Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä verran puolukkamehua pitäis päivässä juoda, et auttais virtsatieinfektion oireisiin?

Vierailija
30.03.2018 |

Kysymys jo otsikossa. Virtsatietulehduksen oireet, muttei tulehdusta testien mukaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile myös syödä persiljaa ja valkosipulia.

Vierailija
2/7 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole karpalomehu jonka pitäisi auttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan runsas veden juontikin auttaa. Pari-kolme litraa vettä päivässä niin häviää oireet.

Itsellä oli tulehdus, pikanäytteessä ei näkynyt mitään kun olin juonut niin paljon ja oireet kadonneet. Jatkoin runsasta juomista.

Kuukauden päästä suunnilleen tuli selkä kipeäksi ja vähän lämpöä. Näkyi tulehdus ja sain lääkkeet jotka auttoi mutta oli liian mieto kuuri ja parin viikon päästä munuaistulehdus.

Oletko ihan labrassa käynyt? Bakteeritulehdus ei parane juomalla paljon vaan vaatii aina antibiootit.

Vierailija
4/7 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan runsas veden juontikin auttaa. Pari-kolme litraa vettä päivässä niin häviää oireet.

Itsellä oli tulehdus, pikanäytteessä ei näkynyt mitään kun olin juonut niin paljon ja oireet kadonneet. Jatkoin runsasta juomista.

Kuukauden päästä suunnilleen tuli selkä kipeäksi ja vähän lämpöä. Näkyi tulehdus ja sain lääkkeet jotka auttoi mutta oli liian mieto kuuri ja parin viikon päästä munuaistulehdus.

Oletko ihan labrassa käynyt? Bakteeritulehdus ei parane juomalla paljon vaan vaatii aina antibiootit.

Kävin eilen terveysasemalla. Pissatesti puhdas ja pikatesti tulehdusarvoista näytti, ettei nekään koholla vaan normaalit. Olin kyllä juonut paljon jo ennen tuota testiä, koska oireet alkoi ke, jolloin olin muualla kun kotipaikkakunnalla ja kyseisen paikkakunnan päivystys sanoi, että voin hyvin odottaa torstaihin ja käydä oman paikkakunnan terveysasemalla testissä torstaina. Eilen tuntui, ettei oireita enää juurikaan ole, mutta tänään aamulla oireet ollu samoja, mutta voimakkaampia runsaasta juomisesta huolimatta. Tämän takia ajattelin kokeilla tuota puolukkamehua, kun en millään viittis lähteä päivystykseen, jonne lähes 100km matkaa.

ap

Vierailija
5/7 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole karpalomehu jonka pitäisi auttaa?

molemmat, tosin täyttä varmuutta ei kummankaan tehoavuudesta

Vierailija
6/7 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista, ettei ole sokeroitua. Happaman juominen auttaa, mutta sokeri pahentaa.

Vierailija
7/7 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile nyt vaan sitä etikka-vesiseosta. Tämä ihan lääkäriltä saatu vinkki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi