Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä oikeudella miehet tulevat baarissa hokemaan "Miks oot noin myrtsi, älä mökötä hei. Miks sä mökötät?"? Ja olettavat, että etsin seuraa.

Vierailija
29.03.2018 |

Mä tykkään käydä itsekseni oluella, työskennellä samalla tai ihan vain miettiä omiani.

Monesti siihen tuppautuu joku luomakunnan kruunu, joka aluksi tuijottaa kauempaa ja kun katseet vahingossa kohtaavat sekunniksi, se tarkoittaa hänelle kutsua. Yleensä kieltäydyn kohteliaasti juttuseurasta ja osa ymmärtää tämän ongelmitta. Osa taas ottaa tämän "mökötyksenä" ja jäävät jankkaamaan, miksi olen "huonolla tuulella"'. Ja että voin hei ihan vapautuneesti kertoa miksi mökötän.

Jeesus että vihaan tuota. Tuppaudutaan väkisin henkilökohtaiselle alueelle, ei kunnioiteta kohteliasta torjuntaa, puhutaan kuin pienelle lapselle ja oletetaan vain asioita. Ihan kuin en voisi olla olemassa vain itselleni sen juomani verran.

Ei ole mitenkään mahdollista, että en nyt vain halua mitään seuraa ja että perusilmeeni ei ole kutsuva hymy. Vaikka olenkin päälle kolmekymppinen, lapseton sinkku.

N33

Kommentit (511)

Vierailija
221/511 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kykyjenetsijä mallitoimistolle. Monesti tytöiltä on mennyt mahdollisuudet hyviin ansioihin sivun suun kun heiltä ei edes löydy niin paljon käytöstapoja että voisivat pari lausetta vaihtaa. Tämä siis suomessa, muualla kyllä jokainen tyttö pystyy niin paljon puhumaan että saan itseni esiteltyä vaikka käytös sitten muuten olisikin huono.

Aha. Liittyi aiheeseen miten?

Ehköhän se liity tuohon tyttöön joka ei edes vastannut mitään kun mies tuli jutteleen.

Huvittavaa jos viittasi minuun, minulle nimittäin on oikeasti muutaman kerran tultu tarjoamaan töitä. Mutta nämä ihmiset ovat olleet ammattilaisia joilla on käytöstavat sekä tilannetajua.

Jos jatkuvasti kohtaat ihmisiä jotka eivät sinulle halua puhua, kannata tarkistaa oma käytös ja miettiä oletko oikea ihminen kyseiseen työhön.

Vierailija
222/511 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle sentään tullaan juttelemaan. Monille naisille ei tulla juttelemaan. Jos ei kiinnosta edes jutella niin sen voi sanoa miehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/511 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa nää miehet, jotka ei näe toimivansa kuten monesti arvostelemansa ulkkikset -tuppautuvat väkisin seuraan, sanelevat mitä, missä ja miten naisen pitäisi olla, ja väittävät tietävänsä, mitä nainen oikeasti ajattelee ja haluaa.

Tämä on kyllä huono juttu myös näin miehen kannalta myös siksi, että naiset on valmiiksi jo varautuneita jokaisen miehen kohdalla tuohon käytökseen. Itselle on joskus tullut aika törkeitä vastauksia suoraan ja sitten oltu ehkä vähän jopa pahoillaan, kun en ollukkaan noita jankkaajia vaan uskonut heti kerrasta.

Mukavimmat "pakit" on olleet baarissa sellaiset, että on sanottu olevan jotain kesken just tai vastaavaa ja ehkä myöhemmin sitten. Siinä kuitenkin nainen tietää, että tuo mies olisi kiinnostunut ja voi itse lähestyä miestä illan aikana jos kiinnostaa. Heitän siinä naiselle pallon tavallaan asiassa :)

Nimenomaan, tästä kärsivät tosiaan myös asiallisesti käyttäytyvät miehet. Itseäni hävettää miten tyly nuorempana olin monille asiallisillekin miehille jotka yrittivät lähestyä, ja kaikki näiden junttien takia jotka eivät usko hyvällä eikä pahalla ettei seura kiinnosta.

Joka tapauksessa on vaikea uskoa että vuonna 2018 edelleen moni on sitä mieltä ettei naisilla ole baariin asiaa ellei seuranhaku kiinnosta. Niin absurdia että luulisin näitä vastauksia provoiksi ellen itse olisi vastaavaan ajatteluun törmännyt usein. Juuri tämä "miksi mökötät, hymyile", kuvastaa niin sovinistista asennetta että voisi luulla sellaisen jääneen jonnekin pimeälle keskiajalle. Ilmeisesti ei...

Vierailija
224/511 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset: otetaanpa tavaksi käydä yksin baareissa.

Istutaan ja ollaan ihan niin kuin huvittaa.

Katsellaan ympärille, hymyillään jos hymyilyttää.

Kun joku seurankipeä tulee vonkaamaan, sanotaan just mitä huvittaa. Tai ei sanota mitään.

Kun huvittaa, niin lähdetään pois tai vaihdetaan pöytää.

On ilmiselvää, että suomalaiset miehet tarvitsevat koulutusta.

Annetaan sitä heille.

Niinpä.

Aina jos epäilet, että viesti on sukupuolittunut ja typerä, voit varmistua siitä vaihtamalla tekijän sukupuolen vastakkaiseksi. Siis, miettikää, jos mies käyttäytyisi baarissa noin? Mitä naiset siitä mahtaisivat ajatella?

T. Nainen

Ja siis miettikää, jos nainen käyttäytyisi baarissa niin kuin monet miehet nykyään käyttäytyvät? Mitä miehet siitä mahtaisivat ajatella?

Aletaankin naiset joukolla mennä v*ttuilemaan baareissa miehille, että mitä oot ton näkönen, oisit paljon komempi jos oisit komeempi. Voisivat olla hyvillään.

Miehet käyttäytyvät kyllä kohteeliammin kuin naiset baareissa, sori nyt vaan. Kyllä te jo tuollaista tuon tekstin mukaisia juttuja teette. Eipä voi vaan sanoa ettei kiinnosta seura vaan pitää keksiä kaikenlaista v ittuilua vaikka mies olisi ihan asiallinen ja ystävällinen. Esimerkkejä löytyy täältäkin ketjusta. 

Toki on naisissakin ikäviä, ilkeitä ja asiattomia tyyppejä, en kiellä. Mutta jos katsotaan tilannetta jossain keskivertobaarissa, niin kyllä ne ovat valtaosin miehiä, jotka öykkäröivät, ja tämän voi ihan jokainen käydä toteamassa omalla silmällä halutessaan.

Miehet tekevät "aloitteita" enemmän kuin naiset, mikä on tälläkin palstalla ollut kestovalitusaiheena. Nämä aloitteita tekevät miehet vain ovat niin usein niin moukkia, että siinä saa sitten asiallinenkin lähestyjä kylmää kyytiä, koska on vaikea uskoa että joku EI jää jankkaamaan, ala h*oritella, käy kiinni intiimeihin ruumiinosiin tai tee muuta sellaista, mitä iso osa noista baarilähetyjistä tekee satuaan pakit.

Nyt kun useammat miehet oppisivat lähestymään naisia baareissakin esimerkiksi Mies35:n tavoin, tilanne saattaisi muuttuakin, sillä kyllä me naiset lähtökohtaisesti olemme useimmat ihan kohteliaita ja mukavia ihmisiä, kun vai meihin suhtaudutaan ystävällisen asiallisesti. Törkeät "lähetyjät" ovat tämän ikävän tilanteen mukaville miehille aiheuttaneet, joten jos jotakuta pitää tästä syyttää, niin syttävä sormi sinnepäin, ei naisiin.

Useasti naiset nyt vaan ovat sellaisia että tietävät että mies on täysikusipää ennen kun se edes on avannut suunsa. Kannattaisi kyllä vähän miettiä tekojansa ja sanojansa. Ei se kyllä ole mikään syy kohdella kaikkia miehiä huonosti jos jotkut niistä ovat törkeitä.

Vierailija
225/511 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa nää miehet, jotka ei näe toimivansa kuten monesti arvostelemansa ulkkikset -tuppautuvat väkisin seuraan, sanelevat mitä, missä ja miten naisen pitäisi olla, ja väittävät tietävänsä, mitä nainen oikeasti ajattelee ja haluaa.

Tämä on kyllä huono juttu myös näin miehen kannalta myös siksi, että naiset on valmiiksi jo varautuneita jokaisen miehen kohdalla tuohon käytökseen. Itselle on joskus tullut aika törkeitä vastauksia suoraan ja sitten oltu ehkä vähän jopa pahoillaan, kun en ollukkaan noita jankkaajia vaan uskonut heti kerrasta.

Mukavimmat "pakit" on olleet baarissa sellaiset, että on sanottu olevan jotain kesken just tai vastaavaa ja ehkä myöhemmin sitten. Siinä kuitenkin nainen tietää, että tuo mies olisi kiinnostunut ja voi itse lähestyä miestä illan aikana jos kiinnostaa. Heitän siinä naiselle pallon tavallaan asiassa :)

Nimenomaan, tästä kärsivät tosiaan myös asiallisesti käyttäytyvät miehet. Itseäni hävettää miten tyly nuorempana olin monille asiallisillekin miehille jotka yrittivät lähestyä, ja kaikki näiden junttien takia jotka eivät usko hyvällä eikä pahalla ettei seura kiinnosta.

Joka tapauksessa on vaikea uskoa että vuonna 2018 edelleen moni on sitä mieltä ettei naisilla ole baariin asiaa ellei seuranhaku kiinnosta. Niin absurdia että luulisin näitä vastauksia provoiksi ellen itse olisi vastaavaan ajatteluun törmännyt usein. Juuri tämä "miksi mökötät, hymyile", kuvastaa niin sovinistista asennetta että voisi luulla sellaisen jääneen jonnekin pimeälle keskiajalle. Ilmeisesti ei...

Kyllä! On minullekin sanottu näin männävuosina. Yksi syy on se, että perusilmeeni on sellainen että suupielet menee vähän alaspäin. En siis ole surullinen tai mökötä, vaan se ON minun ilmeeni, halusin tai en. 

Ja todellakin sovinistista käskeä hymyilemään, vähän niinkuin pointtina että mies ei kestä katsella muita paitsi hymyileviä naisia. En ole feministi pätkääkään, mutta tasa-arvoisen kasvatuksen olen saanut, eli minulle on opetettu että jokainen, niin mies kuin nainenkin saa olla sellainen kuin on, ei tarvitse lähteä miellyttämislinjalle jos ei koe siihen tarvetta. Ja jos kokee, niin kannattaa tutkailla omia motiiveja, että onko hyötymässä toisesta vai miksi näin.

N44

Vierailija
226/511 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava ketju 👍

Tuleva exmieheni on sitä mieltä ettei hän ole syyllinen salasuhteeseensa koska hän on lähtenyt baariin ja halunnut vain istua siellä sekä mököttää eikä puhua kenenkään kanssa. Mutta sitten siihen oli tullut sitkeä nainen joka oli vienyt hänet mennessään ja varmaan oli jo niin humalassakin... 😂

Vierailija
227/511 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mies tekee aina väärin mitä tekeekään. Jos ei lähesty naista, on liian ujo ja epäkiinnostava rassukka, saamaton, joka ei ansaitsekaan naista. Jos lähestyy, on epämiellyttävä ahdistelija, joka ei kunnioita rajoja.

Ja kun monet naiset kieltäytyvät vain testiäkseen miestä, "ei" voi tarkoittaa oikeasti "kyllä".

Ota sit selvää mitä haluatte oikeasti. Mä en jaksa enää edes yrittää.

M35

Lähestyminen ei oo sama asia, kuin naisen kieltäytymisestä suuttuminen ja "mikä suq vaivaa" jankutus. Miehillä on oikeus lähestyä ja naisilla kieltäytyä. Jos et tätä tajua, niin ehkä vaan pstempikin, kun jätät meidät rauhaan.

N23

Vierailija
228/511 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen istuu yksin baarissa totisella ilmeellä niin se ei ole mököttämistä. Yksin oleminen ei hymyilytä.

Vierailija
229/511 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun joku seurankipeä tulee vonkaamaan, sanotaan just mitä huvittaa. Tai ei sanota mitään.

Annetaan sitä heille.

Niinpä.

Aina jos epäilet, että viesti on sukupuolittunut ja typerä, voit varmistua siitä vaihtamalla tekijän sukupuolen vastakkaiseksi. Siis, miettikää, jos mies käyttäytyisi baarissa noin? Mitä naiset siitä mahtaisivat ajatella?

T. Nainen

Ja siis miettikää, jos nainen käyttäytyisi baarissa niin kuin monet miehet nykyään käyttäytyvät? Mitä miehet siitä mahtaisivat ajatella?

Aletaankin naiset joukolla mennä v*ttuilemaan baareissa miehille, että mitä oot ton näkönen, oisit paljon komempi jos oisit komeempi. Voisivat olla hyvillään.

Joo, ja poimitaan sitten sieltä se kiinnostavin, jonka ulkonäköä/olemusta käydään säännöllisin väliajoin moittimassa, vaikka mies olisi jo ekalla kerralla sanonut ettei kaipaa seuraa.

Vierailija
230/511 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen istuu yksin baarissa totisella ilmeellä niin se ei ole mököttämistä. Yksin oleminen ei hymyilytä.

Mites jos joskus kokeilisi hymyillä tyhjyyteen niin mielipuolista ja maanista hymyä, että tulee vähintään seinähullu mieleen?

Vierailija
231/511 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko te jotkut miehet sitä mieltä että naisten tulisi edelleen saada mennä ravintolaankin vain miesseurassa, kuten ennen vanhaan? Sitähän te ehdotatte täällä, että yksin oleva nainen voisi jäädä kotiin, eikä valittaa kohteliaan torjunnankin jälkeen tuppautuvista miehistä.

Ei olla sitä mieltä. Imetellään vaan sitä että voiko joku oikeasti pahoittaa mielensä siitä että menee ihmisten ilmoille ja joutuu ihmisten kanssa tekemisiin. Eikö olsi helpompaa ehkäistä pahaa mieltään sillä että ei mene altistamaan itseään ihmiskontakteille.

Mitä en käy baareissa, koska en viihdy niissä ja yksi syy on juuri tuo että ei huviti pätkään jauhaa paskaa kenekään tuntemattoman kanssa.

Ehkä ap:lla on alkoholiongelma ja hän itse pitää hyväksyttävämpänä juoda baarissa kuin kotona.

No sehän se, alkoholiongelma.

En mä siitä pahoitakaan mieltä, että joudun kontaktiin ihmisten kanssa. Jos ne kontaktit on asiallisia. Nyt oli vähän eri asiasta kyse. Joku vääntänee rautalangasta, jos jaksaa.

Mun mielestä myös pubi on miellyttävänpi ympäristö viimeistellä hommat perjantaina iltapäivällä/alkuillasta, kuin hikinen ja autio toimisto, tai koti. Ja sieltä saa olutta.

Tykkään atmosfääristä, mutta en hae mitään. No compute ilmeisen monelle.

Ap

Niinpä. En tiedä mikä ongelma minulla on kun en saa istua bussissa rauhassa kun olen matkalla kotiin töistä. Jos jonkinmoista ukkoa istuu viereen oletuksella että lähden mukaan että lähtään nyt jatkamaan juttua muualle ja sitä että olen matkalla töistä kotiin ja kotona odottaa mies ei uskota. Ja olen keski-ikäinen nainen enkä ikinä koskaan pukeudu paljastavasti enkä ikinä katso bussiin tulevia ihmisiä. Myöskään ilmiselvät vihkisormukset kädessä ei auta mitään. Työmatka on ikävä kyllä sen pituinen ettei pyöräily tule kysymykseen.

Vierailija
232/511 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minua ei huvita istua yksin kotona vaan menen baariin juomaan oluen ja lukemaan lehtiä , oletan saavani tehdä sen rauhassa vaikka olen nainen.

Pitänee vissiin kokeilla mielipuolista, leveää kestohymyä niin kukaan ei uskalla tulla kysymään, mitä murjotan ....

Vierailija
233/511 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä rajoitu baareihin... Mä oon useamman kerran saanut töissäni ( päiväkoti) kuulla että hei hymyile vähän, ootko väsynyt...

Kun isät on hakeneet lapsiaan. Siis mitä v....a!!! Mulla ei ole velvollisuutta olla tekopirteä . Riittää että tervehdin kohteliaasti ja olen asiallinen,hittoako mun hymyni tai sen puute niille kuuluu. Että olkaa onnellisia jos vaa baarissa kuulette.. :(

Vierailija
234/511 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nykyään rapistuva naamataulu ja ärtyvä suoli suojaa, kukaan ei halua piereskelevää vanhaa muijaa.

Jos meikitön väsynyt naamani rillien takana ei karkoita, viimeistään pari mehevää pierua tekee sen !

Vierailija
235/511 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annetaan sitä heille.

Niinpä.

T. Nainen

Miehet käyttäytyvät kyllä kohteeliammin kuin naiset baareissa, sori nyt vaan. Kyllä te jo tuollaista tuon tekstin mukaisia juttuja teette. Eipä voi vaan sanoa ettei kiinnosta seura vaan pitää keksiä kaikenlaista v ittuilua vaikka mies olisi ihan asiallinen ja ystävällinen. Esimerkkejä löytyy täältäkin ketjusta. 

Toki on naisissakin ikäviä, ilkeitä ja asiattomia tyyppejä, en kiellä. Mutta jos katsotaan tilannetta jossain keskivertobaarissa, niin kyllä ne ovat valtaosin miehiä, jotka öykkäröivät, ja tämän voi ihan jokainen käydä toteamassa omalla silmällä halutessaan.

Miehet tekevät "aloitteita" enemmän kuin naiset, mikä on tälläkin palstalla ollut kestovalitusaiheena. Nämä aloitteita tekevät miehet vain ovat niin usein niin moukkia, että siinä saa sitten asiallinenkin lähestyjä kylmää kyytiä, koska on vaikea uskoa että joku EI jää jankkaamaan, ala h*oritella, käy kiinni intiimeihin ruumiinosiin tai tee muuta sellaista, mitä iso osa noista baarilähetyjistä tekee satuaan pakit.

Nyt kun useammat miehet oppisivat lähestymään naisia baareissakin esimerkiksi Mies35:n tavoin, tilanne saattaisi muuttuakin, sillä kyllä me naiset lähtökohtaisesti olemme useimmat ihan kohteliaita ja mukavia ihmisiä, kun vai meihin suhtaudutaan ystävällisen asiallisesti. Törkeät "lähetyjät" ovat tämän ikävän tilanteen mukaville miehille aiheuttaneet, joten jos jotakuta pitää tästä syyttää, niin syttävä sormi sinnepäin, ei naisiin.

Useasti naiset nyt vaan ovat sellaisia että tietävät että mies on täysikusipää ennen kun se edes on avannut suunsa. Kannattaisi kyllä vähän miettiä tekojansa ja sanojansa. Ei se kyllä ole mikään syy kohdella kaikkia miehiä huonosti jos jotkut niistä ovat törkeitä.

Useasti naiset nyt vain tietävät, että 9/10 baarissa tuttavuutta tekemään tulevista miehistä on täysikusipäitä, jotka alkavat haukkua, h*oritella ja kähmiä, jos saavat pakit. Ja jos olet alussa ystävällinen, eroon pääseminen on vielä sata kertaa vaikeampaa kuin jos olet tyly jo heti kättelyssä.

Vierailija
236/511 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos ostat oluen kotiisi ja työskentelet siellä rauhassa?

Alkaa kyllä kuulostaa arabmaalta. Naisilla ei oo oikeutta kulkea rauhassa, kotiin vaan ja säppi kiinni. Miehet ei voi hillitä itseään näet. 

Vierailija
237/511 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika suomalainen juttu. Mennään baarin jurottamaan, flipataan jos kukaan sanoo mitään. Ei ole muualla tälläistä.

Vierailija
238/511 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ihanaa, että alle kolme prosenttia oli antanut aloitukselle alapeukun, yläpeukkuja yli 700. Hyvä pohjoismaalaiset miehet ja naiset! ^_^

Ketjussa on taatusti satamäärin noita naisia halventavia kirjoituksia. Niitä tehtailee se alle 3 %, joilla on lievästi sanoen ongelmia mielenterveytensä kanssa ja jotka majailevat täällä 24/7.

Vierailija
239/511 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on ihanaa, että alle kolme prosenttia oli antanut aloitukselle alapeukun, yläpeukkuja yli 700. Hyvä pohjoismaalaiset miehet ja naiset! ^_^

Ketjussa on taatusti satamäärin noita naisia halventavia kirjoituksia. Niitä tehtailee se alle 3 %, joilla on lievästi sanoen ongelmia mielenterveytensä kanssa ja jotka majailevat täällä 24/7.

Tää on mainio suhteutus! Lisäksi tuo 3% tahallaan väärinymmärtää, ettei saisi tulla juttelemaan ilman että nainen flippaa. Saahan, ja sitten nainen flippaamatta sanoo että haluaa olla yksin. Sitten kaikki normaalit ihmiset tietää mitä tehdä ja jatkaa elämäänsä.

Vierailija
240/511 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on mainio suhteutus! Lisäksi tuo 3% tahallaan väärinymmärtää, ettei saisi tulla juttelemaan ilman että nainen flippaa. Saahan, ja sitten nainen flippaamatta sanoo että haluaa olla yksin. Sitten kaikki normaalit ihmiset tietää mitä tehdä ja jatkaa elämäänsä.

Juuri näin. Ja minulla on jopa oikeus valita seurani. Saan sanoa yhdelle, että en ole kiinnostunut seurasta, haluan keskittyä lehteeni tai kirjaani tai läppäriini, ja toisen kohdalla muuttaa mieleni ja halutakin alkaa jutella. En voi kieltää istumasta samaan pöytään, mutta on turha kuvitella, että se ainakaan pisteitä nostaa silmissäni, jos juuri siihen päättää jäädä jumittamaan sen jälkeen, kun olen kieltäytynyt keskustelemasta (ja nyt puhun tilanteesta, jossa olen alkuillasta töiden jälkeen ja joka ei ole läheskään täynnä, myöhemmin illalla en kuppilaan edes menisi tekemään töitä tai lukemaan - työmatkoilla saatan mennä jotta ei tarvitse nököttää yksin hotellihuoneessa, mutta useimmiten käyn vain ulkona syömässä).