Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi rynkytät ostoskärryilläsi nilkkojani ja peppuani kassajonossa?

kiihotun
29.03.2018 |

Eteenpäinhän en voi siirtyä, ja pois jonosta en siirry.

Miksi rynkytät ostoskärryilläsi nilkkojani ja peppuani kassajonossa?

Vaihtoehdot

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, näitä riittää, joten kysymys kuuluu, että mikä tehoaisi tuollaisiin tyyppeihin parhaiten? Eli millä saisi tuollaisille opetettua käytöstapoja niin, ettei jäisi harmittamaan jälkeenpäin?

Minun kohdallani tuollaisena kärrytönijänä on ollut aina itseäni vanhempi nainen, joka useimmiten tuuppii useamman kerran, kunnes reagoin.

Joka kerta parin, kolmen tökkäyksen jälkeen käännyn ympäri, katson päästä varpaisiin sen verran silmät viiruina, että sieltä kuuluu "anteeksi". Veikkaan tosin, että kääntyessäni pelästyvät sitä, että näytän ulkoisesti romanilta ja kuulemma vihaisena näytän siltä, että käyn päälle. ;)

On kyllä käynyt mielessä sanoa, että "ei tämä jono kärryillä tönimällä mene yhtään sen nopeammin eteenpäin", mutta sitten en ole viitsinyt, kun olen ajatellut, että jos tuommoinen yksinkertainen reppana saa tuosta iloa elämäänsä niin olkoot.

Sanon usein että miksi rynkytät, et pääse ohi kuitenkaan

Vierailija
22/38 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on väärä palsta. Joku eläkeläisille suunnattu olisi oikeampi. Kukaan muu kuin eläkeikäiset mummelit eivät ole yrittäneet rusentaa minua kassajonossa.

Minua kyllä on murjoneet kärryillään ihan kaikenikäiset. Miehet ja naiset. Ei ole iästä tai sukupuolesta kiinni, vaan käytöstavoista.

Totta, mutta eläkeiäkäiset mummelit ovat pahimpia. Esimerkiksi bussiin mentäessä tuo ryhmä on ainoa, joka on ikinä kiilannut ja puskenut väkisin eteen. 

Koska vanhat ihmiset päästetään bussiin ensin. Siksi että pääsevät istumaan ennen kuin bussi lähtee liikkeelle. He ovat myös tottuneet, että sellainen käytöstapoja on olemassa. Se on monessa maassa ja ollut Suomessakin ennen käytössä. Mummot ensin bussiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en muista kuin kerta tönimidtä. Silloin oli lapsi asialla. Oletteko varmoja ettette itse astele eteen ja taakse?

Vierailija
24/38 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateenvarjorattaat takaisin. Pakollisiksi busseihin.

Vierailija
25/38 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka vittu tollasta tekee?? Ei mulle oo koskaan osunut kohdalle, joskus on joku saattanut vahingossa tuupata kärryllä, mutta on kyllä pyytänyt anteeksikin.

Semmoset muorit, jotka ei jaksa seistä jonossa kuten ihmiset. Lähes poikkeuksetta se, jika koittaa työntää sitä kärryä mun hanuriin on joku mummeli, jolla on kärryssä kävelykeppi ja purkki piimää. Sit tuuppii mua, kun jonotan. Luulen, että saadakseen paikkani.

Vierailija
26/38 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on väärä palsta. Joku eläkeläisille suunnattu olisi oikeampi. Kukaan muu kuin eläkeikäiset mummelit eivät ole yrittäneet rusentaa minua kassajonossa.

Minua kyllä on murjoneet kärryillään ihan kaikenikäiset. Miehet ja naiset. Ei ole iästä tai sukupuolesta kiinni, vaan käytöstavoista.

Jännä miten toisille käy jatkuvasti näin. Itse en yli viidenkymmenen vuoden aikana ole koskaan törmännyt tällaiseen.

Ilmeisesti kaasupilvesi antaa sinulle suojan

Tai sitten mulla ei ole tarvetta liioitella ja leikkiä uhria ja demonisoida muita ihmisiä. Saahan sitä kauppareissusta vaikka mitä draamaa aikaiseksi, jos haluaa.  :)

Vierailija
27/38 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle käynyt noin viitisen kertaa. Viimeksi takana kärryineen oli isä ja poikalapsi.

Teen aina niin että kiljaisen lujaa jos joku vähän tökkää kärryllä, ja esitän että minun jalkoihin osui ja sattuu kovasti. Kärryjen tönijäkin säikähtää ja nolostuu kun kaikkien huomio kiinnittyy häneen/hehin ja kun muut katsovat että miksi tuo kiusaa tuota nättiä naista tönimällä häntä sattumispisteeseen saakka :DDD

Vierailija
28/38 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans sama huomio, nuo perseen puskijat on aina olleet vanhoja mummoja. Onko ne kateellisia mun pikkuselle pyllylle vai mistä on kyse. Mulkkaan vihaisesti takasin.

Vierailija
29/38 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan Tuurin-reissulla jäin nalkkiin tosi kapeaan välikköön, jossa oli yhdellä sivulla hylly ja toisella sitten sellaisia isoja tarjouskoreja. Hyllyllä oli myynnissä joulukortteja, montako niitä nyt sitten saikin supertarjouksessa haalia eurolla. Kummastakin suunnasta välikköön tunki mummeli niiden jättikokoisten ostoskärryjen kanssa. En mahtunut mistään ohitse, kumpikaan mummo ei halunnut peruuttaa (kun niitä kortteja mahtoi olla myynnissä vain 15 000 kpl ja toinen mummo olisi voinut sillä aikaa tyhjentää koko hyllyn...)

Olin itse suunnilleen seiskaluokkalainen, ujo ja hiljainen ja todella pulassa, kun molemmat mummot tönivät vastakkaisista suunnista kärryillään. Olisi pitänyt osata ärähtää, mutten millään uskaltanut. En olisi ikinä uskonut, että noin voi edes käydä! Äitini onneksi sattui löytämään minut ja sanoi jotakin täysin asiaan liittymätöntä, mikä kuitenkin hoksautti toisen mummelin peruuttamaan pois väliköstä, niin että pääsin pois.

Vierailija
30/38 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat äijät, jotka ovat menettäneet puhekykynsä tuppaavat kärryillä. Täältä kyllä kuuluu sellaisille ulkoille. Joskus ärsyttää sekin, kun lapsiperhe valloittaa kaupan käytävät ja sulkee kulkureitit.

Vierailija
31/38 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että tönijöillä on kiire saada omat ostokset hihnalle. Sama juttu kuin että aamulla on tultava pankin tai kaupan oven taa varttia ennen kuin ovet avautuu. Tai pitää käydä ennakkoäänestämässä. Perimmäinen syy on siis se, että ehtii varmasti tehdä jonkun asian ennen kuin kuolee.

Vierailija
32/38 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että tönijöillä on kiire saada omat ostokset hihnalle. Sama juttu kuin että aamulla on tultava pankin tai kaupan oven taa varttia ennen kuin ovet avautuu. Tai pitää käydä ennakkoäänestämässä. Perimmäinen syy on siis se, että ehtii varmasti tehdä jonkun asian ennen kuin kuolee.

Kyllä, helvetillinen KIIRE on! On huomattu.

Se kassajono ei yhtään lyhene, vaikka kuinka tungette niitä kärryjänne edellä olevan takamukseen!

Ette yhtään nopeammin saa niitä ostoksianne siihen liukuhihnalle!

Oi, herttileijaa, miten on mummuilla saatanallinen kiire! Minne? Pelaamaan lout rahansa automaattiin? Kyllä.

Sairaus se on sekin kuulema.

Vierailija
33/38 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä menen jonossa kärryn etupuolelle, siitä on sitten helpompi latoa tavarat hihnalle...sitten vain vaihdan paikkaa kärryn kanssa...olen hoikka, joten tuo onnistuu multa😀

Mä oon lihava, ja onnistuu silti multakin.  Ei ne nyt niin kapeita ne välit ole.

Vierailija
34/38 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne ostoskärryn etupyörät kuitenkin ole aika paljon taaempana kuin se korilavan etureuna, eli aika etukenossa siinä pitäisi kohteen olla jo valmiiksi, että se etureuna ja etupyörät, saati niiden akseli nilkkoja voisi  edes tavoittaa, vaikka kuinka sitä kärryä jonkun päälle työntäisi...

Vierailija
35/38 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ,just. Kaikki vähänkin tarkentavat kysymykset kielletty, eli: av-keskustelua parhaimmillaan...

Vierailija
36/38 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi rynkyttäjille, että pahoinpitelysyyte seuraa välittömästi!

Vierailija
37/38 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan korostetun hitaasti tavarat hihnalle, jos takana tuleva erehtyy mua tuuppimaan!

Vierailija
38/38 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perin havinaista että kukaan tulisi kärryjen kanssa päälle. Paitsi Citymarketissa, siellä saa oikeasti vähän väistellä kaahareita. Prismassa ei ole koskaan menannut kukaan ajaa päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän