Mistä Rauli "Badding" Somerjoen "Laivat" kertoo?
Tykkäätkö siitä ja tykkäätlö muista Somerjoen lauluista?
Kommentit (7)
Se kertoo minusta siitä, että onnellinen lapsuus kantaa elämässä eteenpäin, luo haavekuvia ja toivoa, kun maailma aikuisena kolhii.
En oikein tykkää siitä. En tykkää muustakaan Somerjoen tuotannosta liiemmin. Myöskään äitini ei ole koskaan tykännyt. Melkein kaikki muut tykkäävät Somerjoen lauluista (Laivojen lisäksi Tähdet tähdet, Paratiisi yms.), paitsi minä ja äitini.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Faith kirjoitti:
Se kertoo minusta siitä, että onnellinen lapsuus kantaa elämässä eteenpäin, luo haavekuvia ja toivoa, kun maailma aikuisena kolhii.
En oikein tykkää siitä. En tykkää muustakaan Somerjoen tuotannosta liiemmin. Myöskään äitini ei ole koskaan tykännyt. Melkein kaikki muut tykkäävät Somerjoen lauluista (Laivojen lisäksi Tähdet tähdet, Paratiisi yms.), paitsi minä ja äitini.
En minäkään pidä. Kun elokuva Badding tuli niitä renkutettiin koko ajan radiossa. Onneksi ei enää.
Vierailija kirjoitti:
Faith kirjoitti:
En minäkään pidä. Kun elokuva Badding tuli niitä renkutettiin koko ajan radiossa. Onneksi ei enää.
Ai ei vai? Onneksi meillä sentään on Yö...
Laivat on käännösiskelmä niin eipä siinä lyriikassa nyt ole turhaa syvällisyyttä:)
Se oli muuten erikoinen persoona. Istui suolla ja jutteli keijukaisille.
tykkään , Kauas Pilvet Karkaavat ja niin minäkin....