Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin väsynyt, sukulaiseni on pummi !

sukuonpahin?
30.03.2018 |

Veljelläni on mielenterveysongelmia, ja lisäksi hän on perinyt isäni "suuruudenluulot" itsestään sekä paljon muita negatiivisia piirteitä, hyvin monimuotoisia ongelmia kaiken kaikkiaan. Hänellä on aina ollut suuria rahankäyttöön liittyviä ongelmia. Hän esimerkiksi nostaa jatkuvasti liää opintolainaa, ja tuhlaa rahat kankkulankaivoon, kuten uusiin laitteisiin ym jotka hajottaa heti. Hän on jollakin tapaa siis maaninen, mutta ei itse tiedosta sitä joten asiaan on mahdotonta ns. puuttua.
Ongelma on se, että hän pummaa isoäidiltämme rahaa. Tänään mummon luona vieraillessani sain kuulla että hän oli taas "lainannut" rahaa veljelleni. Todellisuudessa se ei ole mikään laina, sillä veli ei koskaan ole mummolle takaisin maksanut. Eilen veljeni oli ryyppäämässä, kertoi tämän minulle ennenkuin sain tietää rahojen lainaamisesta. Eli sinne ne mummon antamat rahat sitten meni.
Veljelläni on alkoholiongelma ja hän istuu päivittäin kapakoissa. Mummoni ei suostu ymmärtämään, että rahoittaa veljeni ryyppäämistä antamalla rahaa, luulee tekevänsä oikein.
En haluaisi että välit menee veljeeni, mutta hänelle on mahdotonta asiasta sanoa sillä reaktio on raivostuminen, kieltäminen ja marttyyriksi heittäytyminen. Hän on niin sairaudentunnoton ja uskoo itsekin omat valheensa. Veli on minulle hyvin rakas mutta en ketä katsoa sivusta miten hän pyytää mummolta rahaa ja tuhoaa oman elämänsä.
Ite en saa mummolta rahaa juuri koskaan, olen työssäkäyvä ihminen mutta rahallisesti on tiukkaa sillä asun yksin korkealla vuokralla. Mielestäni mummon pitäisi olla tasapuolinen ja antaa rahaa mullekin, jos kerta veljellekin antaa ryyppäämiseen. Olen lähellä katkaista välit molempiin tämän takia, olen niin henkisesti loppu kun joudun sivusta seuraamaan tätä touhua.
Olisiko täällä vertaitukea?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi