Mut hei, hän ottaa vaan pienipalkkaisilta naisilta ja muilta köyhiltä, että muut voitte olla ihan rauhassa.[/quot

Onhan se ihan kauheata, että ihminen joutuu välillä käymään töissä palkkansa eteen.

Mun isä valittaa usein noista leikkauksista ja on ollut kauan sairaalassa töissä ja saa lomaa 72 pv+lauantait eli yleensä kesällä on lomalla reilut 2kk ja talvella useampi viikko. Ja sekään ei riitä.

Ja voi sitä isän parkua, kun leikkaukset tuli, vaikka äitini tekee vastaavaa työtä yksityisellä ja saa lomaa 4vk+ 1vk ja on oikein tyytyväinen.

Vierailija
332/516 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olkaaaikuisia kirjoitti:

Onhan se ihan kauheata, että ihminen joutuu välillä käymään töissä palkkansa eteen.

Mun isä valittaa usein noista leikkauksista ja on ollut kauan sairaalassa töissä ja saa lomaa 72 pv+lauantait eli yleensä kesällä on lomalla reilut 2kk ja talvella useampi viikko. Ja sekään ei riitä.

Ja voi sitä isän parkua, kun leikkaukset tuli, vaikka äitini tekee vastaavaa työtä yksityisellä ja saa lomaa 4vk+ 1vk ja on oikein tyytyväinen.

Tyypeillä lomaa melkein tuplasti yksityissektorin samaa työtä tekeviin verrattuna ja silti kehtaa valittaa. Mikään ei näköjään riitä. Toivottavasti nuo lomat tasataan mahdollisimman äkkiä koska onhan se älytöntä että verovaroin tuetaan tuollaista.

Vierailija
333/516 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mun tuntemilla lestadiolaisilla aikuisilla on kaikilla karkkiaddiktio.

karkilla korvataan jotain muuta

Vierailija
334/516 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällötti koko pariskunta. Ihan mainostemppu, haluttiin antaa katsojille kuva pääministeristä joka kokkaa, ostaa itse karkkinsa kaupasta ja avaa portin (oliko palvelusväki piilotettu..). Tämän lisäksi nostettiin esille lapsen kuolema (säälipisteet). Tämä äijä on tehnyt rahansa valtion tuella, perus dippeli inssi, kylmä ja täysin vietaantunut normaali ihmisen arjesta. Toivottavasti kansa ei valitse tätä junttia ensi kaudelle.

Vierailija
335/516 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihankunnonmies kirjoitti:

Minä en ymmärrä ollenkaan tätä Sipilän jatkuvaa haukkumista. Minusta hän on hoitanut hommansa aivan asiallisesti. Säästöjä olisi pitänyt tehdä olisipa pääministerinä ollut kuka tahansa. Veikkaan että pahimmilla haukkujilla on jokin muu syy tähän jatkuvaan haukkumiseen.

Säästöjä ja säästöjä. Ne Sipilän hallituksen säästöt nyt vaan sattuu koskemaan ainoastaan sitä heikko-osaisinta ja köyhintä kansanosaa joilla jo muutenkin asiat huonosti. Kertoo paljon siitä arvomaailmasta. Säälimätöntä ja kylmää on touhu ollut ei voi muuta sanoa.

Vierailija
336/516 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällötti koko pariskunta. Ihan mainostemppu, haluttiin antaa katsojille kuva pääministeristä joka kokkaa, ostaa itse karkkinsa kaupasta ja avaa portin (oliko palvelusväki piilotettu..). Tämän lisäksi nostettiin esille lapsen kuolema (säälipisteet). Tämä äijä on tehnyt rahansa valtion tuella, perus dippeli inssi, kylmä ja täysin vietaantunut normaali ihmisen arjesta. Toivottavasti kansa ei valitse tätä junttia ensi kaudelle.

Ei taida parempia löytyä. Samanlaisia huijareita kaikki. En ole eläessäni vielä kuullut pääministereitä kehuttavan. Tuulinen paikka, jossa ei kiitosta heru.

Vierailija
337/516 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä itse olisi halunnut nostaa lapsen kuolemaa esiin. On varmaan kaikille sen verran kova paikka. Jotkut eivät selviää koskaan. On kuin puukkoa käännettäisiin haavassa.

Vierailija
338/516 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oisko Niinistö parempi? Samanlainen ketku kuin kaikki muutkin. Hänellä on varmaan myös palveluskuntaa. Äijä on kuin nukke nukkekodissa.

Vierailija
339/516 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi kun Sipilä on saanut aikaan mun työttömyyden. Ei äijä tee mitään et mä saisin duunii. Nyt keksi vielä aktiivimallin niin en saa kohta työttömyyskorvausta. Nyt pitäs muka mun aktivoitua. Mä en viitti. Herra voisi itse aktivoitua.

Vierailija
340/516 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi kun Sipilä on saanut aikaan mun työttömyyden. Ei äijä tee mitään et mä saisin duunii. Nyt keksi vielä aktiivimallin niin en saa kohta työttömyyskorvausta. Nyt pitäs muka mun aktivoitua. Mä en viitti. Herra voisi itse aktivoitua.

Käsittämätöntä kuinka ne jotka eivät edes ymmärrä mitä se aktiivimalli tarkoittaa kehtaavat kommentoida yhtään mitään. Minua hävettäisi paljastaa oma tyhmyyteni - ja ilkeyteni.

Sarkasmia ja ironiaa ei kannattaisi yrittää jos ei osaa.