Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jännä että amfetamiini päissään on kuin selvinpäin

Vierailija
30.03.2018 |

Ja kannabista poltellessa sekaisin. Toisen vaikutuksen alaisena voi opiskella ja tehdä töitä, toisen taas ei. Ehkä siksi jotkut ei pidä vaarallisina.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskuissa vasta tuntee et on jotain vedettykin

Vierailija
2/8 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en kyllä ole kuin selvinpäin piripäissäni. Tietysti silloin ei ole sillä lailla sekaisin kuin vaikka kännissä mutta kyllä se olo ja käytös kuitenkin eroaa siitä minkälainen on selvinpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanos muuta! Tää tuntuu kivalta 😵

Vierailija
4/8 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse en kyllä ole kuin selvinpäin piripäissäni. Tietysti silloin ei ole sillä lailla sekaisin kuin vaikka kännissä mutta kyllä se olo ja käytös kuitenkin eroaa siitä minkälainen on selvinpäin.

Joo eroaa, mutta olin esim. Koulussakin pireissäni. En kyllä autoo ajais. Itselläni pää tuntui paljo selvemmältä kuin selvin päin. Minulla varmaan onkin add. En enää käytä.

Ap

Vierailija
5/8 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on todella riippuvainen ja käyttö päivittäistä, voi todella tuntea olevansa toimintakykyisempi aineissa. Eihän se asia kuitenkaan niin ole vaan onnettomuusriski on kasvanut.

Vierailija
6/8 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä töissä ei edes huomata että oon poreissa. Tosin valvomisesta menee sekaisin viime kesänä jouduin psykoosiin kun valvoin 12 vuorokautta,

Vierailija
7/8 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on todella riippuvainen ja käyttö päivittäistä, voi todella tuntea olevansa toimintakykyisempi aineissa. Eihän se asia kuitenkaan niin ole vaan onnettomuusriski on kasvanut.

Piriä ei edelleenkään pysty vetämään päivittäin edes viikkojen ajan. Ottakaa asioista selvää ennen kuin lähettelette tänne aivopierujanne.

Vierailija
8/8 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amfetamiini on lyhyellä tähtäimellä toimintakykyä parantava aine. Tuskin siitä muuten olisi rintamallakaan ollut hyötyä. Tai tarkkaavaisuushäiriöiden hoidossa.