Missä kantasuomalaiset miehet Tinderissä?!
Latasin Tinderin pitkästä aikaa ja tuntuu että jokainen mies on Lähi-Idästä ja nimeltään Abdul, Muhammad jne... Oonko vaan väärässä appissa vai piileskeleekö kantasuomalaiset miehet jossain muualla? Vai onko ulkomaalaiset miehet vaan tavallista aktiivisempia Tinderissa?
Asun Espoossa ja hakusäde on vain 30 km, joten luulisi että täällä muitakin on...
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Kysymys ei ole siitä, etteikö suomalaisia miehiä olisi Tinderissä. Sovellus on tehty niin, että se näyttää valkoiselle naiselle valkoisia miehiä vasta sitten, kun nainen on torjunut yli 9000 tuhatta mamua. Tinder yrittää edistää rotujen välisiä suhteita. Tästä on netissä vaikka kuinka paljon juttua. Tietenkään Tinder ei suoraan kysy rotua profiilia tehdessä, mutta rotu on helposti pääteltävissä käyttäjän tuottamasta datasta muilla sivuilla. Tinder on pahasta, sillä se johtaa lopulta suomalaisten sukupuuttoon. Tästä syystä en tue kyseistä sovellusta ja suosittelen muille samaa.
Aika mielenkiintoista. onko tuosta faktaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys ei ole siitä, etteikö suomalaisia miehiä olisi Tinderissä. Sovellus on tehty niin, että se näyttää valkoiselle naiselle valkoisia miehiä vasta sitten, kun nainen on torjunut yli 9000 tuhatta mamua. Tinder yrittää edistää rotujen välisiä suhteita. Tästä on netissä vaikka kuinka paljon juttua. Tietenkään Tinder ei suoraan kysy rotua profiilia tehdessä, mutta rotu on helposti pääteltävissä käyttäjän tuottamasta datasta muilla sivuilla. Tinder on pahasta, sillä se johtaa lopulta suomalaisten sukupuuttoon. Tästä syystä en tue kyseistä sovellusta ja suosittelen muille samaa.
Menee taas hieman usko ihmiskuntaan, kun tällainen foliohattusoopa saa pelkkää yläpeukutusta.
Youtube
Tinder vaatii: ”Tarvitsemme rotujenväliset rakkausemojit!”
Lifestyle 6.3.2018, 11:30 · Terhi Piiroinen
Jaa FacebookissaTwiittaa
Maailman suosituin treffisovellus Tinder on yhdistänyt monta paria liittoon. Rakkauden asialla oleva applikaatio on nyt käynnistänyt projektin, jonka tarkoituksena on saada rotujenvälisiä pariskuntakuvia tunnettujen emojien joukkoon.
Lue myös Vinkit miehille - näillä esittelyteksteillä saa enemmän mätsejä Tinderissä
Emojit käsittävät nykyaikana lähes kaiken elämiseen ja olemiseen liittyvän kuvaikoneiden muodossa. Symbolien joukossa on myös kuvia hetero- ja homopareista, mutta ei kuitenkaan ihonväriltään erilaisista pariskunnista. Tinder on ottanut asian missiokseen, sillä yhtiön mukaan kaikki pariskunnat ovat oikeutettuja omaan emojiin, olipa sitten vaaleaihoinen, tummaihoinen, latino tai aasialainen.
Lue myös Uusi deittisovellus tekee Black Mirror -jaksosta todellisuutta
Tinder on käynnistänyt vetoomuksen eri rotua olevien pariskuntien emojien puolesta ja kampanjointia viedään eteenpäin #representlove-hashtagilla. Tinder on myös vakuuttanut kasvattaneen osaltaan rotujenvälisten suhteiden suosiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee taas hieman usko ihmiskuntaan, kun tällainen foliohattusoopa saa pelkkää yläpeukutusta.
Sionistinen rotusekoitus-agenda on kuumimmillaan, ja suorastaan räjähtämässä käsiin. Katsopa vaikka tämän sivun ylälaidassa vilkkuvia mainoksia, niissä esitetään valkoinen nainen/musta mies-kombinaatiota tämän tästä, ja tätä on alkanut näkymään ihan erityisen paljon viime aikoina. Jos tämä ei haiskahda agendalta kilometrien päähän, niin en tiedä mitä minun pitäisi sanoa sinulle. T:eri.
*Jos* jotain tällaista ilmiötä on menossa että ulkomaalaisia miehiä pyritään saattamaan yhteen kantasuomalaisten naisten kanssa, niin luulen että taustalla on yksinkertaisesti halu pitää kyseiset miehet kaidalla polulla. Yksinäiset miehet syrjäytyvät ja alkavat rötöstelemään herkemmin kuin perheelliset ja tänne on viime vuosina tullut paljon yksinäisiä miehiä.
Eli yhteiskunnallisen turvallisuuden takaaminen sälytetään kätevästi naisten harteille...
Tässä minun foliohattuni :P
En saa Tinderissä tai nettideitti -sivuilla seuraa, koska pituus on vain 172cm ja moni nainen karsii jo sillä profiilini pois. Livenä kuitenkin saan seuraa, koska olen hyvin harteikas ja miehekäs, joka kompensoi joillekin naisille lyhyttäni (en siis ole tätä itse keksinyt - vaan naiset ovat tästä minulle sanoneet). Exällä oli deittiprofiilissa ehdotan alaraja miehelle 180cm - mutta baarista lähti mun mukaan, koska en vaikuttanut niin lyhyeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sionistinen rotusekoitus-agenda on kuumimmillaan, ja suorastaan räjähtämässä käsiin. Katsopa vaikka tämän sivun ylälaidassa vilkkuvia mainoksia, niissä esitetään valkoinen nainen/musta mies-kombinaatiota tämän tästä, ja tätä on alkanut näkymään ihan erityisen paljon viime aikoina. Jos tämä ei haiskahda agendalta kilometrien päähän, niin en tiedä mitä minun pitäisi sanoa sinulle. T:eri.
*Jos* jotain tällaista ilmiötä on menossa että ulkomaalaisia miehiä pyritään saattamaan yhteen kantasuomalaisten naisten kanssa, niin luulen että taustalla on yksinkertaisesti halu pitää kyseiset miehet kaidalla polulla. Yksinäiset miehet syrjäytyvät ja alkavat rötöstelemään herkemmin kuin perheelliset ja tänne on viime vuosina tullut paljon yksinäisiä miehiä.
Eli yhteiskunnallisen turvallisuuden takaaminen sälytetään kätevästi naisten harteille...
Tässä minun foliohattuni :P
Niin kysmys kuuluukin kuka MIES tekee omalle kansalaiselleen "veljelleen" kilpailijan? Tuohan on itse murha ja toisaalta myöskin nuo avioliitot eivät tilastojen mukaan kestä edes sitä mitä suomalaisten väliset. Eli meille on tulossa yksinhuoltajaarmeija.
Venäjä kiittää
Aloitus näkyy olevan vanha, mutta ne ovat siellä kaikkein näkyvimmillä jotka saavat Tinderissä eniten tykkäyksiä ja alkoritmit sitten tyrkyttävät näitä muillekkin. Vähemmän tykkäyksiä saavat ovat enemmänkin piilossa eivätkä näy Tinderissä.
Täällähän minä. Tinderiä ja vastaavia en käytä. Pysäytä ja tule juttelemaan joskus jos näet vaikka kävelemässä ;)
Ne abdulit ja mohammetit ovat siellä koska kestävät sitä jatkuvaa nöyryytystä ja niille kelpaa nainen kuin nainen.
Itse siirsin itensi pois suomesta tinder passportilla hyvin nopeasti. Suomessa meni niin että naamalta ei-kaunis pullakkakin ghostasi. Ulkomailla taas nuoret kaunottaret olivat ihan innoissaan.
Jotain käytöstapoja voisitte harkita niin saisitte laadukkaita miehiä.
T. Kantis mies
pinnallinen75 kirjoitti:
En saa Tinderissä tai nettideitti -sivuilla seuraa, koska pituus on vain 172cm ja moni nainen karsii jo sillä profiilini pois. Livenä kuitenkin saan seuraa, koska olen hyvin harteikas ja miehekäs, joka kompensoi joillekin naisille lyhyttäni (en siis ole tätä itse keksinyt - vaan naiset ovat tästä minulle sanoneet). Exällä oli deittiprofiilissa ehdotan alaraja miehelle 180cm - mutta baarista lähti mun mukaan, koska en vaikuttanut niin lyhyeltä.
Miksi siis laitat pituutesi profiiliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin pari viikkoa ja poistin. Varmaan moni muukin tavismies on tehnyt saman, jos mätchejä ei tule. Liekkö parempi menestys ulkomaalaisilla.
M35
Joo en minäkään sielä matchejä saanut. Ei tässä varmaan naista tule enää ikinä saamaan. M28
Mihinpä tässä hameväkeä tarvitsekaan. M41
Vierailija kirjoitti:
pinnallinen75 kirjoitti:
Miksi siis laitat pituutesi profiiliin?
no en halua johtaa naisia harhaan, koska monelle naiselle pituus on tärkeä asia.
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksanut olla kauaa vain kohottamassa naisten itsetuntoa ja yrittämässä pitää yllä keskusteluita joihin toinen osapuoli ei panosta yhtään. Naiset käykööt jatkossa puolestani viihdyttämässä tuolla itseään ja keräilemässä matchejä/kehuja. Turha areena parisuhdetta etsivälle miehelle. Pelimiesten ja úlkkareiden leikkikenttä.
Tämä, vahvasti tämä...
Olen ihan kantásúomalainen mies joka käy töissä ja harrastaa liikuntaa tavoitteellisesti ja on kaikin puolin kunnollinen. Etsin parisuhdetta. Silti ketään ei kiinnosta. (paitsi púllukoita tai paljon vanhempia tai yksínhuoltajia)
Mätsejä ei tule. Viesteihin ei vastata.
Tehokkain tapa tutustua naisiin on se, että tutustuu esim. kavereiden tyttöystävien kavereihin yhteisissä illanvietoissa. Sitten on huonompi juttu, jos ei ole kavereita (tosin silloin sosiaaliset taidot voivat olla sen verran huonot, ettei ole ihme miksi ei saa naista.)
Vierailija kirjoitti:
Tehokkain tapa tutustua naisiin on se, että tutustuu esim. kavereiden tyttöystävien kavereihin yhteisissä illanvietoissa. Sitten on huonompi juttu, jos ei ole kavereita (tosin silloin sosiaaliset taidot voivat olla sen verran huonot, ettei ole ihme miksi ei saa naista.)
Tämähän se paras tapa olisi mutta itse en ole koskaan tutustunut kavereiden kautta keneenkään.
Kaveripiiri on pieni ja kukaan ei ole yrittänyt parittaa minua kavereilleen koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se paras tapa olisi mutta itse en ole koskaan tutustunut kavereiden kautta keneenkään.
Kaveripiiri on pieni ja kukaan ei ole yrittänyt parittaa minua kavereilleen koskaan.
Ei sun pidä odottaa, että joku alkaa teitä parittamaan. Jos on illanistujaisia tms. kokoontumisia isommalla porukalla, missä on näitä tyttöystävien kavereita tms. muita vapaita kaverinaisia niin sitten vaan menet juttelemaan. Mun omat ja ystävien suhteet on suurimmaksi osaksi alkaneet juuri niin, että ollaan oltu vaikkapa kaverin synttärijuhlissa ja siellä juteltu kaverin kaverin kanssa ja lopulta vaihdettu numeroita/lisätty toisemme jossakin sosiaalisessa mediassa, seuraavana päivänä sitten vaan viestiä perään ja juttelemaan.
Miksi tästä ketjusta on poistunut noin tajuttoman paljon viestejä..?
Katsokaa tuota viestilukemaa 77/61 :D
Johan nyt. Tinder täynnä ira kilaisia
omia kokemuksia ei ole mutta muutama kaveripariskunta löytänyt toisensa tinderistä ja yksi jostain deittipalstalta. kukaan naisista ei harrasta yhden illan juttuja ja suhteet kestäneet jo muutaman vuoden. yksi pareista meni viime kesänä naimisiin ja he olivat tuo deittipalstalla tavannut pari. eli kaipa siellä on ihmisiä laidasta laitaan.