Hirveä darra. Muita?
Tuli eilen vähän liikaa nautittua punaviinä. Ja tänään siitä saa kärsiä.
Pikkuhiljaa alkaa morkkis painaa päälle.
Löytyykö kohtalotovereita?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Ei löydy. En käytä alkoholia.
Hittoako tänne sitten tulet, kun asia ei koske sinua?!!
Mulla on kamala rapula. Verhoja pidän kiinni, kun on niin kirkasta. Söin äsken kylmää vispipuuroa ja se pikkusen autto. Hädissäni suunittelin jo hakea pari siideriä, mutta ei pysty.
Alkoholi on vesiliukoinen, joten se poistuu suht nopeasti elimistöstä. Esimerkiksi kannabis on rasvaliukoinen ja se jää elimistöön pidemmäksi ajaksi. Eli ollaan huomattavasti kauemmin päihdyttävän aineen vaikutuksessa.
Oli krapula viime viikonloppuna, joten nyt pääsiäisenä en nauti lainkaan alkoholia. Ei näin vanhemmalla iällä kestä enää alkoholia samalla tavoin kuin nuorempana. Ehkä hyvä niin.
Mä olen niin väsynyt töiden takia et tänään kun kun sain nukuttua 8h unet niin aamulla oli sellainen olo kuin olis krapula. Huhhei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli myös, kun innostuin juomaan puoleen yöhön saakka väkeviä.
Mutta tukevan aamupalan ja kylmän jaffan jälkeen on helpottanut. Olen jo työkuntoinen. :)
Jos on oikeasti hirveä krapula niin ei sitä voi syödä. Vettä voi yrittää juoda mutta senkin oksentaa heti ulos, makaa vain vuoteessa kauhean päänsäryn jyskyttäessä unta saamatta.
Minulla ei onneksi nykyään enää tule tuollaisia yleensä. Toki sillä jaffalla piti tänään aloittaa ja vasta noin tunnin päästä pystyin syömään. Mutta sitten helpotti. :)
Nyt olen ollut töissä jo useamman tunnin ja ottanut muutaman siivun vodka-pullosta jaffaan sekoitettuna. :)
Täällä on yks m päihtyneenä. Sammuin äksen ja Huamenna onm krapla.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on yks m päihtyneenä. Sammuin äksen ja Huamenna onm krapla.
Hienoa! Kippis sille! :)
mulla oli vuonna 2011 niin hrvee krapula etten oo sen jälkeen alkoholiin koskenu.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi on vesiliukoinen, joten se poistuu suht nopeasti elimistöstä. Esimerkiksi kannabis on rasvaliukoinen ja se jää elimistöön pidemmäksi ajaksi. Eli ollaan huomattavasti kauemmin päihdyttävän aineen vaikutuksessa.
Kannabiksen jäämät näkyy pitkään. Ne ovat niitä ei vaikuttavia metaboliitteja. Kannabiksen aiheuttama päihtymys kestää korkeintaan sen 5-6 tuntia aineen ottamisessta. Se miksi omasta mielestä kannabis on alkoholia parempi päihde on parikin syytä. Ensinnäkin pajasta ei tule krapulaa eikä siitä koskaan mene niin sekaisin kuin viinasta.
Luokittelu on tehty miten sattuu. Jos nyt otetaan perusteluksi myrkyllisyys niin asperiinikin on ld arvoltaan myrkyllisempi kuin kannabis. Sitten kun huomioidaan miten aine vaikuttaa ihmiseen niin sillä perusteella niitä aineita voi sallia, laillistaa tai pitää laittomina.