Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mua vaivaa, en innostu kunnon miehistä

Vierailija
29.03.2018 |

Kiihotun ainoastaan pelimiehistä ja haluan suudella ja kosketella ja olla lähellä, mutta parisuhdetta näistä suhteista ei (tietenkään) ikinä synny.

Sen sijaan olen käynyt jo vaikka kuinka montaa kertaa kunnollisten, tavallisten miesten kanssa treffeillä, ja kaikkien kanssa useammankin kerran koska haluan antaa mahdollisuuden ja aikaa ihastua heihin, mutta mitään ei vain tapahdu :D En halua suudella tai kosketella heitä. En kiihotu heistä. Parisuhteessa voisin heidän kanssaan olla (kaikki miehet ovat nimittäin olleet todella, todella mukavia), jos vain ei tarvitsisi suudella tai harrastaa seksiä heidän kanssaan...

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

diagnoosi: olet wt

Vierailija
2/45 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

diagnoosi: olet wt

Kiitos tästä syväluotaavasta analyysistä :D Perustelisitko hieman?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinua mikään vaivaa, olet normaali nainen.

Vierailija
4/45 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinua mikään vaivaa, olet normaali nainen.

No kyllä mä silti haluaisin tästä ongelmasta eroon :D Pitääkö mun etsiä aseksuaali tavismies, jotta saisin parisuhteen kivan miehen kanssa mutta ei tarvii harrastaa seksiä sen kanssa?

-ap-

Vierailija
5/45 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailisitko kaikki pelimiesten ja tavallisten miesten erot? Voiko tavallinen mies olla komeampi tai parempikroppainen vai onko pelimiehuus sitä asennetta?

Vierailija
6/45 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia te naiset vain olette.

Vierailija
7/45 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Kuvailisitko kaikki pelimiesten ja tavallisten miesten erot? Voiko tavallinen mies olla komeampi tai parempikroppainen vai onko pelimiehuus sitä asennetta?

Hyvä kysymys! Kyllä se on enemmän se asenne. Olen deittaillut tosi hyvännäköisiä, "kunnon töissä" olevia korkeakoulutettuja jotka tyyliin harrastaa juoksemista ja on kroppa kunnossa ja ovat muutenkin tosi mielenkiintoisia harrastuksineen ja mielenkiinnonkohteineen, mutta niistä vaan huokuu sellainen... epäkiihottavuus. Pelimiehen ei tarvitse edes olla mitenkään komea, mutta jos hän "käsittelee" mua oikein (myönnän, imartelu ja kehuminen tepsii), tekee aloitteita (eli osoittaa kuinka minä olen hänen mielestään kiihottava ja seksikäs, vaikka en oikeasti olisikaan, mutta hän saa minussa sen tunteen, että olen tosi hot) ja on rohkea/rebel/leikkisä/pilke silmäkulmassa.

Vierailija
8/45 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama ongelma! Ja eroaminen on tosi kiusallista kun ei kehtaa päin näköä sanoa että mies ei kiihota...

Vierailija
9/45 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiaa suosittelen lämpimäsi, jostain tarumoistahan tuo kertoo. Oma isä ehkä ollut etäinen, väkivaltainenkin? Voimia ap prosessiin <3

Vierailija
10/45 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana yritin olla kiltti ja kunnollinen. Olin varmaan tylsä, kun minut aina jätettiin. Vahingoista viisastuneena aloin pitää oman pääni. Monesti on erolla uhkailtu, mutta harvoin jätetty. Naiset kai pitävät haasteellisista koulutusprojekteista. Valkoisilla valheilla ja katteettomilla lupauksilla olen päässyt pitkälle.

Vierailija
11/45 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä opit arvostamaan ns. "kunnon miestä" kun pelimies on tehnyt kanssasi pari mukulaa, ja lähtenyt sitten toisen matkaan. Ensin tietty ryypättyään, sua petettyään, jne.

Vierailija
12/45 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan et kunnioita itseäsi tarpeeksi, huono itsetunto. Pahoissa miehissä kiihottaa, kun ne on myös epätäydellisiä ja ehkä näkee sussa myös sen "tuhmuuden" ja silti haluaa sua. Tunnet alemmuuskompleksia hyvien miesten kanssa, et pidä itseäsi heidän arvoisena etkä pysty kiihottumaan siksi heistä, kun he eivät mielestäsi näe todellista minääsi. 

Muista että niissä hyvissäkin miehissä voi olla pinnan alla vaikka mitä tuhmaa kivaa, jos jaksat vaan tutustua... he eivät vaan näytä ihan joka naiselle sitä, ainakaan heti vaan valikoi tarkemmin ja ovat tietoisempia minkä kuvan antavat. Pahoista pojista kuoriutuu yleensä pidemmän tapailun jälkeen epävarmoja pelkureita, jotka lähtevät vikkelää karkuun sinua ja tunteitaan ennen kuin joutuvat avaamaan sisintään. Kiltimmät miehet ovat yleensä paljon vakaampia ja älykkäämpiä.

Vierailija
13/45 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäasiat on usein taustalla ja oma sitoutumiskyvyttömyys.

Ehkä myös luonnostaan kaipaat semmoista peliä ja jännitystä, mikä ei ole mikään huono piirre ihmisessä. Voisiko sitä stimuloida joku muunlainen kumppani kuin pelimies tai tylsä? Sulle pitäisi olla ihminen, joka on sitoutuva mutta jotenkin haastava että et pääse kyllästymään. Intellektuelli, joka tykkää väitellä? Mies joka on todella intohimoinen työstään ja välillä paljon poissa kotoa? Tai joku, joka on huippuhyvä jossain harrastuksessa ja parisuhde jää tavallaan kakkoseksi siinä?

Itselleni kelpaisi vaikka parisuhde, missä mies olisi todella pakkomielteinen jostain omista fetisseistä ja kehittelisi meille monimutkaisia leikkejä, joihin multa sitten odotettaisiin osallistumista.

Vierailija
14/45 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä opit arvostamaan ns. "kunnon miestä" kun pelimies on tehnyt kanssasi pari mukulaa, ja lähtenyt sitten toisen matkaan. Ensin tietty ryypättyään, sua petettyään, jne.

ei ne opi koskaan arvostamaan kunnon miestä, tarvitsee vain sellaisen kustantamaan äpäriensä elatuksen.

Vierailija
15/45 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei opi. Tyytyy vaan, kun siinä vaiheessa ei muutakaan saa. Sitten pihdataan, koska kunnollinen mies ei sytytä. Ja hölmö mieshän se on, jos tuommoisen ottaa omakseen.

Vierailija
16/45 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapiaa suosittelen lämpimäsi, jostain tarumoistahan tuo kertoo. Oma isä ehkä ollut etäinen, väkivaltainenkin? Voimia ap prosessiin <3

No ei ollut, maailman lempein isä oli :D

-ap-

Vierailija
17/45 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua lapsia.

-ap-

Vierailija
18/45 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuohon auta kuin yhteiskunnan ankarat rajoitteet, kuten aikoinaan täälläkin oli. Nykyään vain musse-maissa. Länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu, mutta ei vielä minun aikana, eikä lapsieni. Toisaalta Merkelin kaltaiset korvaavat oman kultuurin toisella, ennen kuin itse kuolemme sukupuuttoon.

Vierailija
19/45 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei ne opi koskaan arvostamaan kunnon miestä, tarvitsee vain sellaisen kustantamaan äpäriensä elatuksen.

Väärin meni. En halua lapsia ja tienaan ihan itse omat rahani.

-ap-

Vierailija
20/45 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on miehenä joskus tilanteita, jolloin tuntuu, että on yksinkertaisesti vaikeaa olla naiselle mieliksi. - Ymmärtäsin paremmin Ap onglemasi, jos kyse olisi ollut siitä, että olisit kohdannut vain "valkilttejä" miehiä. (tai naisia). - Tarkoitan siis näitä niin miehiä kuin naisia, jotka ovat hirttäytyneet omaan "kiltteyteensä."  - Mitäkö tarkoitan. - Kyllä minulla (miehenä) saattaisi kiinnostus lopahtaa potenttiaaliseen kumppaiin, joka kokisi mahdotonta tarvetta alleviivata ja kertoa ja korostaa omaa kiltteyttään. - Sen sijaan, että ymmärtäsi, että aika moni sellainen asia, jota hän pitää "erityisenä kiltteytenä" on osalle mesitä normaalia ja tavanomaista käyttäytymistä, jota ilmen erillistä vaatimusta saati pyyntöä odotamme, etten sanoisi vaadimme kumppaniltamme, ennenkuin saatamme ajatella mahdollista parisuhdetta. Esimerkiksi en minä nyt koe olevani mitenkään kiltti, kun pidän itseni kunnossa, yritän huomioida, jollain lailla muut ihmiset ja ainakin kuunnella heidän toiveensa. Ympäristöni, kuten kotini pidän siistinä mutta en myöskään roskaa muualla ollessani. Laitan ruokaa. Pesen pyykit. Jne.   

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän