Maria Veitola yökylässä: Sipilä
Kommentit (516)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi kun Sipilä on saanut aikaan mun työttömyyden. Ei äijä tee mitään et mä saisin duunii. Nyt keksi vielä aktiivimallin niin en saa kohta työttömyyskorvausta. Nyt pitäs muka mun aktivoitua. Mä en viitti. Herra voisi itse aktivoitua.
Käsittämätöntä kuinka ne jotka eivät edes ymmärrä mitä se aktiivimalli tarkoittaa kehtaavat kommentoida yhtään mitään. Minua hävettäisi paljastaa oma tyhmyyteni - ja ilkeyteni.
Sarkasmia ja ironiaa ei kannattaisi yrittää jos ei osaa.
Sinäkö oot aktiivimalliasiantuntija. No kyllähän näitä kaiken kärsijöitä on ihan tarpeeksi. Sipilä mässäilee kuolemalla ja muut Sipilän teoilla. Miksei Niinistö auta, kun on kuitenkin kaikkien yläpuolella.
Miten toiset vaan jaksaa jatkaa, että kyllä niitä töitä löytyy.
Miten voi olla noin ulkona kaikesta.
Miten pystyy olemaan noin omassa kuplassa.
Miten sitten suu pannaan kun joutuu työttömäksi ja totuus työllisyystilanteesta ja aktiivimallista (ja paljon, paljon muusta) selviää omalla kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan herää empatia Juhaa kohtaan, vaikka vetistelen herkästi. Niin kovalla kädellä Sipilä on Suomen kansaa kohdellut. Ei hetkauta köyhien, sairaiden ja työttömien tilanne.
Vähän sama fiilis, kun joku murhaaja olisi tosi symppis. Kuitenkin takaraivossa hänen pahat teot, joita ei voi antaa anteeksi.
Mitkä ihmeen PAHAT TEOT? SANO YKSIKIN KONKREETTINEN TEKO SINULLE TAI LÄHIPIIRILLESI!
Olisiko pitänyt kasvattaa vain velkaa kuten Kreikassa tehtiin ja edellinen hallitus (= DEMARIT mukana, ei keskusta) teki.
Kummasti kaikki poliittiset satiiriohjelmat YLE:ltä loppuivat kuin seinään Sipilän hallituksen alkuaikoina.
Eipä naureta politiikan pelleille enää ja piste.
Kirje YLE:n hallintoneuvostolle ja se oli siinä. Sipilää ei pilkata, eikä Keskustalle naureskella, ettäs tiedätte.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi kun Sipilä on saanut aikaan mun työttömyyden. Ei äijä tee mitään et mä saisin duunii. Nyt keksi vielä aktiivimallin niin en saa kohta työttömyyskorvausta. Nyt pitäs muka mun aktivoitua. Mä en viitti. Herra voisi itse aktivoitua.
Aika jännä juttu, kun Suomen Kuvalehti kertoo kuitenkin Suomessa olevan paras työllisyysaste tänä vuonna 27 vuoteen. Ja tälle ajalle on mahtunut ties kuinka monta pääministeriä. Ja talouskasvu on ollut lähes 3% ja silti Sipilä saa lokaa niskaasa.
Ja monella muulla mittarilla mitattuna Suomella pyyhkii hyvin, talous kasvaa, ihmiset työllistyvät yhä helpommin, kuin 27v, elinaika pitenee, nuoriso elää nuhteettomin, kuin edelliset sukupolvet jne.
Ja tuoreen YK:n rabortin mukaan suomalaiset ovat onnellisin kansa.
Tässä keskustelussa faktat eivät tunnu puhuvan noususuhdanteen faktoista.
Ei enää ensi viikolla työtön, kiitos aktiivimallin kirjoitti:
Et kyllä ymmärrä politiikasta mitään. Mitä, jos ei säästöjä olisi tehty - velkaako lisää lapsiemme maksettaviksi. Ai, ilmeisesti se ei kiinnosta sinua, kun olet oppinut elämään sosiaalituilla ja niin opetat lapsesikin..
Esim. aktiivimalli on tosi kauhea, kun pitää peppunsa nostaa pari kertaa kuukaudessa työttömyysturvan takia.
Eikö teitä hävetä koko ajan vain vaatia yhteiskunnalta tekemättä itse mitään oman elintasonsa parantamiseksi! Kyllä töitä löytyy ja siitä myös rahallisesti hyötyy, jos vain viitsii töitä tehdä.
Kyllä!!
Kommunismia on kokeiltu maailman historiassa muutamia kertoja ja tahtoo tulos olla niin ja näin.
J
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä juttu, kun Suomen Kuvalehti kertoo kuitenkin Suomessa olevan paras työllisyysaste tänä vuonna 27 vuoteen. Ja tälle ajalle on mahtunut ties kuinka monta pääministeriä. Ja talouskasvu on ollut lähes 3% ja silti Sipilä saa lokaa niskaasa.
Ja monella muulla mittarilla mitattuna Suomella pyyhkii hyvin, talous kasvaa, ihmiset työllistyvät yhä helpommin, kuin 27v, elinaika pitenee, nuoriso elää nuhteettomin, kuin edelliset sukupolvet jne.
Ja tuoreen YK:n rabortin mukaan suomalaiset ovat onnellisin kansa.Tässä keskustelussa faktat eivät tunnu puhuvan noususuhdanteen faktoista.
Kiitos faktoista. Avatkaa silmänne, älkääkä valittako!
Kiitos tämän hallituksen ja Juha Sipilän, vaikka vaikeita päätöksiä olette joutuneet tekemään. Onneksi ei ole ollut edellistä "unelmahöttö" hallitusta, jossa demarit ja kokoomus vihreiden kanssa velkaa kasvatti.
Miksi ette palkkaa sellaista, joka murhaa Sipilän. Sitten vaan itse remmiin niin
johan on Suomen asiat kunnossa. Yritystä beibi
Eiköhän eduskunta loppupeleissä aktiivimallin hyväksynyt. Syyllisiä noin 200.
Ei voi mitään sille ajatuskuviolle että Sipilää koetettiin pojan kuolemalla muistuttaa luulemasta itsestään liikoja, olla tekemästä mtk- ja ek-lobbareita hyödyttäviä päätöksiä, jotka kurjistavat keski- saati alaluokkia. Ei mennyt vihje perille. Mitähän pitäis tapahtua. Aika kova äijä kun lapsen kuolemakaan ei saa lamppua syttymään kuinka kanssaihmisiä pitäis kohdella. Veroja kierrellään sijoituskuorilla jne. Paatunut tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Voi miten helppoa elämää, kun joku tuo juomatkin jääkaappiin. Eikä pikkurahan puutetta.
Miljoonien valovuosien päässä leipäjonolaisten todellisuudesta ja arjesta...
heiltä vielä nipistetään poies 30euroa 500 e säälirahoista jos ei työpaikkaa löydy 3:ssa kk.
Järkyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette palkkaa sellaista, joka murhaa Sipilän. Sitten vaan itse remmiin niin
johan on Suomen asiat kunnossa. Yritystä beibi
Törkeetä. Mutta miksi valittajat ette itse hakeudu politiikkaan ja paneudu sillä saralla parantamaan elämää? Pikaisesti jäseneksi johonkin puolueeseen ja sitä kautta ensin ehdokkaaksi kuntavaaliin ja siitä pääsee ylöspäin jos kansa antaa valtuudet eli on todennut hyväksi asioiden ajajaksi. Hopi hopi vaan politiikkaan niin näkee oikeasti kuin paljon pääsee vaikuttamaan. Moni on päässytkin olemattomalla koulutuspohjallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
johan on Suomen asiat kunnossa. Yritystä beibiTörkeetä. Mutta miksi valittajat ette itse hakeudu politiikkaan ja paneudu sillä saralla parantamaan elämää? Pikaisesti jäseneksi johonkin puolueeseen ja sitä kautta ensin ehdokkaaksi kuntavaaliin ja siitä pääsee ylöspäin jos kansa antaa valtuudet eli on todennut hyväksi asioiden ajajaksi. Hopi hopi vaan politiikkaan niin näkee oikeasti kuin paljon pääsee vaikuttamaan. Moni on päässytkin olemattomalla koulutuspohjallakin.
Kerrankin järkee. Kaikki valittajat nyt vaan äkkiä mukaan politiikkaan ja ajamaan omia asioita. Turhaa valitusta, jos ei itse yritä tehdä mitään, vaan syytää vastuun elämästään pääministerille. Kyllä sitä kuulkaa itsekin voi paljon vaikuttaa asioihin. Ootte lapsellisia, jos luulette yhden Sipilän kaikkeen vaikuttavan. Kannattaisi tutustua siihen, miten asioita hoidetaan demokraattisessa valtiossa. Sitten voit myös kerätä lakialoitteen eli itse voit tehdä myös jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
johan on Suomen asiat kunnossa. Yritystä beibiTörkeetä. Mutta miksi valittajat ette itse hakeudu politiikkaan ja paneudu sillä saralla parantamaan elämää? Pikaisesti jäseneksi johonkin puolueeseen ja sitä kautta ensin ehdokkaaksi kuntavaaliin ja siitä pääsee ylöspäin jos kansa antaa valtuudet eli on todennut hyväksi asioiden ajajaksi. Hopi hopi vaan politiikkaan niin näkee oikeasti kuin paljon pääsee vaikuttamaan. Moni on päässytkin olemattomalla koulutuspohjallakin.
Kerrankin järkee. Kaikki valittajat nyt vaan äkkiä mukaan politiikkaan ja ajamaan omia asioita. Turhaa valitusta, jos ei itse yritä tehdä mitään, vaan syytää vastuun elämästään pääministerille. Kyllä sitä kuulkaa itsekin voi paljon vaikuttaa asioihin. Ootte lapsellisia, jos luulette yhden Sipilän kaikkeen vaikuttavan. Kannattaisi tutustua siihen, miten asioita hoidetaan demokraattisessa valtiossa. Sitten voit myös kerätä lakialoitteen eli itse voit tehdä myös jotain.
Uskomatonta länkytystä. Sipilä on tehnyt poliittisia päätöksiä pääministerinä, joilla ihmisten usko tulevaisuuteen on loppunut. Lakialoitteita on kerätty, niillä ei vain Sipilälle tunnu olevan mitään vaikutusta. ULOS ja maasta pois tuollainen ihmisperse verovaroja väärinkäyttämästä.
Voihan Sipilä henkilökohtaisesti olla vaikka kuinka pahoillaan työttömien ym. takia. Hän on kuitenkin pääministeri, eikä voi tehdä päätöksiä yksinvaltiaan lailla. Eduskuntakin valvoo muiden ohella hänen tekemisisään. Demokratiassa päätökset tehdään sen mukaan, mitä suomalaiset yleensä kannattavat. Ei kysytä, Juha mitä mieltä sinä olet. Hänen työtään on olla pääministeri. Hän ei saa olla liikaa kenenkään puolella. Hän ei saa antaa vaikuttaa oman lapsensa kuoleman pää taksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta länkytystä. Sipilä on tehnyt poliittisia päätöksiä pääministerinä, joilla ihmisten usko tulevaisuuteen on loppunut. Lakialoitteita on kerätty, niillä ei vain Sipilälle tunnu olevan mitään vaikutusta. ULOS ja maasta pois tuollainen ihmisperse verovaroja väärinkäyttämästä.
Sä voit itse äänestää ketä sä haluut ja voit itse mennä mukaan politiikkaan. Sitten näet, pyatytkö antamaan kaikille kaiken, mitä ne haluaa.
Mikä ihmeen kampanja täällä on Sipilää puolustamassa? Kaikki tietävät että tyyppi on kusettanut verorahat omaan taskuunsa, suosinut sukulaisiaan, ajanut läpi täysin suden lain, josta kärsivät sadat tuhannet ihmiset ja yrittää esittää jotain jeesusta televisiossa. Hyvä yritys, mutta kukaan ei usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eduskunta käyttää ylintä valtaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen kampanja täällä on Sipilää puolustamassa? Kaikki tietävät että tyyppi on kusettanut verorahat omaan taskuunsa, suosinut sukulaisiaan, ajanut läpi täysin suden lain, josta kärsivät sadat tuhannet ihmiset ja yrittää esittää jotain jeesusta televisiossa. Hyvä yritys, mutta kukaan ei usko.
Sä oot omassa päässäsi ajatellut asiat näin. Suomessa on myös tuomioistuin eli he myös valvovat mm. Pääministerin tekemisiä.
OlIsiko nyt niin että et kannata Sipilän puoluetta? Ikävää vaan kun hallituksessa paljon muitakin puolueita, jotka myös ovat vastuussa.
Et kyllä ymmärrä politiikasta mitään. Mitä, jos ei säästöjä olisi tehty - velkaako lisää lapsiemme maksettaviksi. Ai, ilmeisesti se ei kiinnosta sinua, kun olet oppinut elämään sosiaalituilla ja niin opetat lapsesikin..
Esim. aktiivimalli on tosi kauhea, kun pitää peppunsa nostaa pari kertaa kuukaudessa työttömyysturvan takia.
Eikö teitä hävetä koko ajan vain vaatia yhteiskunnalta tekemättä itse mitään oman elintasonsa parantamiseksi! Kyllä töitä löytyy ja siitä myös rahallisesti hyötyy, jos vain viitsii töitä tehdä.