Kävin Demi.fi:ssä ja ihmettelin keskustelijoiden keski-ikää
Miksi niin moni parikymppinen demittää, eikö se ole vähän lapsellinen paikka ton ikäisille? Keskustelun taso on myös teinimäistä niin kuin asiaan kuuluu. Itse luin Demiä joskus 13-vuotiaana.
N26
Kommentit (8)
Toiset on lapsellisempia/lapsenmielisempiä kuin toiset.
Aikuiset on nykyään nuoria johonkin 35 ikävuoteen asti
Itse olen 24 ja käyn edelleen demissä koska aloitin demittämisen 11-vuotiaana ja siihen on kasvanut kiinni. Varmaan aika monilla muillakin sama juttu. Demin lukeminen nyt ei liity mitenkään demittämiseen.
Ihmiset kehittyy henkisesti eri aikaan. Parempi että ne lapselliset parikymppiset on demissä kuin esim. täällä.
Mä lopetin demittämisen joskus 17-vuotiaana. Sitten siirryin Vauvapalstalle. Vaikka olinkin sitä ikäluokkaa, jolle Demi niinsanotusti on suunnattu, en kokenut olevani samalla tasolla henkisesti muiden demittäjien kanssa. Noin vuosi sitten ostin huvikseni Demi-lehden, ja tuntui ettei siinä lehdessä ole minulle enää yhtään mitään.
N22
Onhan se keskustelun taso Demissä teinimäistä, mutta ei taso täälläkään kovin kummoinen ole... Täällä tuntuu olevan enemmän sekopäitä ja trolleja kuin Demissä nykyään.
Olen trolli ja nautin naisten trollauksesta kaikista eniten, koska naiset ovat todella kohteliaita. Jopa liian kohteliaita. Toisaalta en halua että naiset pimahtavat feministeiksi myöskään, joten täytyy tasapainotella ettei suututa liikaa.
Vauva.fi on sinun ikäisillesi milfeille parempi paikka