Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä oikeudella miehet tulevat baarissa hokemaan "Miks oot noin myrtsi, älä mökötä hei. Miks sä mökötät?"? Ja olettavat, että etsin seuraa.

Vierailija
29.03.2018 |

Mä tykkään käydä itsekseni oluella, työskennellä samalla tai ihan vain miettiä omiani.

Monesti siihen tuppautuu joku luomakunnan kruunu, joka aluksi tuijottaa kauempaa ja kun katseet vahingossa kohtaavat sekunniksi, se tarkoittaa hänelle kutsua. Yleensä kieltäydyn kohteliaasti juttuseurasta ja osa ymmärtää tämän ongelmitta. Osa taas ottaa tämän "mökötyksenä" ja jäävät jankkaamaan, miksi olen "huonolla tuulella"'. Ja että voin hei ihan vapautuneesti kertoa miksi mökötän.

Jeesus että vihaan tuota. Tuppaudutaan väkisin henkilökohtaiselle alueelle, ei kunnioiteta kohteliasta torjuntaa, puhutaan kuin pienelle lapselle ja oletetaan vain asioita. Ihan kuin en voisi olla olemassa vain itselleni sen juomani verran.

Ei ole mitenkään mahdollista, että en nyt vain halua mitään seuraa ja että perusilmeeni ei ole kutsuva hymy. Vaikka olenkin päälle kolmekymppinen, lapseton sinkku.

N33

Kommentit (511)

Vierailija
1/511 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden mielestä niillä on oikeus kenen tahansa naisen seuraan ja suosioon.

Vierailija
2/511 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota kans miettinyt itse. Mistä tullut se naisen rooli, että aina pitäs olla hymyilevä ja iloinen. Kun oon katsonut vanhoja suomalaisia elokuvia niin niissä aina vanhat miehet kutsuu nuorikkojaan "lapsonen" sanalla. Kai tässä on jotain sellasta historian lehtien havinaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/511 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et halua seuraa niin kalsarikännää yksin kotonasi. Se tulee sitä paitsi halvemmaksi. "Joo emmää hae seuraa" KOSKA JULKISELLE PAIKALLE MENEVÄN NAISEN ON OLTAVA KENEN TAHANSA MIEHEN KÄYTETTÄVISSÄ, VAIKKEI ITSE HALUAISIKAAN. T: yksin baarissa tyrkyllä ravaava sinkku. 

1/5 koska lankesin trolliisi

jatkoin vähän kommenttiasi selkeyden vuoksi.

Vierailija
4/511 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mies tekee aina väärin mitä tekeekään. Jos ei lähesty naista, on liian ujo ja epäkiinnostava rassukka, saamaton, joka ei ansaitsekaan naista. Jos lähestyy, on epämiellyttävä ahdistelija, joka ei kunnioita rajoja.

Ja kun monet naiset kieltäytyvät vain testiäkseen miestä, "ei" voi tarkoittaa oikeasti "kyllä".

Ota sit selvää mitä haluatte oikeasti. Mä en jaksa enää edes yrittää.

M35

Vierailija
5/511 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luullut olevani ainoa jolle käy noin...

Vierailija
6/511 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kun tuttua 😀 hassun moni mies ottaa itseensä siitä että nainen haluaa olla pubissa tuopin kanssa yksin. Samoin hymyttömyys saa miehet ärtymään vaikka ei kohdistu kehenkään. Yritin joskus käydä katsomassa jääkiekkopelejä miesten tapaan isolta screeniltä lähipubissa, mutta jouduin luopumaan tuosta huvista lähentely-yritysten vuoksi. Minulle sanottiin että 'hymyile vähän!' sellaisten tyyppien taholta, joihin en ollut ottanut edes katsekontaktia. Ja ne seuraan tuppautujat on aina noin neli-viisikymppisiä...minua 10-20 v vanhempia.

Vierailija
7/511 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ostat oluen kotiisi ja työskentelet siellä rauhassa?

Vierailija
8/511 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mies tekee aina väärin mitä tekeekään. Jos ei lähesty naista, on liian ujo ja epäkiinnostava rassukka, saamaton, joka ei ansaitsekaan naista. Jos lähestyy, on epämiellyttävä ahdistelija, joka ei kunnioita rajoja.

Ja kun monet naiset kieltäytyvät vain testiäkseen miestä, "ei" voi tarkoittaa oikeasti "kyllä".

M35

Miks mä ees jaksan vastata, mut olisko niin, että Kun lähestyt naista, niin jos hää sanoo ettei seura nyt just kiinnosta, niin sit et jää jankkaa vaan uskot, että tällä kertaa nyt just syystä tai toisesta ei kiinnosta.

Vierailija
9/511 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään käydä itsekseni oluella, työskennellä samalla tai ihan vain miettiä omiani.

Monesti siihen tuppautuu joku luomakunnan kruunu, joka aluksi tuijottaa kauempaa ja kun katseet vahingossa kohtaavat sekunniksi, se tarkoittaa hänelle kutsua. Yleensä kieltäydyn kohteliaasti juttuseurasta ja osa ymmärtää tämän ongelmitta. Osa taas ottaa tämän "mökötyksenä" ja jäävät jankkaamaan, miksi olen "huonolla tuulella"'. Ja että voin hei ihan vapautuneesti kertoa miksi mökötän.

Jeesus että vihaan tuota. Tuppaudutaan väkisin henkilökohtaiselle alueelle, ei kunnioiteta kohteliasta torjuntaa, puhutaan kuin pienelle lapselle ja oletetaan vain asioita. Ihan kuin en voisi olla olemassa vain itselleni sen juomani verran.

Ei ole mitenkään mahdollista, että en nyt vain halua mitään seuraa ja että perusilmeeni ei ole kutsuva hymy. Vaikka olenkin päälle kolmekymppinen, lapseton sinkku.

N33

Miksi et juo oluttasi kontona, jos seuraan tulevat ärsyttää?

Vierailija
10/511 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap käyt baarissa tekemässä töitä?

Ei tulisi ihan ensimmäisenä mieleen hakea omaa rauhaa baarista, missä ihmiset on päissään ja yleensä erityisen sosiaalisella päällä.

Vierailija
11/511 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35

Jos nainen sanoo että haluaa istua yksin, niin ei siitä pidä loukkaantua ja alkaa arvostella naisen totisuutta tm. Itse en ainakaan ole loukannut ketään lähestyvää miestä, enkä väittänyt ahdistelijaksi. Olen asiallisesti sanonut vain, että kiitos, en etsi seuraa.

Miesten reaktiot on sen sijaan olleet yllätys, kun minut on tuntemattoman taholta haukuttu pystyyn vain siksi että haluan istua yksin.

Vierailija
12/511 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Miks mä ees jaksan vastata, mut olisko niin, että Kun lähestyt naista, niin jos hää sanoo ettei seura nyt just kiinnosta, niin sit et jää jankkaa vaan uskot, että tällä kertaa nyt just syystä tai toisesta ei kiinnosta.

Luoja miten joku voi olla pihalla koodikielsestä. Naisen ehkä tarkoittaa kyllä ja ei tarkoittaa ehkä. Jos nainen sanoo että ei ole kiinnostunut seurasta, niin ehkä hän silti on kiinnostunut. Nainenhan esittää aina hieman hakalasti lähestyttävää ja jatko riippuu ihan siitä että minkälaiseksi mies paljastuu lyhyen keskustelun jälkeen. Jos mies jatkaa juttua vain niiden kanssa, jotka ovat heti selvästi kiinnostuneita, niin ei tarvi paljon saatille lähteä.

Vierailija
13/511 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokamiehenoikeudella!

Vierailija
14/511 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Luoja miten joku voi olla pihalla koodikielsestä. Naisen ehkä tarkoittaa kyllä ja ei tarkoittaa ehkä. Jos nainen sanoo että ei ole kiinnostunut seurasta, niin ehkä hän silti on kiinnostunut. Nainenhan esittää aina hieman hakalasti lähestyttävää ja jatko riippuu ihan siitä että minkälaiseksi mies paljastuu lyhyen keskustelun jälkeen. Jos mies jatkaa juttua vain niiden kanssa, jotka ovat heti selvästi kiinnostuneita, niin ei tarvi paljon saatille lähteä.

Ihan pokkana tässä kerrot naiselle mitä hän itse haluaa, koska uskot sen tietäväsi miehenä naista paremmin??

Vierailija
15/511 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylilauta alert.

Vierailija
16/511 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole sukupuolesta kiinni vaan kyllä kaikkien oletetaan ainakin jollain tasolla etsivän seuraa hakeutuessaan paikkaan, jossa alkoholi on n.5 kertaa kalliimpaa kuin kotona juotuna. Toki pitäisi ymmärtää, jos toinen ei ole kiinnostunut eikä jäädä jankkaamaan, mutta baarissa tuppaa olemaan humalaisia, joilla ei aina ole sitä tilannetajua.

Vierailija
17/511 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Ihan pokkana tässä kerrot naiselle mitä hän itse haluaa, koska uskot sen tietäväsi miehenä naista paremmin??

Aika usein olen heilutellut peittoa naisen kanssa, joka on ensin sanonut että ei ole seuraa etsimässä.

Vierailija
18/511 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tota kans miettinyt itse. Mistä tullut se naisen rooli, että aina pitäs olla hymyilevä ja iloinen. Kun oon katsonut vanhoja suomalaisia elokuvia niin niissä aina vanhat miehet kutsuu nuorikkojaan "lapsonen" sanalla. Kai tässä on jotain sellasta historian lehtien havinaa.

Kyllä.

Ja omien rajojen puolustaminen saa sitten monet jopa ärsyyntymään. Mä pyrin pysymään asiallisena, kohteliaana, mutta jämäkkänä. Ei ole mitään tarvetta loukata toista, mutta en pyri miellyttämäänkään.

Eli en suostu reagoimaan kehotuksiin "hymyile nyt vähän, miks mökötät" toivotulla tavalla, eli hymyllä ja selittelyllä. Vaan tervehdin ja kieltäydyn ystävällisesti seurasta. Se ärsyttää monia.

Itselleni ei tulisi mieleenkään kysyä keneltäkään moisia, saati vaaria jotain positiivista reagointia noin typeriin kommentteihin.

Ap

Vierailija
19/511 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Tästä tuli mieleen baarireissu, kun kysyin yksinäiseltä naiselta kelpaako seura. Nainen vastasi tähän: "Ehkä" ja tokaisin takaisin, että tulee sanomaan mulle sitten kun on päättänyt. Ilme oli näkemisen arvoinen ja sivusilmällä näin vihaisen tuijotuksen, kun juttelin muille naisille :D

Vierailija
20/511 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä ny mökötä kauniina kevät päivänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi