Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mua vaivaa, en innostu kunnon miehistä

Vierailija
29.03.2018 |

Kiihotun ainoastaan pelimiehistä ja haluan suudella ja kosketella ja olla lähellä, mutta parisuhdetta näistä suhteista ei (tietenkään) ikinä synny.

Sen sijaan olen käynyt jo vaikka kuinka montaa kertaa kunnollisten, tavallisten miesten kanssa treffeillä, ja kaikkien kanssa useammankin kerran koska haluan antaa mahdollisuuden ja aikaa ihastua heihin, mutta mitään ei vain tapahdu :D En halua suudella tai kosketella heitä. En kiihotu heistä. Parisuhteessa voisin heidän kanssaan olla (kaikki miehet ovat nimittäin olleet todella, todella mukavia), jos vain ei tarvitsisi suudella tai harrastaa seksiä heidän kanssaan...

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Kunnon mies ei kutsu lapsia äpäriksi...

Vierailija
22/45 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinut vielä joku niistä kiinnostavista miehistä hakkaa kuoliaaksi, joten ei mitään hätää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinut vielä joku niistä kiinnostavista miehistä hakkaa kuoliaaksi, joten ei mitään hätää

Se varmaan vaatisi ihan parisuhteen sellaisen miehen kanssa? Mähän sanoin, että näiden mun kiihottaviksi kokemiksi miehien kanssa ei synny parisuhdetta, koska olen heille vain kertapano ja niillä riittää naisia joka sormelle :D

-ap-

Vierailija
24/45 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä opit arvostamaan ns. "kunnon miestä" kun pelimies on tehnyt kanssasi pari mukulaa, ja lähtenyt sitten toisen matkaan. Ensin tietty ryypättyään, sua petettyään, jne.

ei ne opi koskaan arvostamaan kunnon miestä, tarvitsee vain sellaisen kustantamaan äpäriensä elatuksen.

Väärin meni. En halua lapsia ja tienaan ihan itse omat rahani.

-ap-

Mitenkäs Stephen Hawking? Olisitko voinut olla neron kanssa?

Vierailija
25/45 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se varmaan vaatisi ihan parisuhteen sellaisen miehen kanssa? Mähän sanoin, että näiden mun kiihottaviksi kokemiksi miehien kanssa ei synny parisuhdetta, koska olen heille vain kertapano ja niillä riittää naisia joka sormelle :D

-ap-

Vastaat kaikkiin provoihin mutta et mitään viestiin, jossa ehdotetaan katselemaan eri tavalla jännää miestä. Vaikuttaa, että et etsi ongelmaan ratkaisua, vaan haluat nauttia ongelmastasi. Jatka jännänaisena.

Vierailija
26/45 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä opit arvostamaan ns. "kunnon miestä" kun pelimies on tehnyt kanssasi pari mukulaa, ja lähtenyt sitten toisen matkaan. Ensin tietty ryypättyään, sua petettyään, jne.

ei ne opi koskaan arvostamaan kunnon miestä, tarvitsee vain sellaisen kustantamaan äpäriensä elatuksen.

-ap-

En. Ei kiihota.

-ap-

Vierailija
27/45 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap-

Vastaat kaikkiin provoihin mutta et mitään viestiin, jossa ehdotetaan katselemaan eri tavalla jännää miestä. Vaikuttaa, että et etsi ongelmaan ratkaisua, vaan haluat nauttia ongelmastasi. Jatka jännänaisena.

Miten jännää miestä katsotaan eri tavalla?

Ja kyllä, yritän aina tutustua näihin "kunnollisiin" miehiin niin kauan että heistäkin paljastuisi joku "tuhma" puoli, mutta yleensä kyllästyn aika vauhdikkaasti enkä vain jaksa tapailla tylsää miestä. Ehkä se on yritettävä kovemmin. Ei mulla muuten niin kiire parisuhteeseen olisi, mutta kun ympäristön ilkeät ja ivalliset kommentit mun ikisinkkuudesta satuttaa.

-ap-

Vierailija
28/45 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap-

En. Ei kiihota.

-ap-

Hawkingillä kuitenkin oli naisia, eikä ollut kunnollinen mies.

Vierailija
29/45 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap-

Ja kyllä, yritän aina tutustua näihin "kunnollisiin" miehiin niin kauan että heistäkin paljastuisi joku "tuhma" puoli, mutta yleensä kyllästyn aika vauhdikkaasti enkä vain jaksa tapailla tylsää miestä. Ehkä se on yritettävä kovemmin. Ei mulla muuten niin kiire parisuhteeseen olisi, mutta kun ympäristön ilkeät ja ivalliset kommentit mun ikisinkkuudesta satuttaa.

-ap-

Mielipiteesi oraaliseksistä?

Vierailija
30/45 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Kuvailisitko kaikki pelimiesten ja tavallisten miesten erot? Voiko tavallinen mies olla komeampi tai parempikroppainen vai onko pelimiehuus sitä asennetta?

Hyvä kysymys! Kyllä se on enemmän se asenne. Olen deittaillut tosi hyvännäköisiä, "kunnon töissä" olevia korkeakoulutettuja jotka tyyliin harrastaa juoksemista ja on kroppa kunnossa ja ovat muutenkin tosi mielenkiintoisia harrastuksineen ja mielenkiinnonkohteineen, mutta niistä vaan huokuu sellainen... epäkiihottavuus. Pelimiehen ei tarvitse edes olla mitenkään komea, mutta jos hän "käsittelee" mua oikein (myönnän, imartelu ja kehuminen tepsii), tekee aloitteita (eli osoittaa kuinka minä olen hänen mielestään kiihottava ja seksikäs, vaikka en oikeasti olisikaan, mutta hän saa minussa sen tunteen, että olen tosi hot) ja on rohkea/rebel/leikkisä/pilke silmäkulmassa.

Hmm, nuo "kiltit" miehet on ehkä opetettu liian kohteliaiksi ja aroiksi naisten suhteen. He eivät osaa "käsitellä" sinua, kuten itsekin sanoit. He eivät herätä sinussa sitä naiseuden tunnetta, koska se vaatii vastavoimaksi sen miehekkyyden. Ja siinä taas on jotain sellaista alkukantaista, joka karsiutuu pois liiallisessa kohteliaisuudessa ja arkuudessa. Sitä on vaikea hahmottaa ja etenkin näin miehenä tosi vaikea kulkea juuri sitä oikeaa keskitietä, missä ei kohtele naista huonosti, mutta on kuitenkin voimakas ja röyhkeä sopivalla tavalla. Kyllähän noistakin miehistä varmasti aikaa myöten kuoriutuisi jotakin, kun alkuarkuus karisee. Mutta helposti tulee se ajatus että tuo ei ole kiinnostava, miksi lähtisin enää toisille treffeille?

Vierailija
31/45 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen ap on? Itselläni oli meinaan sama ongelma parikymppisenä. Kolmekymppisenä ihastuin hulluna kunnolliseen tietokonenörttiin, eli ongelma ratkesi omia aikojaan iän ja elämänkokemuksen myötä. Olen kyllä lukenut jostain, että miesmakuaan voi muuttaa tietoisesti, mutta se vaatii itsetutkiskelua.

Vierailija
32/45 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap-

-ap-

Mielipiteesi oraaliseksistä?

Jos mies osaa oikeasti antaa suuseksiä eikä vain livo sinne tänne ja huokaile tuskaisena että no milloin se tulee, niin joo sitten tykkään siitä. Mutta pelimiehistäkin vain alle puolet osaa tän taidon, joten eipä ole hurraamista... Minäkin toki annan miehelle suuseksiä mielelläni jos itsekin sitä saan :)

-ap-

Vierailija
33/45 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen ap on? Itselläni oli meinaan sama ongelma parikymppisenä. Kolmekymppisenä ihastuin hulluna kunnolliseen tietokonenörttiin, eli ongelma ratkesi omia aikojaan iän ja elämänkokemuksen myötä. Olen kyllä lukenut jostain, että miesmakuaan voi muuttaa tietoisesti, mutta se vaatii itsetutkiskelua.

29-vuotias. Odottelen siis ihmettä tapahtuvaksi että yhtäkkiä minäkin vain rakastun johonkin nörttiin! Se olisi aivan ihanaa, mutta en usko että tietoisesti voisin vain päättää, että no nytpä minä rakastun tähän tyyppiin :D

-ap-

Vierailija
34/45 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ollaan ns. "kilttimiesten" ongelman ytimessä. Naisten miesmaku muuttuu iän ja elämänkokemuksen karttuessa. Nuorena ei saa tyttöystävää ja asiasta katkeroituneena, kokemattomana kolmekymppisenä, kaiken nähneet ja kokeneet naiset alkavat kiinnostua.

Vierailija
35/45 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää, olet täysin normaali. Mutta mikäli et valittaisi omasta miesmaustasi, olisi syytä olla huolissaan.

Vierailija
36/45 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se maku muuttuu, kun vanhenee. Esim. mun maku on muuttunut jostain no tyyliin lätkäpelaajista->diplomi-insinööreihin.

Vierailija
37/45 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä!

Vierailija kirjoitti:

No varmaan et kunnioita itseäsi tarpeeksi, huono itsetunto. Pahoissa miehissä kiihottaa, kun ne on myös epätäydellisiä ja ehkä näkee sussa myös sen "tuhmuuden" ja silti haluaa sua. Tunnet alemmuuskompleksia hyvien miesten kanssa, et pidä itseäsi heidän arvoisena etkä pysty kiihottumaan siksi heistä, kun he eivät mielestäsi näe todellista minääsi. 

Muista että niissä hyvissäkin miehissä voi olla pinnan alla vaikka mitä tuhmaa kivaa, jos jaksat vaan tutustua... he eivät vaan näytä ihan joka naiselle sitä, ainakaan heti vaan valikoi tarkemmin ja ovat tietoisempia minkä kuvan antavat. Pahoista pojista kuoriutuu yleensä pidemmän tapailun jälkeen epävarmoja pelkureita, jotka lähtevät vikkelää karkuun sinua ja tunteitaan ennen kuin joutuvat avaamaan sisintään. Kiltimmät miehet ovat yleensä paljon vakaampia ja älykkäämpiä.

Vierailija
38/45 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaat siis jatkuvaa egoboostausta (mies tavoittelee sinua = olet kuuma saalis), sytyt jännittävästä hyväksyntä-hylkäys-ruletista jossa mies pitää sinua epätietoisuudessa, jne.

Perusluonteesi on mennyt jossain vaiheessa vinksalleen. Luultavasti jo nuoruudessa. Olet vahvistanut tätä roikkumalla pelimiehissä.

Luultavasti kun lapsikuume iskee tosissaan, muutatkin mielesi ja ymmärrät että kyllähän se luotettava mies on sinua varten. Kun ruuhkavuodet päättyvät ja olisi taas kunnolla aikaa seksille, huomaatkin että "olette kasvaneet erilleen" ja alat katselemaan Tinderistä jännempiä panoja.

En usko että luonteesi on enää korjattavissa, et yksinkertaisesti ole parisuhdemateriaalia.

Vierailija
39/45 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän realiteetit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ollaan ns. "kilttimiesten" ongelman ytimessä. Naisten miesmaku muuttuu iän ja elämänkokemuksen karttuessa. Nuorena ei saa tyttöystävää ja asiasta katkeroituneena, kokemattomana kolmekymppisenä, kaiken nähneet ja kokeneet naiset alkavat kiinnostua.

Ja tämähän ei ole viimeinen muutos.

Nuorena halutaan se menevä lätkänpelaaja.

Vauvakuumeen iskiessä insinööri hoitamaan ruuhkavuodet kun aika kuluu raataessa eikä sänkykammarissa.

Kun lapset on kasvatettu, miesmaku muuttuu taas.

Kiltit ja luotettavat miehet ovat syystäkin käärmeissään, koska he ovat muuttuneet elämänkumppaneista yhden elämänvaiheen käveleviksi työkoneiksi. Stalinin sanoin, hyödyllisiksi idiooteiksi.

Vierailija
40/45 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmaasi on vain yksi ratkaisu. Otat sen pelimiehen. Pysyttelet lukuisten pelimiesten pyöriteltävänä ja olet tyytyväinen. Et tule muuttumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän