Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kiva-mies-paallispuolin-mutta-nyt-alkanut-jankata-sangyssa-peppuseksia?

Vierailija
29.03.2018 |

Miten on? Eihän tarvi suostua mielestänne?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakki eivät osaa tuota esivalmistelua.

Mitä ei osaa, voi oppia. En minäkään aikoinaan osannut, ja metsään mentiin, kerran. Todella noloa. Enemmin tai myöhemmin oppii kyllä.

Netti on pullollaan hyödyllistä tietoa, sen päälle pikkasen harjoittelua.

Vierailija
22/48 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijjaijjai!

Meilläkin ruinattiin. Suostuin kokeiluun. Sattui. Ukko oli enemmän innoissaan kuin koskaan mutta kerroin etten pitänyt. Pian alkoi ruonaaminen uudestaan. Ja vielä kerran suostuin kun ruinaustaktiikkana käytettiin "muttakun...". Komannen kerran kun ruinattiin ja vielä kehdattiin valittaa "ettei koskaan..." Niin räjähdin että "minkä helvetin takia haluat noin kovin jotain mikä minua sattuu!! Olen kertonut sen että se sattuu ja silti haluat satuttaa minua se on ällöttävää!". Sen jälkeen ymmärs ettei kolmatta kertaa enää tule.

Neuvon ettet suostu mihinkään mitä et halua, tulee halpa ja ällö olo.

Kai se mies koski perseeseesi vielä sen verran että heitti sinut niskaperseotteella pihalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että kokeile jos ei ole täysin vastenmielinen asia. Ja jos eka sormihyväilyä tms eikä heti aktia. Touhuun löytyy helposti ohjetta googlaamalla ja esim tarvikefirmojen sivuilta jne. Ilman liukkaria ja jos ei halua eli ole rento ei touhusta tule mitään. Tässä ei oikein pysty feikkaamaan. 

Parisuhteessahan tehdään kompromisseja ja asioita joista toinen pitää? Miksi peppuseksi eroaa kaikesta muusta? Jos ukko juo saunakaljan niin ei mun ole pakko vetää sidukkaa tms. Jos toinen haluaa peppua niin ei se tarkoita, että se haluaa saada sitä? Siis kun toi strappi-kortti nostetaan aina esiin..

Vierailija
24/48 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kos peppu kiinnostaa enemmän kuin pimppa, niin ukko ln homo mutta tarpeeksi epämiehekäs ettei uskalla olla itselleenkään rehellinen

Vierailija
25/48 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ihmetellään ja itketään ku miehet pettää. Muutamia tämän ketjun komentteja lukiessani en yhtään ihmettelisi jos ukko kävisi vieraissa. Tuollainen kieltäutyminen syystä että itseä ei huvita sopii sinkuille mutta ei parisuhteeseen jossa tarkoitus on tehdä kompromisseja ja antaa mutta myös saada asioita toiselta puoliskolta vaikka se ei aina olisi se oma mieluisin vaihtoehto.

N36

Vierailija
26/48 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten ihmetellään ja itketään ku miehet pettää. Muutamia tämän ketjun komentteja lukiessani en yhtään ihmettelisi jos ukko kävisi vieraissa. Tuollainen kieltäutyminen syystä että itseä ei huvita sopii sinkuille mutta ei parisuhteeseen jossa tarkoitus on tehdä kompromisseja ja antaa mutta myös saada asioita toiselta puoliskolta vaikka se ei aina olisi se oma mieluisin vaihtoehto.

N36

Menee vaan vähän tuskalliseksi jos vastoin haluaan alkaa anaalia harrastamaan, sitä varmaan nämä strapon-kommentitkin tarkoittaa, että mies tuskin olisi valmis olemaan ottavana osapuolena jos ei itse todella halua. Naiselta tätä kuitenkin odotetaan, vaikka sama aukko se siellä on molemmilla ja varmasti ihan yhtä ikävää on vastentahtoisesti sitä harrastaa.

Vierailija
27/48 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N36

Menee vaan vähän tuskalliseksi jos vastoin haluaan alkaa anaalia harrastamaan, sitä varmaan nämä strapon-kommentitkin tarkoittaa, että mies tuskin olisi valmis olemaan ottavana osapuolena jos ei itse todella halua. Naiselta tätä kuitenkin odotetaan, vaikka sama aukko se siellä on molemmilla ja varmasti ihan yhtä ikävää on vastentahtoisesti sitä harrastaa.

Ei tuska ole syy miksei useimmat miehet sitä halua tehdä, vaan koska assosioivat sen homouteen. Lisäksi suuri osa naisista eivät kunnoittaisi miehiään enää, jos ottaisivat pyllyyn. Toisin kuin miehet, ei vaimo muutu huonommaksi jos ottaa kakkoseen, päinvastoin.

Vierailija
28/48 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo sanonpahan vaan, että ei kokematon emäntäni ikinä suostu peppuseksiin, kun tiukkaa teki normiseksikin ja minulla melko paksu 14,5cm ympärys penis.

Vierailija
29/48 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisee, vaikka kai se perä aina vähän haisee. Suolessa on kuitenkin kaasua eikä peräaukkokaan pidä sataprosenttisesti.

Vierailija
30/48 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo se on.

Vierailija
31/48 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haise, eikä tee homoa. Valmistele ensin vähän, niin molemmat nauttii.

Vierailija
32/48 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisia jotka jankkaavat mieheltään peppuseksiä?

Vierailija
33/48 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö juottaa humalaan ensin, niinkuin tuolla toisessa ketjussa jo ehdotetaan?

Vierailija
34/48 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse olin kerran suhteessa naiseen joka tykkäsi usein ehdottaa peppuseksiä aamulla ennen töihin lähtöä mutta itse nukuin mielummin ihan täyden ajan :)

Vierailija
35/48 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse olin kerran suhteessa naiseen joka tykkäsi usein ehdottaa peppuseksiä aamulla ennen töihin lähtöä mutta itse nukuin mielummin ihan täyden ajan :)

Tuo on aika hottista, voi kun olisi tuollainen nainen.

Vierailija
36/48 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin AP katosi?

Vierailija
37/48 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäsikö nainen mennä siemenet pyllyssä töihin? :)

Vierailija
38/48 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäsikö nainen mennä siemenet pyllyssä töihin? :)

Tuo auttaa muuten tosi hyvin ummetukseen, kokeile vaikka?

Vierailija
39/48 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli vaimon kanssa pitkä sessio kakkoseen, hän pyysi minulta aamulla.

Vierailija
40/48 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi suostua. Mulla oli kerran mies, joka vonkasi aina peppuseksiä. Myöhemmin paljastui, että hän oli bi, joka oli enemmän homo kuin hetero.

Hei.koht. en pidä anaalista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi