Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Narkomaani Jari Sillanpää itkee kun menetti keikkoja

Vierailija
30.03.2018 |

Tuon esiintymisen jälkeen menettää varmaan loputkit. PR toimistoa ei ainakaan ole käytetty

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että joutuu maksamaan törttöilystään.

Vierailija
2/25 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että joutuu maksamaan törttöilystään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö itseäsi surettaisi jos keikkoja menisi sivu suun? :(

Tsemppiä Siltsulle! <3

Vierailija
4/25 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista.

Vierailija
5/25 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo paska duuni ajanut Jarin tuohon tilaan?

Vierailija
6/25 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari tarvitsee apua.

Vierailija
7/25 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jari tarvitsee apua.

Hän ei halua apua.

Vierailija
8/25 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä Siltsulle! <3

Ja kenenköhän syystä meni keikkoja sivu suun? Täysin munatonta vastuun palkoilua. Olisi edes mies ja myöntäisi että "minä mokasin, ja nyt sitten joudun nämä seuraukset kärsimään". En minäkään valita että sain peltipoliisilta sakot kun väsyneenä kotia pimeässä ajoin ja ajatuksissani missasin yhden liikennemerkin. 15 km/h tuli ylinopeutta ajettua 80 alueella kehä 3sella. En vain hämärässä väsyneenä huomannut että olin jo noin pitkälle tullut. Oma moka, ja sakko tuli maksettua.

Vierailija
9/25 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeet on laittomia. Piste.

Jari on rikollinen = en mene keikalle.

Vierailija
10/25 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska duuni? Hurraava yleisö, fanilaumat jne? Kukaan ei pakota yleisön eteen, vaan sinne mennään ihan itse. Jos siihen tarvitaan metaa, ollaan väärällä alalla.

Vierailija
11/25 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää säälikö narkkaria. Jos Jari haluaa hoitaa työnsä, niin hän edes yrittäisi lopettaa. Kaikkea ei voi saada. Elämä on.

Vierailija
12/25 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä Siltsulle! <3

Ja kenenköhän syystä meni keikkoja sivu suun? Täysin munatonta vastuun palkoilua. Olisi edes mies ja myöntäisi että "minä mokasin, ja nyt sitten joudun nämä seuraukset kärsimään". En minäkään valita että sain peltipoliisilta sakot kun väsyneenä kotia pimeässä ajoin ja ajatuksissani missasin yhden liikennemerkin. 15 km/h tuli ylinopeutta ajettua 80 alueella kehä 3sella. En vain hämärässä väsyneenä huomannut että olin jo noin pitkälle tullut. Oma moka, ja sakko tuli maksettua.

Mutta Siltsu ei ole tehnyt keikkoja kännissä tai huumeissa. Miksi siis pitää rankaista vaikka hommat on hoituneet? Tässä maassa halutaan aina rankaista ja kurittaa pientä ihmistä.

Tsemppiä Siltsu! <3

Vierailija
13/25 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan laski menetetyt keikkatulot ja kuinka monta annosta viuhuu rahallisesti ohi.

Vierailija
14/25 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paska duuni? Hurraava yleisö, fanilaumat jne? Kukaan ei pakota yleisön eteen, vaan sinne mennään ihan itse. Jos siihen tarvitaan metaa, ollaan väärällä alalla.

No kova keikkatahti. Helikopterilla kirkuvien mummojen eteen iloisesti vilkuttaen. Vitsiä, vitsiä, vaikka sisällä myllertää.

Vierailija
15/25 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä Siltsulle! <3

Mutta Siltsu ei ole tehnyt keikkoja kännissä tai huumeissa. Miksi siis pitää rankaista vaikka hommat on hoituneet? Tässä maassa halutaan aina rankaista ja kurittaa pientä ihmistä.

Tsemppiä Siltsu! <3

On hän tehnyt ainakin laskussa, eli ei selvinpäin.

Vierailija
16/25 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on kyllä massia varmaan loppuelämäksi, alkaa vaan myydä omaisuuttaan. Hänellä ei ole perillisiä eli ei tarvitse sitäkään miettiä mitä lapset ajattelee. Jäisin Siltsuna eläkkeelle, ansaitulle sellaiselle.

Vierailija
17/25 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on kyllä massia varmaan loppuelämäksi, alkaa vaan myydä omaisuuttaan. Hänellä ei ole perillisiä eli ei tarvitse sitäkään miettiä mitä lapset ajattelee. Jäisin Siltsuna eläkkeelle, ansaitulle sellaiselle.

Kyllä se nisti saa ne miljoonatkin kulumaan parissa vuodessa jollei se jo nyt ole niitä tuhlannut. Ei se rahankäyttö pysy kurissa silloin kun on nuppi sekaisin. Tosin yleensä se etenee asteittain kovempiin huumeisiin ja päätyy yliannostukseen ennenkun omaisuus on huvennut.

Eläkkeelle sen ei missään tapauksessa kannata jäädä. Sen jälkeen kun se on kotona päivät pitkät eikä ole tekemistä niin ajatukset ja elämä alkaa väkisinkin pyörimään 100% huumeitten ympärillä. Siitä se alamäki jyrkkenee oikein kunnolla. Kaverini oli 2v elossa sen jälkeen kun siltä meni työ alta. Piriä sekin käytti.

Vierailija
18/25 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä Siltsulle! <3

Tsemppiä Siltsu! <3

Sanoi kyllä esiintyneensä huumeiden vetämisen "laskuvaiheessa" joka on sama kuin alkoholilla laskuhumala. Eli huumeiden vaikutuksen alaisena.

Vierailija
19/25 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä Siltsulle! <3

Tsemppiä Siltsu! <3

Mistä tietää milloin narkomaani valehtelee?

Silloin kun hän avaa suunsa.

Vierailija
20/25 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkki myy vaikka isoäitinsä tekohampaat. Ei voi luottaa sanaan. Hänellä on vain huumeet.