Miksi Sara Sieppi matkustaa niin paljon?
Ei ole mikään ympäristöteko lentää koko ajan kaukomatkoille.
Kommentit (31)
Jos se tienaa niillä juontotöillään? Ja onhan hänellä hyvin tienaava poikaystävä.
Torpan tyttö myös matkustelee. Tosin se yrittää nyt kupata mahdollisimman paljon rallikuskin rahoja. Vähän aikaa luurangon insta oli suljettuna, mutta hermo ei pitänyt kauaa. Piti päästä julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
"Roope, anna viikorahaa!"
Ei se Roope anna viikkorahaa.
Mitä hienoa on järkyttävän suuressa hiilijalanjäljessä? Todella noloa.
Vierailija kirjoitti:
Jos se tienaa niillä juontotöillään? Ja onhan hänellä hyvin tienaava poikaystävä.
Ei kai se loisi poikaystävän rahoilla ja matkustele yksin? Mahtaakohan harjoittaa luksush*ora toimintaa.
Nyt Sara tuskailee, kun joutuu olemaan pääsiäisen Helsingissä.
Jaksuhaleja!
Voi ei. Miksei lentäis jos voi ja tykkää? Maailma pelastuis, jos se ei lentäis. Itse lennätte kuitenkin ja se on ok?
V*tuttaako kun oma vaimo ei kelpais luksush*oraksi?
päivän Sieppi kirjoitti:
Syöt kuitenkin lihaa? Se jälki on kyllä moninkertainen lentämiseen verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
päivän Sieppi kirjoitti:
Syöt kuitenkin lihaa? Se jälki on kyllä moninkertainen lentämiseen verrattuna.
Sara lentää niin useasti, ettei Timo Soinikaan ehdi syömään niin paljon lihaa.
Miksi se teidän napaa kaivaa, jos joku matkustelee??.
Ai niin...sehän on teiltä pois🤣
Kateelliset taas ulisee. Itse olen onnekkaassa asemassa ja pääsen useita kertoja vuodessa ulkomaille. Rakastan kokea ja nähdä erilaisia kulttuureja. Eilenkin join olutta tölkistä Espanjassa Ikeassa, ja vastaantulleet skandinaavit/fennoskandit olivat asiasta varsin järkyttyneitä.
Takaisin pointtiin: Sara lentelee reittilennoilla. Yksityiskone olisi epäekologisempi, joskaan Sara Siepin matkustelu tässä maailman tilanteessa tuskin on huolestuttavimmasta päästä.
Tehkää ulisijat enemmän töitä ja kokeilkaa itse matkustaa, elämänlaatunne luultavasti paranee. Oikeasti, tarvitsisitte lääkityksen kateuteenne.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se teidän napaa kaivaa, jos joku matkustelee??.
Ai niin...sehän on teiltä pois🤣
Millä tavalla se on muilta pois?
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset taas ulisee. Itse olen onnekkaassa asemassa ja pääsen useita kertoja vuodessa ulkomaille. Rakastan kokea ja nähdä erilaisia kulttuureja. Eilenkin join olutta tölkistä Espanjassa Ikeassa, ja vastaantulleet skandinaavit/fennoskandit olivat asiasta varsin järkyttyneitä.
Takaisin pointtiin: Sara lentelee reittilennoilla. Yksityiskone olisi epäekologisempi, joskaan Sara Siepin matkustelu tässä maailman tilanteessa tuskin on huolestuttavimmasta päästä.Tehkää ulisijat enemmän töitä ja kokeilkaa itse matkustaa, elämänlaatunne luultavasti paranee. Oikeasti, tarvitsisitte lääkityksen kateuteenne.
Ei pidä paikkaansa, Sara lentelee luudalla. Tosin se on ekologista, joten väitteet hiilijalanjäljestä eivät pidä paikkaansa.
Ilmaston lämpenemistä tulisi hidastaa, ei edistää, kuten lentomatkustajat tekevät!
Kyllä kerosiinia kannattaa nyt polttaa kun sitä vielä on.
Ja millä rahalla edes lentelee , kun tulot ovat pari tonnia / kk ??