Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä oikeudella miehet tulevat baarissa hokemaan "Miks oot noin myrtsi, älä mökötä hei. Miks sä mökötät?"? Ja olettavat, että etsin seuraa.

Vierailija
29.03.2018 |

Mä tykkään käydä itsekseni oluella, työskennellä samalla tai ihan vain miettiä omiani.

Monesti siihen tuppautuu joku luomakunnan kruunu, joka aluksi tuijottaa kauempaa ja kun katseet vahingossa kohtaavat sekunniksi, se tarkoittaa hänelle kutsua. Yleensä kieltäydyn kohteliaasti juttuseurasta ja osa ymmärtää tämän ongelmitta. Osa taas ottaa tämän "mökötyksenä" ja jäävät jankkaamaan, miksi olen "huonolla tuulella"'. Ja että voin hei ihan vapautuneesti kertoa miksi mökötän.

Jeesus että vihaan tuota. Tuppaudutaan väkisin henkilökohtaiselle alueelle, ei kunnioiteta kohteliasta torjuntaa, puhutaan kuin pienelle lapselle ja oletetaan vain asioita. Ihan kuin en voisi olla olemassa vain itselleni sen juomani verran.

Ei ole mitenkään mahdollista, että en nyt vain halua mitään seuraa ja että perusilmeeni ei ole kutsuva hymy. Vaikka olenkin päälle kolmekymppinen, lapseton sinkku.

N33

Kommentit (511)

Vierailija
361/511 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin käy miehillekin jatkuvasti vaikka ei näistä niin vauvapalstalla huudellakaan. Seksinnälkäinen pari drinksua ottanut tätinainen ei ainakaan voi kertakaikkiaan ymmärtää, että kaikki miehet eivät halua häneltä pillua.

Mies voi juoda oluensa kotona jos ei seura kelpaa.

Vierailija
362/511 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 18-19- vuotias, istuin sporassa tuijottamaan tyhjyyteen, päivä oli ollut aivan kamala monenlaisten uutisten ja sattumusten takia. Se tietysti näkyi naamaltani.

Huomasin jossain vaiheessa että vähän matkan päässä istuva mies katseli minua. Katseet kohtasivat. Mies piti tätä kutsuna keskusteluun.

Aloittaa tyylillä miksi olet noin allapäin, sääkin on niin kaunis tänään.

No minähän kerroin! Vuodatin päivän tapahtumat ystävän keskenmenosta lähtien koiran kakkaan johon olin astunut.

Mies ei ollut kykenevä keskusteluun jonka oli sentään itse aloittanut. Lähinnä huuli pyöreänä tuijotti kunnes tuli hänen aika jäädä pois.

Oliko vastaukseni jotenkin väärä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/511 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tää kyllä keskustelu, ei hyvää päivää....

Olen itse nainen, mutta en luokittele itseäni missään määrin feministiksi, kuten tänä päivänä kaikkien pitäisi, koska en pidä tämän päivän feminismistä, jolla ei ole mitään tekemistä tasa-arvon kanssa.

Tämä keskustelu sen sijaan on äärimmäisen feministinen, peukut viuhuvat ylös-alas juuri sen mukaisesti.

Täällä on ehdotettu monenlaista: Että kukaan ei lähestyisi ketään. Että vain mukavat ihmiset saavat lähestyä ja vain niitä, jotka nostavat nenänsä kännykästä, lehdestä, kirjasta tai tv-matsista. On ehdotettu, että baareissa olisi pöytiä, joihin nojailemalla voisi tietää, onko henkilö seuranhaussa vai ei. Yksi ehdotti laittaa sormuksen vasempaan nimettömään, oli varattu tai ei (en tiedä auttaako, kun ei siihen ollut kukaan mitään kommentoinut). Että rumien ihmisten ei pidä lähestyä ketään koskaan. Että laitetaan kyltti pöytään, että "en halua jutella kenenkään kanssa". Että puetaan itsemme burk-haan ja pysymme kotona. Että haistatamme pitkät varmuuden vuoksi kaikilla, koska 90% baarissa lähestyvistä miehistä on vastenmielisiä idiootteja.

Yksikään näistä neuvoista ei ole kovinkaan järkevä.

Syynä on se, että tarpeet eivät kohtaa: Toinen haluaa juoda oluensa yksin ja rauhassa juttelematta kenellekään, koska pitää oluesta ja haluaa rentoutua hetken baarissa ennen kotiin menoa, toinen taas on parisuhdetta (tai seksiä) vailla. Eihän siitä mitään yhteisymmärrystä voi tulla.

Mies, joka ei koskaan saa ketään, haluaa kuitenkin yrittää, koska jos ei yritä, ei ainakaan saa.

Nainen taas kokee, että joka jorma ja pena on aina hänen kimpussaan, joten viisainta blokata jokainen lähestymisyritys.

Jos taas jorma tai pena näkee, että hetken päästä naisen pöytään saapuu Joonas tai Ali, jolle nainen alkaakin jutella, niin silloinhan nainen valehteli hänelle, jos väitti, ettei halua jutella kenenkään kanssa.

Maailma ei ole aina kovin reilu.

Onko feminismiä jos ei pidä ihmisistä joilla ei ole käytöstapoja tai haluaa itse valita kenen kanssa keskustelee?

Vierailija
364/511 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tää kyllä keskustelu, ei hyvää päivää....

Olen itse nainen, mutta en luokittele itseäni missään määrin feministiksi, kuten tänä päivänä kaikkien pitäisi, koska en pidä tämän päivän feminismistä, jolla ei ole mitään tekemistä tasa-arvon kanssa.

Tämä keskustelu sen sijaan on äärimmäisen feministinen, peukut viuhuvat ylös-alas juuri sen mukaisesti.

Täällä on ehdotettu monenlaista: Että kukaan ei lähestyisi ketään. Että vain mukavat ihmiset saavat lähestyä ja vain niitä, jotka nostavat nenänsä kännykästä, lehdestä, kirjasta tai tv-matsista. On ehdotettu, että baareissa olisi pöytiä, joihin nojailemalla voisi tietää, onko henkilö seuranhaussa vai ei. Yksi ehdotti laittaa sormuksen vasempaan nimettömään, oli varattu tai ei (en tiedä auttaako, kun ei siihen ollut kukaan mitään kommentoinut). Että rumien ihmisten ei pidä lähestyä ketään koskaan. Että laitetaan kyltti pöytään, että "en halua jutella kenenkään kanssa". Että puetaan itsemme burk-haan ja pysymme kotona. Että haistatamme pitkät varmuuden vuoksi kaikilla, koska 90% baarissa lähestyvistä miehistä on vastenmielisiä idiootteja.

Yksikään näistä neuvoista ei ole kovinkaan järkevä.

Syynä on se, että tarpeet eivät kohtaa: Toinen haluaa juoda oluensa yksin ja rauhassa juttelematta kenellekään, koska pitää oluesta ja haluaa rentoutua hetken baarissa ennen kotiin menoa, toinen taas on parisuhdetta (tai seksiä) vailla. Eihän siitä mitään yhteisymmärrystä voi tulla.

Mies, joka ei koskaan saa ketään, haluaa kuitenkin yrittää, koska jos ei yritä, ei ainakaan saa.

Nainen taas kokee, että joka jorma ja pena on aina hänen kimpussaan, joten viisainta blokata jokainen lähestymisyritys.

Jos taas jorma tai pena näkee, että hetken päästä naisen pöytään saapuu Joonas tai Ali, jolle nainen alkaakin jutella, niin silloinhan nainen valehteli hänelle, jos väitti, ettei halua jutella kenenkään kanssa.

Maailma ei ole aina kovin reilu.

Ei mitään sisältöä eikä mitään uutta tässä, paitsi antifeminististä jorman ja penan hyysäämistä, miksi? Pitäisikö jormapenan saada tahtonsa läpi aina halutessaan ja naisten uhrautua kuuliaisesti? 

Vierailija
365/511 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli miehen pitää osata etukäteen arvioida, kumpaan kategoriaan hän naisen mielestä kuuluu.

Kyllä ja se on ihan helppoa. Jos olet tylsä tuppautuva luuseri, et ole kiinnostava. Jos olet jotain muuta, saatat olla kiinnostava.

Vierailija
366/511 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy tästä lähtien tehdä niin että jos menee kahville tai oluelle niin laittaa pöytään ison plakaatin jossa lukee: älä häiritse / sars / vartiotorni / haluatko keskustella jeesuksesta / tmsv

Haha tää ois hyvä :D  Do not disturb-kyltti tiskiltä mukaan.

Vierailija
367/511 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ero on se, että Suomessa jos tulee ventovieras juttelemaan, syitä on tasan neljä:

A) hän yrittää iskeä

B) hän kaupittelee jotain/kerjää rahaa

C) on turisti ja kysyy neuvoa

D) on vanhus/vajaa/vammainen ja höpöttää muutenkin kaikille

Yleensä avauslause jo kertoo millä asioilla ollaan. Eikä siinä iskemisessäkään olisi mitään pahaa, jos kohteliaasti toista lähestyy ja ymmärtää jos toinen sanoo ei.

Vierailija
368/511 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaaaa, kuitenkin salaisesti oot otettu ja ylepä, kun miehet tulee sua iskemään, kun oot yksin baarissa töitä tekemässä. ;)

Ja sit on kiva täällä alottaa keskustelu siitä, kuinka "ikävää" se on. :D Et sä siellä muuten istuis ja olisi, jos se oikeesti ikävää olis. Nyt on vaan kiva pönkittää omaa egoa sillä täällä oikein julkisesti naamioimalla se "ärsyttäväksi".

Vierailija
369/511 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaaaa, kuitenkin salaisesti oot otettu ja ylepä, kun miehet tulee sua iskemään, kun oot yksin baarissa töitä tekemässä. ;)

Ja sit on kiva täällä alottaa keskustelu siitä, kuinka "ikävää" se on. :D Et sä siellä muuten istuis ja olisi, jos se oikeesti ikävää olis. Nyt on vaan kiva pönkittää omaa egoa sillä täällä oikein julkisesti naamioimalla se "ärsyttäväksi".

Ja tässä, hyvät naiset ja herrat, näette loistoesimerkin ihmisestä, jonka ajatus kulkee rataa "koska Minä olisin tätä mieltä ja käyttäytyisin näin, niin varmasti kaikki muutkin!"

Vierailija
370/511 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tässä, hyvät naiset ja herrat, näette loistoesimerkin ihmisestä, jonka ajatus kulkee rataa "koska Minä olisin tätä mieltä ja käyttäytyisin näin, niin varmasti kaikki muutkin!"

Hahha, johan otti koville? :D Ihan objektiivisesti katsoen ei oo mitään järkeä vartavasten mennä paikkoihin, jossa saa useimmiten miehiä peräänsä vaikkei haluaisi. :D

Vierailija
371/511 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeta niille, mitä Resting Bitch tarkoittaa. 

Vierailija
372/511 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahha, johan otti koville? :D Ihan objektiivisesti katsoen ei oo mitään järkeä vartavasten mennä paikkoihin, jossa saa useimmiten miehiä peräänsä vaikkei haluaisi. :D

Jälleen kerran, hyvät naiset ja herrat, näette yksinkertaisen yksilön, joka ivallisten hymiöiden saattelemana olettaa, että vastoin Hänen käsitystään kommentointi tarkoittaa, että jotakuta "ottaa koville" hänen väitteensä. Voitte huomata myös, kuinka Hän on se, joka sanelee kuinka julkisilla paikoilla on sopivaa käyttäytyä, ja jokaisen, joka ei sovi Hänen tarkoin asettamaansa muottiin, on parempi jäädä kotiin.

Vierailija
373/511 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälleen kerran, hyvät naiset ja herrat, näette yksinkertaisen yksilön, joka ivallisten hymiöiden saattelemana olettaa, että vastoin Hänen käsitystään kommentointi tarkoittaa, että jotakuta "ottaa koville" hänen väitteensä. Voitte huomata myös, kuinka Hän on se, joka sanelee kuinka julkisilla paikoilla on sopivaa käyttäytyä, ja jokaisen, joka ei sovi Hänen tarkoin asettamaansa muottiin, on parempi jäädä kotiin.

Näyttäähän se herne-maissi-paprikapussi siellä nenässä olevan ja pahasti, kun ilmaisin vaan oman näkemykseni siitä, kuinka idiottimaista on mennä kerta toisensa jälkeen paikkaan X, vaikka tietää mitä tuleman pitää ja sit sen jälkeen tulla tänne valittamaan siitä.

Et eipä tolle voi kun nauraa. :D

Vierailija
374/511 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini kanssa kävimme aikoinaan yhdessä yökerhoissa. Minulla on resting bitch face ja saatan olla pitkiä aikoja hiljaa puhumatta. kaverille tää oli ihan ok. hänellä taas pienikin määrä alkoholia nukuttaa. joten siinä me istuimme, kaksi siistiä vaaleaa neitoa, toinen kuin Tommy Lee Jonesin tytär tappoaikeissa ja toinen näyttäen siltä, kuin olisi sammumassa (häntä siis oikeasti nukutti hirveästi). Arvatkaa kävivätkö miehet selittämässä ja neuvomassa "jos hymyisilit vähän olisit paljon kivemman näköinen" ja "mikä sua vaivaa, olet nin surullinen"

Jos he olivat huolissaan siitä, että olette masentuneita ja haudotte itsaria. Mutta hei me ollaan Suomessa, jossa tuntemattomista ei välitetä. Juuri hiljattain joku mummo sai marketin käytävällä sydänkohtauksen ja jouduin kiertämään hyllyn toiselta puolelta kun kärryillä ei mahtunut ohi. Laitoin sitten kyllä netissä palautetta.

Vierailija
375/511 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun enoni on lievästi liikuntavammainen, ja työelämän ulkopuolella. Jutellaan usein puhelimessa, ja on hänellä muitakin sukulaisia ja pari kaveria, joiden kanssa on tekemisissä viikoittain, mutta yksinäiseksi hän silti kokee itsensä. Viime kesänä olin hänen kanssaan käymässä terassilla ja olin hakemassa juomia meille, hän meni kysymään vapaita paikkoja, koska terassilla oli paljon väkeä. Kuulin ihan selvästi, miten parikymppinen irtoripsihirmu huusi, että painu nyt vammanen v*ttuun siitä, ei kiinnosta tollasten seura.

Tervetuloa miesten maailmaan :(

Vierailija
376/511 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pientä tyttöraukkaa, jolla meni tunteisiin 5/5 :D

Vierailija
377/511 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset ovat noin ulkonäkökeskeisiä ja itsekkäitä? Minä miehenä suostun harrastamaan seksiä lähes jokaisen naisen kanssa, jolla on ykkönen ja kakkonen suunnilleen normaaleissa paikoissa. Mutta naiset ovat paljon vaativampia. Ei ihme, että syntyvyys on Suomessa romahtanut.

Vierailija
378/511 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen avioliitossa olevana naisena huomannut senkin, että joidenkin sankareiden mielestä minulla ei olisi oikeutta istua iltaa kuppilassa ystävien kanssa, kerta olen naimisissa enkä aio pettää. Tivattu että miksi mies ei ole mukana. En voi käsittää tuollaisia ihmisiä...ja oma lukunsa on sitten ne varatut, jotka itse pettää heti tilaisuuden tullen ja jotka olettavat, että KAIKKI muutkin tottakai pettävät. Hyi saasta.

Niinpä.

Minä olen ollut mieheni kanssa syömässä ravintolassa jossa toisessa päässä ruokailupuoli ja toisessa tanssipuoli ja me olimme siellä ruokapuolella syömässä. Heti kun mieheni meni käymään vessassa niin viereeni ilmestyi joku mies pyytämään minua tanssimaan. Kieltäydyin ja sain osakseni rumaa puhetta ja sihinän hampaiden välistä ettå mitä sitä sitten tulee tämmöiseen paikkaan! Siis selkeästi erotetulta ruokailupuolelta pitäisi lähteä tanssimaan ja jättåä ruoka jäähtymään lautaselle.

Vierailija
379/511 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttäähän se herne-maissi-paprikapussi siellä nenässä olevan ja pahasti, kun ilmaisin vaan oman näkemykseni siitä, kuinka idiottimaista on mennä kerta toisensa jälkeen paikkaan X, vaikka tietää mitä tuleman pitää ja sit sen jälkeen tulla tänne valittamaan siitä.

No onpa älyn jättiläinen äänessä. Minä menen ihan vain periaatteesta. Jos en menisi, tietyt älykääpiöt ei koskaan oppisi, että baariin voi nainenkin mennä ihan vain viettämään aikaa itsekseen. En anna idioottien päättää, missä saan olla... ja kyllä, annan heille myös suoraa palautetta siellä baarissa.

Vierailija
380/511 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpa älyn jättiläinen äänessä. Minä menen ihan vain periaatteesta. Jos en menisi, tietyt älykääpiöt ei koskaan oppisi, että baariin voi nainenkin mennä ihan vain viettämään aikaa itsekseen. En anna idioottien päättää, missä saan olla... ja kyllä, annan heille myös suoraa palautetta siellä baarissa.

Joo voin kuvitella, että olet piristävää seuraa 🙄