Missä kantasuomalaiset miehet Tinderissä?!
Latasin Tinderin pitkästä aikaa ja tuntuu että jokainen mies on Lähi-Idästä ja nimeltään Abdul, Muhammad jne... Oonko vaan väärässä appissa vai piileskeleekö kantasuomalaiset miehet jossain muualla? Vai onko ulkomaalaiset miehet vaan tavallista aktiivisempia Tinderissa?
Asun Espoossa ja hakusäde on vain 30 km, joten luulisi että täällä muitakin on...
Kommentit (82)
Halutaan suomalainen peruspetteri kirjoitti:
Latasin Tinderin pitkästä aikaa ja tuntuu että jokainen mies on Lähi-Idästä ja nimeltään Abdul, Muhammad jne... Oonko vaan väärässä appissa vai piileskeleekö kantasuomalaiset miehet jossain muualla? Vai onko ulkomaalaiset miehet vaan tavallista aktiivisempia Tinderissa?
Asun Espoossa ja hakusäde on vain 30 km, joten luulisi että täällä muitakin on...
En ole Espoossa, en ole tinderissä ja minä lähden nyt pilkille. Hei hei ja voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt että pitäisikö yrittää tinderiä, kun pari tuttuani on sieltä löytänyt ihan kunnon parisuhteen, mutta kuulostaa kyllä aika harvinaiselta näiden ketjujen perusteella. En käy baareissa tai paljon missään muuallakaan missä voisi tavata miehiä, mutta ehkä ei netistäkään löytyisi ainakaan ketään normaalia...
N24
Suosittelen Tinderiä. Siellä on ihan normaaleja ihmisiä. Tai oikeastaan elämän laaja kirjo. Eli joukossa myös normaaleja. Onneksi seksisuhteen etsijät usein ilmoittavat itsestään.
Tinder on deittiapeista paras mielestäni.
N36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt että pitäisikö yrittää tinderiä, kun pari tuttuani on sieltä löytänyt ihan kunnon parisuhteen, mutta kuulostaa kyllä aika harvinaiselta näiden ketjujen perusteella. En käy baareissa tai paljon missään muuallakaan missä voisi tavata miehiä, mutta ehkä ei netistäkään löytyisi ainakaan ketään normaalia...
N24Netistä ei löydy ketään normaalia? Etkö sinäkään ole normaali vai ajattelitko olevasi ainoa normaali netissä?
En tietenkään ajettele, mutta kuulostaa siltä että suurin osa tutustuu netissä vain joihinkin pelimiehiin (okei, normaaleja ihmisiä varmaan hekin, oli tyhmä sanavalinta) tai alkoholosteihin jne. Ja suomalaisen miehen minäkin haluaisin.
Oletko sinä pelinainen tai alkoholisti? Entä netissä olevat kaverisi? Miksei netissä voisi olla sinunlaisia tavallisia fiksua elämää viettäviä miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen huomio: kirjoitukseni muslimien naisia halveksivasta kommentista poistettiin, mutta heitä ylistävät kommentit jätettiin tekstiin. Se on hyvä ettei meitä yritetä aivopestä tai mitään... Vauva.fi taitaa olla YLEn omistuksessa.
Eikun Sanoman. Sama kuka omistaa Hesaria, ja sen kyllä huomaa
Minäkin olin pari kuukautta tinderissä ja annoin ehkä muutama tuhat sydäntä, mutta saldona oli yhdet deitit ja ehkä viitisen keskustelua. Matcheja oli noin parikymmentä, mutta loput eivät vastanneet mitään. Lisäksi sain yhdellä Helsingin reissulla viitisenkymmentä matchia, kun tuli hotellihuoneessa tylsyyksissä pelattua, mutta niitä en laske kun ne tuli poistettua tarpeettomina. Suurimmat ongelmat minulle olivat että en hirveästi syty parista kuvasta ja emojirivistä ja en varsinaisesti nauti myöskään niistä viestittelyistä, joten treffeille mennessä ei ollut vielä sitä oikeaa innostunutta fiilistä. Lisäksi tää ainut treffeille asti selvinnyt nainen ei luonnossa ollutkaan niin hehkeä mitä kuvissaan. Lisäksi tuntuu että vaikka olen introverttinen absolutisti ja en mitenkään turhan komea mies, niin löydän kyllä baareista ja yökerhoista itselleni sopivampaa seuraa, kuin mitä tinderistä oli tarjolla, sillä tunnistan yleensä naisen käytöksestä tyypit joiden kanssa pääsemme samalle aallonpituudelle.
En halua Tinder-horoa, joten en myöskään käytä Tinderiä. T: Perheen haluava suomalainen mies.
Vierailija kirjoitti:
En halua Tinder-horoa, joten en myöskään käytä Tinderiä. T: Perheen haluava suomalainen mies.
No sitten missaat Tinderiä käyttävät erittäin vakavalla mielellä ihmissuhteisiin suhtautuvat.
Ei jaksanut olla kauaa vain kohottamassa naisten itsetuntoa ja yrittämässä pitää yllä keskusteluita joihin toinen osapuoli ei panosta yhtään. Naiset käykööt jatkossa puolestani viihdyttämässä tuolla itseään ja keräilemässä matchejä/kehuja. Turha areena parisuhdetta etsivälle miehelle. Pelimiesten ja ulkkareiden leikkikenttä.
En käytä tinderiä koska en koe sen olevan paikka josta löytäisin seuraa.
T: mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten missaat Tinderiä käyttävät erittäin vakavalla mielellä ihmissuhteisiin suhtautuvat.
Yksikään sellainen ihminen ei käytä Tinderiä. Tai sitten on jo älyllisesti rajoittunut ja pahasti. Kuka ei oikeasti tajua, että kyseessä on vain ja ainoastaan panosovellus? Onko moner Tinder-häät ollut lähipiirissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään sellainen ihminen ei käytä Tinderiä. Tai sitten on jo älyllisesti rajoittunut ja pahasti. Kuka ei oikeasti tajua, että kyseessä on vain ja ainoastaan panosovellus? Onko moner Tinder-häät ollut lähipiirissä?
Omassa kaveripiirissäni naiset eivät ole kevytkenkäisiä. Eivät siis hae panoseuraa, eivätkä anna panoseuraa hakevalle miehelle. Useampi on löytänyt Tinderistä vakavan suhteen.
Se on nykypäivää. Panosuhteita etsivät erottuu usein joukosta ja se on hyvä.
Minäpä oon löytänyt tinderistä ihan suomalaisen jantterin rinnalle <3 4 vuotta tulee kohta!
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalaiset ovat yleensä miehekkäitä. Niitä perinteisiä miehiä joista nainen kostuu. Nainen saa olla Nainen ja mies on Mies.
Mun nyxän exä oli ilmoittanut, että liitto on tässä ja hän on löytänyt uuden miehen, joka saa hänet tuntemaan itsensä Naiseksi.
Tämän kun kuulin, niin hymähdin vain, että minä olen ollut entisessä suhteessani niin nainen kun vaan olla ja voi, kaikki kodinhengettären roolit oli yksin vastuullani. Nykyisen kanssa tunnen olevani prinsessa ja se kelpaa minulle.
(ja prinsessaksi oloni saa tuntumaan ihan se, että hän tekee minulle joskus voileivän. Tai ripustaa pyykit ilman sanomista)
No kun lukee täältäkin naisten kommentteja miesten Tinder-profiileista, niin eipä sellaista viitsi edes tehdä.
inlööv kirjoitti:
Minäpä oon löytänyt tinderistä ihan suomalaisen jantterin rinnalle <3 4 vuotta tulee kohta!
Montaako muuta panee samaan aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalisesti vammaisille, pettäjille ja seksiriippuvaisille tehty nuo "deittipalvelut"
Vierailija kirjoitti:
Siis täh? Mikä tää Kinder on?
yllätysmuna
Oon aatellu pitäisköhän ladata taas tinder, mut taas muistin miksi poistin; pitää harkita.
Kuulemma livenä oon paremman näkönen, mut en mä vaan saa livenä aikaan oikein kontakteja :/ Tämmöstä se on kun viihtyy paremmin objektiivin takapuolella.
M29
En tietenkään ajettele, mutta kuulostaa siltä että suurin osa tutustuu netissä vain joihinkin pelimiehiin (okei, normaaleja ihmisiä varmaan hekin, oli tyhmä sanavalinta) tai alkoholosteihin jne. Ja suomalaisen miehen minäkin haluaisin.