Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloja kokemuksia

ap <3
30.03.2018 |

Haha, tulipa nyt tämmönen idea et voisitte kertoo tänne teidän noloimpia kokemuksia - liittyen ihan mihin vaan! Luen niitä sit sitä mukaan ku tulee, ja kommentoin mielenkiintosiin!
Voi kertoo yhden tai useamman kokemuksen. Mutta vain noloimpia!

Voin alottaa.
Kerran olin 2 kaverin kans shoppailemassa kaupungissa, ja me oltiin just menossa Cubukselle, ku me nähtiin et meiä ees käveli yks meiän kaikkien tuttu. Tai niin me luultiin. Juostiin sen luo, ja yks mun kaveri, sanotaan vaikka Katri, hyppäs sen reppuselkään, toinen, sanotaan vaik Jenni otti sitä kädestä kii ja minä vetäsin siltä pipon pois päästä. Noh, sit selvis et se oli ihan eri henkilö, joksi me sitä luultii, joten pyyeltiin anteeks siinä jonku aikaa ja tää henkilö alko nauraa ja anto anteeks. Sano et ei suuttunu mut ihmetteli vähän :D Tän jälkeen se anto numeron et voitas puhuu whatsapis ja tutustuttais. Luojan kiitos se oli meidän ikänen tyttö, eikä sillä ollu huono päivä. Nykyään se on yks meiän tosi hyvä ystävä ja nauretaan tolle jutulle melkeen joka päivä :D

Nyt ois teiä vuoro kertoo teiän noloimpia kokemuksia, niin luen, ja vastailen niihi sitä mukaan!

T. Ap

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme