Millä oikeudella miehet tulevat baarissa hokemaan "Miks oot noin myrtsi, älä mökötä hei. Miks sä mökötät?"? Ja olettavat, että etsin seuraa.
Mä tykkään käydä itsekseni oluella, työskennellä samalla tai ihan vain miettiä omiani.
Monesti siihen tuppautuu joku luomakunnan kruunu, joka aluksi tuijottaa kauempaa ja kun katseet vahingossa kohtaavat sekunniksi, se tarkoittaa hänelle kutsua. Yleensä kieltäydyn kohteliaasti juttuseurasta ja osa ymmärtää tämän ongelmitta. Osa taas ottaa tämän "mökötyksenä" ja jäävät jankkaamaan, miksi olen "huonolla tuulella"'. Ja että voin hei ihan vapautuneesti kertoa miksi mökötän.
Jeesus että vihaan tuota. Tuppaudutaan väkisin henkilökohtaiselle alueelle, ei kunnioiteta kohteliasta torjuntaa, puhutaan kuin pienelle lapselle ja oletetaan vain asioita. Ihan kuin en voisi olla olemassa vain itselleni sen juomani verran.
Ei ole mitenkään mahdollista, että en nyt vain halua mitään seuraa ja että perusilmeeni ei ole kutsuva hymy. Vaikka olenkin päälle kolmekymppinen, lapseton sinkku.
N33
Kommentit (511)
Itse olen ollut 21v naimisissa ja käyn tyttöjen kanssa ulkona säännöllisesti.
Ärsyttää kovasti nämä äijät jotka tulevat narisemaan. Käännän päätä pois juuri siksi ettei miesseura kiinnosta.
Ravintoloissa yli 30v varmaan 70% on varattuja. Varmaan myös nämä älä-tyttö-mökötä -äijät...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään käydä itsekseni oluella, työskennellä samalla tai ihan vain miettiä omiani.
Monesti siihen tuppautuu joku luomakunnan kruunu, joka aluksi tuijottaa kauempaa ja kun katseet vahingossa kohtaavat sekunniksi, se tarkoittaa hänelle kutsua. Yleensä kieltäydyn kohteliaasti juttuseurasta ja osa ymmärtää tämän ongelmitta. Osa taas ottaa tämän "mökötyksenä" ja jäävät jankkaamaan, miksi olen "huonolla tuulella"'. Ja että voin hei ihan vapautuneesti kertoa miksi mökötän.
Jeesus että vihaan tuota. Tuppaudutaan väkisin henkilökohtaiselle alueelle, ei kunnioiteta kohteliasta torjuntaa, puhutaan kuin pienelle lapselle ja oletetaan vain asioita. Ihan kuin en voisi olla olemassa vain itselleni sen juomani verran.
Ei ole mitenkään mahdollista, että en nyt vain halua mitään seuraa ja että perusilmeeni ei ole kutsuva hymy. Vaikka olenkin päälle kolmekymppinen, lapseton sinkku.
N33
Tämä on mahdollista vain Suomessa. Oikein oksettaa jurottajat, jotka menevät baariin juomaan yksin ja mietiskelemään omiaan tai vaihtoehtoisesti jatkavat työpäiväänsä olevinaan tärkeinä tuoppi kourassa. Missään muualla ei törmää yksin jurottaviin ihmisiin, jotka eivät halua, että heille puhutaan mitään. Olen käynyt pubeissa monessa maassa, ja yleensä on pelkästään kohteliasta vaihtaa muutama sana yksin istuvien ihmisten kanssa. Minultakin on joskus briteissä kysytty mm. missä työskentelen, haluanko liittyä seuraan tai yksinkertaisesti miten menee. Sanottakoon vielä, etten ole kokenut sitä loukkaavana.
Kierrätkö kahviloissa ja mäkkärissäkin kaikki pöydät läpi ja haastatat ihmiset? Lentokentällä? Bussissa? Saako ihmiset olla missään sinulta rauhassa?
Ap, et vielä kertonut, [i]miksi[/i] mökötät. Tai miksi et jää kotiisi mököttämään, jos kerran et halua seuraa. Vai olisiko niin, että jos herra oikea sattuisi lähestymään, juttuseura alkaisikin kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä vartenhan sinne baariin mennää, juomaan ja seurustelemaan. Jos tykkää juoda yksinään olutta niin kannattaa juoda kotona. Kuka nyt edes maksaa baarin hintaa siitä että saa istua yksinään tuopin ääressä, kaupasta saa kaljaa halvemmalla.[/quote
Sä oot varmaan niitä tyyppejä, joka ottaa lomareissuille ja risteilyille omat eväät.
Kahviakin saa kotoa ja silti on kahviloita. Pitääkö kahvilassakin virnistellä vastenmielisille äijille ja vääntää juttua pöytään tunkevalle idiootille?
Vierailija kirjoitti:
Ap, et vielä kertonut, [i]miksi[/i] mökötät. Tai miksi et jää kotiisi mököttämään, jos kerran et halua seuraa. Vai olisiko niin, että jos herra oikea sattuisi lähestymään, juttuseura alkaisikin kiinnostaa?
Ällöttäville näytetään ällöttävää naamaa ja ihanille ihanaa. Se fiksu mies ei tuppaudu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä vartenhan sinne baariin mennää, juomaan ja seurustelemaan. Jos tykkää juoda yksinään olutta niin kannattaa juoda kotona. Kuka nyt edes maksaa baarin hintaa siitä että saa istua yksinään tuopin ääressä, kaupasta saa kaljaa halvemmalla.[/quote
Sä oot varmaan niitä tyyppejä, joka ottaa lomareissuille ja risteilyille omat eväät.
Kahviakin saa kotoa ja silti on kahviloita. Pitääkö kahvilassakin virnistellä vastenmielisille äijille ja vääntää juttua pöytään tunkevalle idiootille?
Eli olennaista on se, että äijä on vastenmielinen. Tää aloitus on huono muunnelma noista metoo-jutuista, joissa todetaan, että vastenmielisen miehen tervehdys on häirintää mutta kiinnostavan miehen jutut kyllä kelpaavat. Eli miehen pitää osata etukäteen arvioida, kumpaan kategoriaan hän naisen mielestä kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä sinulle on jos et ole se oikea herra? Kummaa jankkausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse mietin myös, että millä oikeudella naiset käskivät minun mennä pois ja tappaa itseni, kun ihan rauhassa seisoskelin ravintolassa olutta juoden ja he tulivat viereeni myöhemmin. En puhunut heille mitään, enkä tuijottanut.
No ei millään oikeudella, törkeitä naisia olet kohdannut. Mutta ei kai tuota sentään tapahdu joka kerta kun olet baarissa? Tai edes joka toinen?Aika usein. Johtuu kaiketi siitä, että ulkomuotoni on epämiellyttävä.
Olitko tuijottanut heitä aikaisemmin? Koko illan naisten persettä? Oletko sinä se joka aikoja sitten kertoi baariretkistään jotka koostuvat siitä että seisot koko illan tanssilattian äärellä viinaa ryystäen? Pakkeja tulee ja illan lopuksi käyt vielä kokeilemassa valomerkin jälkeen antaisko edes joku ruma? Ei normaalit ihmiset käyttäydy noin kuin nuo naiset, vähän tuntuu siltä että jätät jotain kertomatta. Onko niin että olet se tosi teinien paikassa jo vuosikymmenen ooglaamassa roikkunut setämies? Nyt rehellisesti...
Rehellisesti, en tuijota enkä tee mitään epämiellyttävää. Tämä asia ei valitettavasti muutu muuksi, vaikka et sitä uskokaan. En oleskele tanssilattian vieressä viinaa ryystäen. En ole teinipaikassa oleskeleva setämieskään. Totta on, että eivät normaalit ihmiset käyttäydy noin, kuten nuo naiset. Siinä olet oikeassa. He kuitenkin käyttäytyvät noin. Tämä asia ei valitettavasti lakkaa olemasta totta vain sen takia, että sinä et asiasta ole samaa mieltä. Totta kai itsekin toivoisin, ettei tällaista tapahtuisi.
Täytyy tästä lähtien tehdä niin että jos menee kahville tai oluelle niin laittaa pöytään ison plakaatin jossa lukee: älä häiritse / sars / vartiotorni / haluatko keskustella jeesuksesta / tmsv
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olennaista on se, että äijä on vastenmielinen. Tää aloitus on huono muunnelma noista metoo-jutuista, joissa todetaan, että vastenmielisen miehen tervehdys on häirintää mutta kiinnostavan miehen jutut kyllä kelpaavat. Eli miehen pitää osata etukäteen arvioida, kumpaan kategoriaan hän naisen mielestä kuuluu.
No täytyypä minun tällaisena yli 50v pullukkana täti-ihmisenä alkaa häiriköidä nuoria miehiä. En kysele vaan valtaan pöydän ja nostan metelin että miksi täällä ei hymyillä? Häh! Vaikka kuinka miestä nolottaisi niin en anna periksi ennenkuin löytyy uusi komeampi nuori mies. Saattaa mennä pojilta mahkut tyttöihin siltä illalta, mutta mulla on oikeus koska baariin mennään seurustelemaan. Jääköön kotiin jos MÄ en kiinnosta!!!
Vierailija kirjoitti:
Täytyy tästä lähtien tehdä niin että jos menee kahville tai oluelle niin laittaa pöytään ison plakaatin jossa lukee: älä häiritse / sars / vartiotorni / haluatko keskustella jeesuksesta / tmsv
Kannattaa lisätä myös Tinderin profiilikuvaan teksti ”En etsi seuraa. Sika!”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lisätä myös Tinderin profiilikuvaan teksti ”En etsi seuraa. Sika!”.
Tinder on seuranhakupalvelu.
Siellä voi VALITA seuransa. Ota sä tuo yllä oleva vanha mummo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No täytyypä minun tällaisena yli 50v pullukkana täti-ihmisenä alkaa häiriköidä nuoria miehiä. En kysele vaan valtaan pöydän ja nostan metelin että miksi täällä ei hymyillä? Häh! Vaikka kuinka miestä nolottaisi niin en anna periksi ennenkuin löytyy uusi komeampi nuori mies. Saattaa mennä pojilta mahkut tyttöihin siltä illalta, mutta mulla on oikeus koska baariin mennään seurustelemaan. Jääköön kotiin jos MÄ en kiinnosta!!!
Juuri näin.
Sit on kauheeta jos mies ei saa olla rauhassa.
Ja menee mahkut.
Mut ei ääliöt tajua tätäkään.
Six niiden seura ei kiinnosta.
Itse menen lähipubissa nurkkapöytään koska en todellakaan halua mitään spurgua pöytääni.
Mutta joskus siellä on joku hyvä ja viimeksi menin yhtä aikaa tiskille ja aloin jutella ja sain hänet pöytään ja vähän muutakin.
Kyllä naisella on kuten miehelläkin oikeus valita seuransa.
Ja onneksi on poke, pyydän hänet kyllä avuksi jos joku häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse mietin myös, että millä oikeudella naiset käskivät minun mennä pois ja tappaa itseni, kun ihan rauhassa seisoskelin ravintolassa olutta juoden ja he tulivat viereeni myöhemmin. En puhunut heille mitään, enkä tuijottanut.
No ei millään oikeudella, törkeitä naisia olet kohdannut. Mutta ei kai tuota sentään tapahdu joka kerta kun olet baarissa? Tai edes joka toinen?
Aika usein. Johtuu kaiketi siitä, että ulkomuotoni on epämiellyttävä.
Olitko tuijottanut heitä aikaisemmin? Koko illan naisten persettä? Oletko sinä se joka aikoja sitten kertoi baariretkistään jotka koostuvat siitä että seisot koko illan tanssilattian äärellä viinaa ryystäen? Pakkeja tulee ja illan lopuksi käyt vielä kokeilemassa valomerkin jälkeen antaisko edes joku ruma? Ei normaalit ihmiset käyttäydy noin kuin nuo naiset, vähän tuntuu siltä että jätät jotain kertomatta. Onko niin että olet se tosi teinien paikassa jo vuosikymmenen ooglaamassa roikkunut setämies? Nyt rehellisesti...
Rehellisesti, en tuijota enkä tee mitään epämiellyttävää. Tämä asia ei valitettavasti muutu muuksi, vaikka et sitä uskokaan. En oleskele tanssilattian vieressä viinaa ryystäen. En ole teinipaikassa oleskeleva setämieskään. Totta on, että eivät normaalit ihmiset käyttäydy noin, kuten nuo naiset. Siinä olet oikeassa. He kuitenkin käyttäytyvät noin. Tämä asia ei valitettavasti lakkaa olemasta totta vain sen takia, että sinä et asiasta ole samaa mieltä. Totta kai itsekin toivoisin, ettei tällaista tapahtuisi.
En pysty millään kuvittelemaan tilannetta jossa täyspäinen tavallinen täysi-ikäinen nainen menee baarissa sanomaan jollekin mielestään rumalle ja täysin provosoimattomalle henkilölle että tttpa ittes. Voit yrittää selitellä mutta fakta on että nämä ns naisesi eivät takuulla ole olleet edes täysi-ikäisiä tai sitten hengailet jossain maan hirveimmässä räkälässä rappioalkoholistien seassa ja silloinkin olet jotenkin provosoinut.
Juttelemaan saa tulla, mutta miksi helvetissä tungetaan lähes syliin istumaan, esitetään nämä " Mitä sä täällä mökötät?-repliikit ja tarjotaan väkisin juomista. Kertokaa miehet.
Jos haluate jutella, miksi ette osaa käyttäytyä?
Kerran keskellä rauhallista aamupäivää menin kävelykadun terassille ja tilasin kahvin. Äkkiä siitä kävelykadulta minua kohti nojautui siististi pukeutunut, keski-ikäinen mies joka kysyi " Mikä suututtaa? Heiiii , hymyile!" Kun mitään sanomatta nousin ja menin hakemaan vettä, perästä kuului " Osta kalja äläkä niuhota!" En millään tavoin provosoinut tätä miestä, ainoa rikokseni oli
a. Olla nainen
b. Olla yksin
ja c. Juoda kahvia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävän on ihminen joka tulee kommentoin toisen naamaa ja jää jankuttamaan. Ei liity ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
En laita sillä minä keskustelen vieläkin mielelläni ihmisille joilla on normaalit käytöstavat.
Tämä asenne on muuten todella yleinen, alkaen passimulkuista lentokentällä. Vaimoni joka sattuu olemaan aasialainen ei juurikaan suostu enää tulemaan Suomeen kuin ihan satunnaisesti vallitsevan asenneilmapiirin vuoksi. Suurelle osalle jengia tuntuu olevan mahdotonta erottaa aasialaisia toisistaan ulkonäön puolesta ja tajuta että jotkut aasialaiset saattavat olla sen valkoisen miehen kanssa ihan vapaaehtoisesti ja olla hyvinkin koulutettuja ja osaavia, ja vieläpä kielitaitoisia ja maailmaa nähneitä. Ei, vaan kaikki oletetaan lukutaidottomaksi Thaimaan tai Filippiinien maaseudulta pakotetusti raahatuiksi postimyyntimorsmaikuiksi. Ei sitten olla muuttamassa Suomeen.