Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mitään tehtävissä alkaneelle rupsahtamiselle?

Vierailija
29.03.2018 |

Mies oli ottanut minusta kuvan yksi päivä ja järkytyin. Olen 31 vuotta, ja yhtäkkiä tuntuu, että olen vanhentunut silmissä. Iholla näkyy juonteita otsalla, iho näytti kalpealta ja vanhalta ja tuntuu, että viimeisen parin vuoden aikana ulkonäkö on ottanut harppauksen alaspäin. Tästä ei taida suunta olla kuin alaspäin.

En ole sen kummemmin harrastanut ihonhoitoa. Mitä nyt perusvoidetta naamaan ja puhdistusaineella pesen vähän käyttämäni meikit pois. Minulla on kuiva iho. Syön kohtuullisen terveellisesti ja lenkkeilen. Alkoholia juon hyvin harvoin pari annosta. Vettä voisin juoda enemmän.

Olisiko jollain neuvoja miten piristää omaa ulkonäköä ja voiko esimerkiksi ihonhoidolla saada mitään aikaan? Siis ihan kotosalla, mihinkään kosmetologille, kauneuskirurgille en ole menossa. :) Onko "ryppyvoiteista" mitään apua?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tähän mitään poppakonsteja. Saman huomasin itsekin sen jälkeen kun olin päässyt 30 rajapyykin yli... valokuvat kertovat karua kieltä vaikka minäkuva olisikin nuoremman. Joka tapauksessa pidä paino tasaisena, harrasta sopivasti liikuntaa, nuku hyvin ja syö terveellisesti. Näillä ei voi ainakaan mennä metsään.

Vierailija
22/38 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juota ap miehellesi viinaa niin näytät kauniimmalta. Kolmen promillen jälkeen ei ole rumia eikä rupsahtaneita naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botox, kauneusleikkaus, vappunaamari ja syväjäädytys. Onhan niitä konsteja mutta ikä kuitenkin näkyy naamasta. Vanhenemista on ihan turha tuskailla, se tapahtuu kaikille. Ilmainen vinkki, nauti vielä kun voit.

Vierailija
24/38 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Alkaneelle", voi kuule, kyllä sinulla alkoi tuo rupsahtaminen jo puoli vuosikymmentä sitten.

Vierailija
25/38 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla muutti korealainen ihonhoitotutiini/tuotteet kasvot paljon raikkaamman näköiseksi. Iho ei ole ollut vuosiin näin hyvässä kunnossa. Vaatii kylläkin hiukan paneutumista asiaan ja useiden tuotteiden käyttöä aamuin illoin.

Mä olen hurahtanut näihin korea-juttuihin myös. kerro tyhmälle, että missä vaiheessa rutiinia se aurinkosuoja laitetaan? Siis aamulla, kun meikataan?

Vierailija
26/38 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi tulee lopettaa, jos haluaa säilyttää ulkonäkönsä ja terveytensä.

Vierailija
27/38 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se naisilla vaikeaa. Kun ikä alkaa näkyä niin suunnilleen mailma loppuu. Tuollainen ulkonäköön tuijottaminen viittaa kuin olisi henkisesti jämähtänyt johonkin teini-ikään.

Vierailija
28/38 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuijottele peiliin vaan tee silläkin aikaan jotain hyödyllisempää tai kivaa. Harvat miehet seisovat peilin edessä valitellen ryppyjään, ottakaa naiset mallia miehistä.

Vierailija
29/38 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä vaiheessa on jo myöhäistä tehdä enää mitään, kun se rupsahtaminen näkyy. Valitettavasti se rupsahtaminen myös alkaa näkyä ihan hetkessä, se ei siis hiivi mitenkään pikkuhiljaa vaan yht'äkkiä koko naama tuntuu roikkuvan velttona ja sameana.

Sitä en sitten tiedä mitä ennaltaehkäisevää voisi tehdä ja milloin. Olla elämättä?

Vierailija
30/38 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakointi tulee lopettaa, jos haluaa säilyttää ulkonäkönsä ja terveytensä.

Tupakointia ei pidä edes aloittaa, jos haluaa säilyttää ulkonäkönsä ja terveytensä. Tupakoivista teineistäkin näkee kuinka se ihon heleys puuttuu ja nämä ei vielä kovin montaa vuotta ole edes ehtineet poltella.

Vierailija
31/38 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi keino on pitää niin lyhyttä hametta ettei kukaan katso naamaa.

Oma heitto ja silti tämä on niin paras. Ainakin varmasti toimiva.

Vierailija
32/38 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ärsyttää tuo "nuku tarpeeksi". Lapsesta asti olen kärsinyt huonounisuudesta ja kyllä nukkuisin jos

saisin unen päästä kiinni enkä heräilisi parin tunnin välein! En muista milloin olisin nukkunut yhtäjaksoisesti

illasta aamuun- en varmaan ikinä! Ilmankos oonkin aika rupsahtaneen näköinen.

Vierailija
33/38 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikeastaan enää ole. Vahinko kun on jo valitettavasti tapahtunut siinä vaiheessa kun rupsahtaminen alkaa näkyä. Toki sitä voi syytää vaikka loputtomasti rahaa kosmetiikkaan, kasvohoitoihin ja ties mihin, mutta ei ne ihmeisiin pysty.

Vierailija
34/38 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on jo mainittu A ja E-vitamiini. 

Laitat niitä tippoja just seerumin tapaan kasvoille ja sitten perus kosteuttava kasvovoide. 

Muista ehodottomasti suojautua auringolta asianmukaisilla aurinkovoiteilla. Ihan huhtikuulta sinne syyskuun loppuun. Etsi sellainen missä on korkea suojakerroin ja mikä sopii vaikka ihan meikin alle, ei mitään tahmaista.

Muista syödä kasvi ja kalapainotteisesti, juo tarpeeksi. Syö varsinkin marjoja, paprikaa, pähkinöitä yms. 

Vähennä sokeri minimiin, kahvia ei liikaa. 

Yksi mikä tekee ihmeitä iholle on kemiallinen kuorinta. Maksaa paikasta riippuen 100-200, suositellaan sarjahoitona, mutta yksi kertakin yleensä riittää. Kannattaa käydä vaikka parin vuoden välein. 

Pidä myös hiuksistasi huolta, kiiltävät, terveet hiukset nuorentaa paljon. 

Muista pitää dekoltee alueeasta huolta. Moni keskittyy pelkästään kasvoihin ja unohtaa kaulan ja dekolteen. 

Luuliemestä saa hyvin myös kollageenia. 

Vierailija
35/38 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En noin nuorena ottaisi pistoksia, olen itse 40 ja joskus kymmenen vuoden päästä voisin ehkä harkita...

Menisin kerran sinne kosmetologille ja pyytäisin ohjausta ihonhoitoon. Ja suosituksia tuotteista.

Aurinkosuoja on tärkein, se on oltava joka rasvassa jota laittaa ulos mennessä.

Vierailija
36/38 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpiin juonteisiin (yleensä kulmien välissä olevat) auttaa botox. Loistoaine puolen vuoden välein.

Huuliin voi saada menetettyä täyteläisyyttä täyteaineilla, jotka koostuvat hyaluronihaposta jota on muutenkin elimistössä omasta takaa. Laitan yleensä vajaan vuoden välein.

Nämä on mun kauneudenhoitorutiinien perusta.

En käy enää lainkaan kampaajalla enkä värjää hiuksia itsekään, rahoitan sillä nämä. Ok, luovuin myös Vichyvedestä ja talouspaperista :D

Lisäksi puhdistan ihon illalla hyvin vaahtoavalla putsarilla ja laitan laadukkaan yövoiteen. Aamulla pyyhin kasvot kasvovedellä ja sekoitan meikkivoiteesta ja korkean uv-suojan kosteusvoiteesta pohjan kasvoille.

Hiuksia en pese liian usein jotteivat kuivu, käytän kuivashampoota niin että selviän kolmen päivän pesuväleillä. Käytän nuorekkaita kampauksia.

Sisäisesti käytän hiuksille ja iholle suunnattua vitamiiniyhdistelmää, aminohappoja ja lisäksi syön terveellisesti(paljon hyviä rasvoja!). Juon paljon.

Kyllähän tuo naama vähän jo roikkuu, mutta enemmän näytän kolmenkymppiseltä nykyään kuin nelikymppiseltä. Tarkennan, että olen toteuttanut näitä rutiineja 2v, siitä lähtien kun huomasin 35v täytettyäni näyttäväni vähintään nelikymppiseltä.

Vierailija
37/38 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tällaisessa tapauksessa kyseenalaistan kuvaajan ammattitaidon.

Vierailija
38/38 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullista ihonhoitoa kotona:

- ihon mikroneulaus

- hedelmähappokuorinnat esim. madara

- hyvä kosteusvoide

- hyaluronihapposeerumi

- kosteuttavat naamiot

- tarvittaessa botox tai täyteaineet, näitä tosin tuskin vielä kolmekymppisenä tarvitset