Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kiva-mies-paallispuolin-mutta-nyt-alkanut-jankata-sangyssa-peppuseksia?

Vierailija
29.03.2018 |

Miten on? Eihän tarvi suostua mielestänne?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitää haluta sitä itse, muuten en halua itsekään. Niin se vaan menee. Mulla varmaan seisokki lopahtaisi jos tietäisin että sitä annetaan säälistä tai puolipakolla. Hyi.

Himottaisi itseäkin aina välillä, mutta ei kertakaikkiaan juuri nyt tässä elämäntilanteessa löydy aikaa ja jaksamista asiaan. Täysin pussein en voi asiaan ryhtyä, kun silloin seisoo niin kovana, ja elin on tällöin kuin rautakanki, ympärysmittää 16 cm. Pitäisi siis olla aikaa ensin tulla kerran, ja sitten pikkuhiljaa lämmitellä anussessioon...

Vierailija
42/48 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitää haluta sitä, ja ensin lämmittelyä myös vaikka normaalilla seksillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://archive.org/details/TheUltimateGuideToAnalSexForWomen

Siitä vain lukemaan oppia, naiset, ilmaiseksi. On hyvä kirja.

Vierailija
44/48 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten naiset suhtautuvat tähän asiaan, onko se paha asia? Voiko asialle tehdä mitään muuta?

AP

Vierailija
45/48 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena pidän anaalista. Epäilin pitäväni ennen ekaa kokeilua ja silloin se sitten varmistui. Mutta ei eka asia, mikä sinne peppuun menee tarvitse olla miehen kalu. Kokeilut voi aloitella ihan muutoin.

Vierailija
46/48 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko naisia jotka jankkaavat mieheltään peppuseksiä?

On, minun vaimoni.

Vierailija
47/48 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kos peppu kiinnostaa enemmän kuin pimppa, niin ukko ln homo mutta tarpeeksi epämiehekäs ettei uskalla olla itselleenkään rehellinen

Sitten kaikki miehet ovat nykyään homoja. Olen etsinyt seksiseuraa ja kaikki miehet paitsi yksi ovat kysyneet käykö myös peppuseksi. Juu ei kiinnosta peppuseksi, kerta kokeilu riitti. 

Vierailija
48/48 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano miehelle, että ok, mutta sinä olet antavana osapuolena ja hän saavana.

Sträppärit esiin?

Sano aaa

Ihania ovat Naiset jotka miehiään naivat, roolienvaihtoa harrastavat ja tuovat lisämausteita seksiin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi