Millä oikeudella miehet tulevat baarissa hokemaan "Miks oot noin myrtsi, älä mökötä hei. Miks sä mökötät?"? Ja olettavat, että etsin seuraa.
Mä tykkään käydä itsekseni oluella, työskennellä samalla tai ihan vain miettiä omiani.
Monesti siihen tuppautuu joku luomakunnan kruunu, joka aluksi tuijottaa kauempaa ja kun katseet vahingossa kohtaavat sekunniksi, se tarkoittaa hänelle kutsua. Yleensä kieltäydyn kohteliaasti juttuseurasta ja osa ymmärtää tämän ongelmitta. Osa taas ottaa tämän "mökötyksenä" ja jäävät jankkaamaan, miksi olen "huonolla tuulella"'. Ja että voin hei ihan vapautuneesti kertoa miksi mökötän.
Jeesus että vihaan tuota. Tuppaudutaan väkisin henkilökohtaiselle alueelle, ei kunnioiteta kohteliasta torjuntaa, puhutaan kuin pienelle lapselle ja oletetaan vain asioita. Ihan kuin en voisi olla olemassa vain itselleni sen juomani verran.
Ei ole mitenkään mahdollista, että en nyt vain halua mitään seuraa ja että perusilmeeni ei ole kutsuva hymy. Vaikka olenkin päälle kolmekymppinen, lapseton sinkku.
N33
Kommentit (511)
Tekevät tuota naisetkin, lähinnä 40+ pahasti kännissä olevat. Ujo mieheni tykkäisi käydä tuulettumassa lähibaarissa oluen tai kahden verran, mutta siellä on näitä syliin tunkevia daameja jotka tivaavat että " Miks sä siinä yksin istut?" " Miks sä oot noin hiljanen?" Miehellä oli kerran kylki mustelmilla, kun eräs nainen oli tehostanut sanojaan tuuppimalla miestä kyynerpäällä kylkeen!
Vierailija kirjoitti:
Itse mietin myös, että millä oikeudella naiset käskivät minun mennä pois ja tappaa itseni, kun ihan rauhassa seisoskelin ravintolassa olutta juoden ja he tulivat viereeni myöhemmin. En puhunut heille mitään, enkä tuijottanut.
No ei millään oikeudella, törkeitä naisia olet kohdannut. Mutta ei kai tuota sentään tapahdu joka kerta kun olet baarissa? Tai edes joka toinen?
Ap kyselee, että "millä OIKEUDELLA..." jne. Vastaus on, että kaikilla on oikeus puhumiseen. Ei siihen mitään lupapaperia tarvitse kenelläkään olla. Puhuminen kohdistetaan yleensä toiselle ihmiselle.
Baari tai pubi on paikka, jossa yleensä on muita ihmisiä ja jossa tarjoillaan alkoholia. Useimmat menee sinne juuri sitä alkoholia juomaan. Ja alkoholista tulee humalaan. Joten oletusarvona on aina, että kun menee pubiin, siellä on enemmän tai vähemmän humalatilassa olevia ihmisiä.
Siis kun menee pubiin istumaan - missä tahansa tarkoituksessa - niin on otettava huomioon se erittäin suuri mahdollisuus, että joutuu näiden humalassa olevien ihmisten kanssa tekemisiin.
En ymmärrä, miksi siis mennä pubiin siinä tahtotilassa, että haluaa olla yksin ja keskittyä johonkin omaan asiaansa. Miten ihmeessä jossakin baarissa voi keskittyä työtehtäväänsä tai kirjan lukemiseen, kun ympärillä on sekalainen seurakunta juovuksissa olevia ihmisiä? Kirjaa voi mennä lukemaan kirjastoon, silloin voi olettaa saavansa rauhassa keskittyä lukemaansa. Jos nyt ei mitenkään voi lukea siellä omassa kodissa.
Ai niin, ap haluaa samalla juoda viiniä tai olutta. Eikä siis halua tehdä sitä kotonaan, vaan siellä pubissa. No, sitten on vain oltava valmis näihin häiriöihin. Se hinta on maksettava siitä, että haluaa olla siellä baarissa. Juopuneet ihmiset käyttäytyvät, niin juopuneet käyttäytyvät. Jankataan, intetään, mölistään, ei anneta rauhaa, höpötetään loputtomiin ja joskus jopa räyhätään. Sellaista se on. Luuletko voivasi muuttaa maailmaa?
Voin vakuuttaa, että ongelmasi on väistyvä. Tulee aika, jolloin saat kyllä olla ihan rauhassa.
Huvittaa, kun täälläkin kirjoitetaan, että nykyään se on valitettavasti tätä ja tätä. Paskapuhetta, tällaista se on ollut aina ennenkin. Nuoria ja nuorehkoja naisia häiritään tietyllä tavalla iankaiken, humalaisten käyttäytyminen ei ole muuttunut miksikään ja valittaminen siitä ei ole tuottanut minkäänlaista tulosta. Noin viisikymppisenä viimeistään naiset lakkaa valittamasta asiasta, koska se ei enää koske heitä ja elämä on tuonut eteen asioita, joiden rinnalla moinen seuraan tuppautuminen on hyttysen pissa.
Pubi ei välttämättä ole todellakaan paikka, minne kannattaa mennä, jos haluaa olla aivan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Itse toivoisin käytäntöä, että baarissa olisi keskusteupöytiä ja sitten epäsosiaalisten pöytiä. Tällöin voisi mennä hyvin mielin puhumaan naisille eikä luultaisi heti pervoksi.
Jos normaalit ihmiset osaavat, mutta sinä et, niin sitten Sinä menet apukouluun tai anteeksi a-pu-ko-u-luun, eikä kokonaista normikoulua ruveta muuttamaan saati korjaamaan, kun se ei kerran ole rikki, vain muutaman marginaalitampion ja ameeba-aivon vuoksi.
Ei sinne baariin ole mikään pakko kenenkään mennä, varsinkaan jollei käytännöt ja yhteiset pelisäännöt miellytä tai millään luonnistu, opettele tavoille tai pysy poissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella pitäisi olla oikeus mennä yksin baariin, ilman että tullaan tivaamaan " hei mitä sä murjotat?" ja/tai lyödään pöydään tuoppi ,jota nainen ei ole pyytänyt.
Kuka tahansa saa mennä puhumaan kenelle tahansa baarissa. Kuka tahansa saa mennä istumaan mihin pöytään tahansa.
Kukaan yksittäinen ihminen EI voi viedä koko pöytää.
Minä kävin aikoinaan lähibaarissa yleensä päivällä, jolloin tyhjiä poytiä löyty useampikin. Jos joku tunki juuri siihen missä minä istuin lehteä lukemassa tuopin kanssa, kyllä se kertoi selvästi sen että mies tuppautui röyhkeästi seuraan pyytämättä, ei tilan puutteen takia.
Miehet ovat ylimielisiä, ajattelevat että voivat käyttäytyä naista kohtaa miten tahansa. Missähän keskiajalla elävät, jos eivät tiedä ettei nainen tarvitse nykyaikana "herraseuraa" saadakseen luvan olla kuppilassa, kuten joskus 60-luvulla.
Ajatelkaa miten vähän aikaa siitä on, kun naiset eivät saaneet mennä yksin ravintolaan. Huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen oikeutuksen siihen tarvii että menee juttelemaan toiselle ihmiselle? Mistä lähtein paskanjauhaminen tai iskuyritykset ovat olleet laittomiat tai edes sopimattomia tai huonoa käytöstä?
Ja sitten vielä ihmetellään, että yksinäisiä on paljon, parinmuodostus on vaikeaa ja syntyvyys laskussa.
Voih, kun ette edelleenkään halua ymmärtää...
SIIS: saa tulla juttelemaan, se ei ole laitonta tai sopimatonta! Mutta jos sanoo että nyt ei ehdi/halua, niin voisi sitä sitten uskoakin, eikä loukkaantua ja alkaa käyttäytymän sopimattomasti.
Ei luulisi olevan vaikeaa, taidatte tahallen vain vänkätä?
Miehenä olen kokenut vähän samaa. Tykkään käydä lähibaarissa/yökerhossa perjantaisin lukemassa lehdet ja sit myöhemmin yökerhon puolella tanssimassa ja koska olen yksin, niin moni vähemmän viehättävä naisihminen kuvittelee että olen seuraa vailla. Tanssilattialla etsiydyn mahdollisimman kauaksi näteistä naisista, koska sinne tunkevat muut miehet, mutta joudun näiden muiden naisten piirittämäksi ja ne peruuttavat minuun kiinni. Kun vaihdan paikkaa tanssilattialla, niin joku toinen rohkaistuu siitä. Eilenkin lähdin jo ennen kahta kotiin kun alkoi vituttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse toivoisin käytäntöä, että baarissa olisi keskusteupöytiä ja sitten epäsosiaalisten pöytiä. Tällöin voisi mennä hyvin mielin puhumaan naisille eikä luultaisi heti pervoksi.
Ei ole tarvetta holhota ja luokitella. Mene pikatreffitapahtumiin (tai organisoi itse sellaiset, jos kykenet), siellä käytössä tämä apupöytäsysteemi tai variaatio siitä ja huom niissäkään ei ole mitään takeita mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarvetta holhota ja luokitella. Mene pikatreffitapahtumiin (tai organisoi itse sellaiset, jos kykenet), siellä käytössä tämä apupöytäsysteemi tai variaatio siitä ja huom niissäkään ei ole mitään takeita mistään.
Suositeltavin vaihtoehto i-lo-ta-lo eli bor-del-li, jossa voi mennä hyvillä mielin puhumaan naisille, vielä suvereenisti valita mieleisensä hommiin, eikä haittaa vaikka luultaisi ja jopa todettaisikin pervoksi.
Ei tarvitse baarissa tupata ja ostella kalliita drinkkejä naisille, jotka tuskin haluavat yhtään mitään kanssasi, eivätkä he piru vie kuitenkaan ole sinulle koskaan mitään velkaa, vaikka kuinka imartelisit ja ostelisit juomia.
Iloisessa talossa sovit palveluista etukäteen ja maksat vain tarjotuista ja ostamistasi palveluista, eikä tässä ole mitään epäselvää. Jos et pärjää reaalimaailmassa, niin tämä mahdollisuus sinulla on silti.
no lohduttaudu sillä että ei tuo nyt ihan vain naisia koskeva ongelma ole
Vierailija kirjoitti:
Keskustelupöydissä voisi olla aika hiljaista. En minä ainakaan istuisi pöytään jossa on pakko jutella vaan haluan itse valita seurani.
Vai saisiko sitten ihan luvalla ajaa keskutelupöytään seuraan tulevan pois jos juuri hänen seuransa ei kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Niin, mies tekee aina väärin mitä tekeekään. Jos ei lähesty naista, on liian ujo ja epäkiinnostava rassukka, saamaton, joka ei ansaitsekaan naista. Jos lähestyy, on epämiellyttävä ahdistelija, joka ei kunnioita rajoja.
Ja kun monet naiset kieltäytyvät vain testiäkseen miestä, "ei" voi tarkoittaa oikeasti "kyllä".
Ota sit selvää mitä haluatte oikeasti. Mä en jaksa enää edes yrittää.
M35
"Ja kun monet naiset kieltäytyvät vain testiäkseen miestä, "ei" voi tarkoittaa oikeasti "kyllä".
Tämä on se syy miksi näin käy. Naiset itse ovat ottaneet tämän askeleen testatakseen miestä: Kärsiköön siis seuraukset. Mitä jos vaikka jatkossa puhuttaisiin suoraan ilman tuollaisia lapsellisia leikkejä niin "kyllä" ja "ei" sanat palautuisivat alkuperäisiin merkityksiinsä. Mies ei voi tietää milloin Kyllä tarkoittaa oikeasti kyllä ja milloin se tarkoittaa ei. Nainen ei ole parempi kuin mies jotta hänellä olisi oikeus tuollaiseen testailuun ja leikkimiseen. Oma parisuhteenikin muuttui 100% helpommaksi kun lakkasin toteuttamasta tuota ja aloin olla suoraan vaan rehellinen ajatuksistani ja tarpeistani. Suosittelen kokeilemaan.
T: Nainen 33
Vierailija kirjoitti:
Ihminen haluaa ilahduttaa toista jos näkee toisen allapäin. Noiden miesten keinot ovat vain huonoja.
Ei todellakaa halua, vaan nämä lässyttäjät yrittävät vain lievittää omaa elämäntuskaansa pilaamalla toisen hyvän hetken. Pahimmanlaatuisia minä-minä-minä ihmisiä, elämää on nähty vain kännissä lasin pohjan läpi ja sosiaaliset taidot on sen mukaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset: otetaanpa tavaksi käydä yksin baareissa.
Istutaan ja ollaan ihan niin kuin huvittaa.
Katsellaan ympärille, hymyillään jos hymyilyttää.Kun joku seurankipeä tulee vonkaamaan, sanotaan just mitä huvittaa. Tai ei sanota mitään.
Kun huvittaa, niin lähdetään pois tai vaihdetaan pöytää.On ilmiselvää, että suomalaiset miehet tarvitsevat koulutusta.
Annetaan sitä heille.Niinpä.
Aina jos epäilet, että viesti on sukupuolittunut ja typerä, voit varmistua siitä vaihtamalla tekijän sukupuolen vastakkaiseksi. Siis, miettikää, jos mies käyttäytyisi baarissa noin? Mitä naiset siitä mahtaisivat ajatella?
T. Nainen
Ja siis miettikää, jos nainen käyttäytyisi baarissa niin kuin monet miehet nykyään käyttäytyvät? Mitä miehet siitä mahtaisivat ajatella?
Aletaankin naiset joukolla mennä v*ttuilemaan baareissa miehille, että mitä oot ton näkönen, oisit paljon komempi jos oisit komeempi. Voisivat olla hyvillään.
Miehet käyttäytyvät kyllä kohteeliammin kuin naiset baareissa, sori nyt vaan. Kyllä te jo tuollaista tuon tekstin mukaisia juttuja teette. Eipä voi vaan sanoa ettei kiinnosta seura vaan pitää keksiä kaikenlaista v ittuilua vaikka mies olisi ihan asiallinen ja ystävällinen. Esimerkkejä löytyy täältäkin ketjusta.
Toki on naisissakin ikäviä, ilkeitä ja asiattomia tyyppejä, en kiellä. Mutta jos katsotaan tilannetta jossain keskivertobaarissa, niin kyllä ne ovat valtaosin miehiä, jotka öykkäröivät, ja tämän voi ihan jokainen käydä toteamassa omalla silmällä halutessaan.
Miehet tekevät "aloitteita" enemmän kuin naiset, mikä on tälläkin palstalla ollut kestovalitusaiheena. Nämä aloitteita tekevät miehet vain ovat niin usein niin moukkia, että siinä saa sitten asiallinenkin lähestyjä kylmää kyytiä, koska on vaikea uskoa että joku EI jää jankkaamaan, ala h*oritella, käy kiinni intiimeihin ruumiinosiin tai tee muuta sellaista, mitä iso osa noista baarilähetyjistä tekee satuaan pakit.
Nyt kun useammat miehet oppisivat lähestymään naisia baareissakin esimerkiksi Mies35:n tavoin, tilanne saattaisi muuttuakin, sillä kyllä me naiset lähtökohtaisesti olemme useimmat ihan kohteliaita ja mukavia ihmisiä, kun vai meihin suhtaudutaan ystävällisen asiallisesti. Törkeät "lähetyjät" ovat tämän ikävän tilanteen mukaville miehille aiheuttaneet, joten jos jotakuta pitää tästä syyttää, niin syttävä sormi sinnepäin, ei naisiin.
Useasti naiset nyt vaan ovat sellaisia että tietävät että mies on täysikusipää ennen kun se edes on avannut suunsa. Kannattaisi kyllä vähän miettiä tekojansa ja sanojansa. Ei se kyllä ole mikään syy kohdella kaikkia miehiä huonosti jos jotkut niistä ovat törkeitä.
Useasti naiset nyt vain tietävät, että 9/10 baarissa tuttavuutta tekemään tulevista miehistä on täysikusipäitä, jotka alkavat haukkua, h*oritella ja kähmiä, jos saavat pakit. Ja jos olet alussa ystävällinen, eroon pääseminen on vielä sata kertaa vaikeampaa kuin jos olet tyly jo heti kättelyssä.
Täällä naiset oikein kilvan oikeuttavat muille huonoa käytöstään. Eipä kukaan täysjärkinen mies jaksa olla se hyväkäytöksinen joka saa syyttä kaikenlaista paskaa niskaansa joten hän joko siirtyy muille maille tai muuttaa käytöstään vastaamaan naisten tasoa. Lopputulos sitten on mitä on.
Eli, jos suomesta ei löydy hyviä miehiä niin se johtuu siitä että olette ne tuhonneet ja loputnajaneet pois.
Haluavat hallita, käyttää valtaa ja alistaa. Nainen rinnastetaan yhä nöyrän, avuttoman ja yksinkertaisen palvelijan ja piian asemaan ja naisen tulisi aina olla miehen saatavilla/käytettävissä, mikäli mies niin haluaa tai ainakin tarjota viihdykettä. Nainen tiedä paikkasi ja alempiarvoisuutesi!
Tämän vuoksi metoo -kampanja todellakin on tarpeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset: otetaanpa tavaksi käydä yksin baareissa.
Istutaan ja ollaan ihan niin kuin huvittaa.
Katsellaan ympärille, hymyillään jos hymyilyttää.Kun joku seurankipeä tulee vonkaamaan, sanotaan just mitä huvittaa. Tai ei sanota mitään.
Kun huvittaa, niin lähdetään pois tai vaihdetaan pöytää.On ilmiselvää, että suomalaiset miehet tarvitsevat koulutusta.
Annetaan sitä heille.Niinpä.
Aina jos epäilet, että viesti on sukupuolittunut ja typerä, voit varmistua siitä vaihtamalla tekijän sukupuolen vastakkaiseksi. Siis, miettikää, jos mies käyttäytyisi baarissa noin? Mitä naiset siitä mahtaisivat ajatella?
T. Nainen
Ja siis miettikää, jos nainen käyttäytyisi baarissa niin kuin monet miehet nykyään käyttäytyvät? Mitä miehet siitä mahtaisivat ajatella?
Aletaankin naiset joukolla mennä v*ttuilemaan baareissa miehille, että mitä oot ton näkönen, oisit paljon komempi jos oisit komeempi. Voisivat olla hyvillään.
Miehet käyttäytyvät kyllä kohteeliammin kuin naiset baareissa, sori nyt vaan. Kyllä te jo tuollaista tuon tekstin mukaisia juttuja teette. Eipä voi vaan sanoa ettei kiinnosta seura vaan pitää keksiä kaikenlaista v ittuilua vaikka mies olisi ihan asiallinen ja ystävällinen. Esimerkkejä löytyy täältäkin ketjusta.
Toki on naisissakin ikäviä, ilkeitä ja asiattomia tyyppejä, en kiellä. Mutta jos katsotaan tilannetta jossain keskivertobaarissa, niin kyllä ne ovat valtaosin miehiä, jotka öykkäröivät, ja tämän voi ihan jokainen käydä toteamassa omalla silmällä halutessaan.
Miehet tekevät "aloitteita" enemmän kuin naiset, mikä on tälläkin palstalla ollut kestovalitusaiheena. Nämä aloitteita tekevät miehet vain ovat niin usein niin moukkia, että siinä saa sitten asiallinenkin lähestyjä kylmää kyytiä, koska on vaikea uskoa että joku EI jää jankkaamaan, ala h*oritella, käy kiinni intiimeihin ruumiinosiin tai tee muuta sellaista, mitä iso osa noista baarilähetyjistä tekee satuaan pakit.
Nyt kun useammat miehet oppisivat lähestymään naisia baareissakin esimerkiksi Mies35:n tavoin, tilanne saattaisi muuttuakin, sillä kyllä me naiset lähtökohtaisesti olemme useimmat ihan kohteliaita ja mukavia ihmisiä, kun vai meihin suhtaudutaan ystävällisen asiallisesti. Törkeät "lähetyjät" ovat tämän ikävän tilanteen mukaville miehille aiheuttaneet, joten jos jotakuta pitää tästä syyttää, niin syttävä sormi sinnepäin, ei naisiin.
Useasti naiset nyt vaan ovat sellaisia että tietävät että mies on täysikusipää ennen kun se edes on avannut suunsa. Kannattaisi kyllä vähän miettiä tekojansa ja sanojansa. Ei se kyllä ole mikään syy kohdella kaikkia miehiä huonosti jos jotkut niistä ovat törkeitä.
Useasti naiset nyt vain tietävät, että 9/10 baarissa tuttavuutta tekemään tulevista miehistä on täysikusipäitä, jotka alkavat haukkua, h*oritella ja kähmiä, jos saavat pakit. Ja jos olet alussa ystävällinen, eroon pääseminen on vielä sata kertaa vaikeampaa kuin jos olet tyly jo heti kättelyssä.
Täällä naiset oikein kilvan oikeuttavat muille huonoa käytöstään. Eipä kukaan täysjärkinen mies jaksa olla se hyväkäytöksinen joka saa syyttä kaikenlaista paskaa niskaansa joten hän joko siirtyy muille maille tai muuttaa käytöstään vastaamaan naisten tasoa. Lopputulos sitten on mitä on.
Eli, jos suomesta ei löydy hyviä miehiä niin se johtuu siitä että olette ne tuhonneet ja loputnajaneet pois.
Sinun maailmassasi siis sekä naiset että miehet ovat huonokäytöksisiä (vai mitä tarkoitit hyvillä miehillä? Voi ei :( Minun maailmassani sekä naiset että miehet ovat 98%sesti hyväkäytöksisiä <3 On ollut monta hyvää aviomies-ehdokastakin. Suosittelen etsimään paremman maailman, jos oma ei ilahduta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mies tekee aina väärin mitä tekeekään. Jos ei lähesty naista, on liian ujo ja epäkiinnostava rassukka, saamaton, joka ei ansaitsekaan naista. Jos lähestyy, on epämiellyttävä ahdistelija, joka ei kunnioita rajoja.
Ja kun monet naiset kieltäytyvät vain testiäkseen miestä, "ei" voi tarkoittaa oikeasti "kyllä".
M35
"Ja kun monet naiset kieltäytyvät vain testiäkseen miestä, "ei" voi tarkoittaa oikeasti "kyllä".
Tämä on se syy miksi näin käy. Naiset itse ovat ottaneet tämän askeleen testatakseen miestä: Kärsiköön siis seuraukset. Mitä jos vaikka jatkossa puhuttaisiin suoraan ilman tuollaisia lapsellisia leikkejä niin "kyllä" ja "ei" sanat palautuisivat alkuperäisiin merkityksiinsä. Mies ei voi tietää milloin Kyllä tarkoittaa oikeasti kyllä ja milloin se tarkoittaa ei. Nainen ei ole parempi kuin mies jotta hänellä olisi oikeus tuollaiseen testailuun ja leikkimiseen. Oma parisuhteenikin muuttui 100% helpommaksi kun lakkasin toteuttamasta tuota ja aloin olla suoraan vaan rehellinen ajatuksistani ja tarpeistani. Suosittelen kokeilemaan.
Suurin osa naisista ei ole koskaan pelaillut mitään tälläisiä typeriä, lapsellisia pelejä, vaikka sinä aiemmin niin teitkin, et voi yleistää kaikkiin, ja ne jotka pelailevat jääkööt omaan marginaaliinsa.
Kyllä se on aikuisen miehen omalla vastuulla jättää syystä tai toisesta epämiellyttävästi käyttäytyvät naiset omiin oloihinsa.
Ei = ei (näin simppelisti se on nähtävä) ja jos ei ole niin se on sen toisen osapuolen häpeä ja menetys! Miehillä usein vahvuutena se, ettei ylianalysoida ja se on vain hyväksi tässäkin tapauksessa.
Ihan turha vaipua epätoivoon ja takertua niihin haluttomiin yksilöihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Pitikö sinun todella elää yli 30-vuotiaaksi ennen kuin tajusit tehdä tuon? Itselleni kyllä on ollut kyllä ja ei on ollut ei nuoresta pitäen. Eikä mieheni olisi katsonut hetkeäkään mitään temppuilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen oikeutuksen siihen tarvii että menee juttelemaan toiselle ihmiselle? Mistä lähtein paskanjauhaminen tai iskuyritykset ovat olleet laittomiat tai edes sopimattomia tai huonoa käytöstä?
Ja sitten vielä ihmetellään, että yksinäisiä on paljon, parinmuodostus on vaikeaa ja syntyvyys laskussa.
Voih, kun ette edelleenkään halua ymmärtää...
SIIS: saa tulla juttelemaan, se ei ole laitonta tai sopimatonta! Mutta jos sanoo että nyt ei ehdi/halua, niin voisi sitä sitten uskoakin, eikä loukkaantua ja alkaa käyttäytymän sopimattomasti.
Ei luulisi olevan vaikeaa, taidatte tahallen vain vänkätä?
Eiköhän se koko ketjun pointti ollut ettei edes saisi tulla juttelemaan...
Mitä veetua ihmisten sosiaalisille taidoille on tapahtunut ja missä vaiheessa? Miten vaikea oikeasti on tunnistaa ne naiset, jotka katselevat ympärilleen sen näköisinä, että haluavat tutustua ihmisiin ja jotka ottavat sinuun katsekontaktin ja rohkaisevat katseellaan ja hymyllään lähestymään? Miten vaikea on oivaltaa, että ei kannata lähestyä ihmistä, joka ei ole ensin siihen katseellaan rohkaissut?
En minä ainakaan haluaisi mitään keskustelupöytiä ja epäsosiaalisten pöytiä, koska on ihmisestä ja tilanteesta kiinni, haluanko keskustella. Vaikka tekisin läppärilläni jotain, niin voi olla, että silti voisin kiinnostua keskustelemaan. Ja päinvastoin, jos menen keskustelemaan ja tutustumaan niin ei minun velvollisuuteni ole kaikkien kanssa keskustella.