Mikä mua vaivaa, miehet ei kiinnosta!!!!!!! Muut sinkut heti miesten perässä kun ero selvä, vaikka samaa sanoivat
Kummastelen ystäviäni jotka liitoissaan sanoivat samaa, ei enää miehiä.
Nyt kun eronneet, niin ovat ihmeen miehenkipeitä ja haku päällä koko ajan.
Mä erosin, ja samaa ei vaan tullut. Ei ne miehet yhtäkkiä houkuta kun yhdestä eroon pääsi.
Kommentit (11)
Jotkut ei vaan osaa olla yksin tai jollain tarve todistella kelpaavansa. Toisaalta ketä se haittaa? Ite tykkään olla yksin. Lapset ja työ vie jo kaiken ajan, että eipä tässä olisi aikaakaan alkaa miesten perässä juosta.
Niin siis kumpaa sinä nyt kummastelet, itseäsi vai ystäviäsi? Otsikon perusteella luulin, että kummastelet itseäsi "Mikä mua vaivaa", mutta viestissä se olikin kaverit, joita joku vaivaa.
No, ihmiset ovat erilaisia ja kaikki eivät tarvitse pitkää toipumisaikaa edellisestä suhteesta. Itse olen eronnut kolme vuotta sitten, eikä vieläkään miehet kiinnosta. Kaverini erosi samoihin aikoihin kuin minä ja oli uudestaan suhteessa jo reilu puolen vuoden kuluttua erosta. Minä en koe että kumpikaan olisimme jotenkin viallisia tai outoja. Ja varmaan toipumisaikaan vaikuttaa myös parisuhteen kesto.
Minä olen ajatellut että minussa on jotakin vikaa kun ei miehet kiinnosta. Ainoastaan kaksi miestä on elämäni aikana kiinnostanut. Miten ihmiset pystyvät kiinnostumaan toisistaan parisuhdemielessä niin helposti?
Paskassa parisuhteessa ollessaan on varmaan aika helppo ajatella, ettei enää halua miehiä riesakseen. Sitten kun oikeasti on yksin, huomaakin ettei viihdy yksin. Eivät kaikki tykkää olla yksin, mutta sen vaan unohti silloin huonossa suhteessa ollessaan, koska useimmat varmaan kokevat huonon parisuhteen vieläkin ikävämmäksi kuin yksinäisyyden.
En tarkoita että kenessäkään olisi VIKAA, vaan ihmettelen kun ollaan niiiiiin kyllästyneitä miehiin ja sitten heti on löydyttävä uusi.
Vierailija kirjoitti:
Paskassa parisuhteessa ollessaan on varmaan aika helppo ajatella, ettei enää halua miehiä riesakseen. Sitten kun oikeasti on yksin, huomaakin ettei viihdy yksin. Eivät kaikki tykkää olla yksin, mutta sen vaan unohti silloin huonossa suhteessa ollessaan, koska useimmat varmaan kokevat huonon parisuhteen vieläkin ikävämmäksi kuin yksinäisyyden.
Oi mun ystävä oli tämmönen, valitti vuosikaudet ja mainosti kuinka on naisiin päin ja sitä ja tätä. Kun se ero sitten tuli oli hetkessä mies taas rinnalla, nyt on pari vuotta mennyt ja valittaa että kaikki miehet on samanlaisia....huoh.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ajatellut että minussa on jotakin vikaa kun ei miehet kiinnosta. Ainoastaan kaksi miestä on elämäni aikana kiinnostanut. Miten ihmiset pystyvät kiinnostumaan toisistaan parisuhdemielessä niin helposti?
No niimpä!!! Ymmärrän että kiinnostaa ihmisenä, mutta hei että oikeasti haluais tuota suudella, harrastaa seksiä, viettää paljon aikaa yhdessä, sietää toisen lapsia ja huonoja puolia....vaikea ihastua niin vahvasti.
Saman huomasin :)
Eroja tuli tässä parin vuoden aikana kaveripiirissä jokusia, kaikilla menovaihe ja sitten tarve löytää MIES. Osan kanssa puhuttiin että miehet on jo niin nähty ettei enää ikinä. Mutta eipä se sitten pätenytkään. Minuun päti, ihastuin naiseen :)