Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keskivertoa kauniimpi, kohdellaanko sinua huonosti ulkoisten avujesi vuoksi?

Vierailija
28.03.2018 |

Itselläni ei ole tällaista ongelmaa, mutta olen huomannut että tälläkin palstalla kauniskasvoisista + hyväkroppaisista naisista puhutaan todella rumasti kuten esimerkiksi "tyypillinen instah#ora" , "ruma vosu" , "pinnallinen ja teennäinen p#rseen esittelijä" jne. Minusta on.jotenkin käsittämätön ajatus että tällaisia kirjoittelevat aikuiset ihmiset pitävät itseään jotenkin kovinkin paljon henkisesti kehittyneempinä ja syvällisempinä kuin haukkumansa "pinnalliset instahu#rat".

Mutta niin kai se on että alemmuuden- ja kateudentunnoissaan unohtuu, ettei välttämättä niin selvästi kannattaisi tuoda noita tuntemuksiaan esille...

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin 90-luvulla nuori ja kaunis. Muut tytöt suhtautuivat minuun kylmäkiskoisesti, mutta pojat olivat minulle kohteliaita. Taitaa näteillä tytöillä on tänäpäivänä samoja ongelmia?

Älykäs, isotissinen, hoikka, ystävällinen ja kaunis tyttö joutuu aina tyhmien, pienitissisten, lihavien, epäkohteliaiden ja rumien tyttöjen hampaisiin. Näin se on ja on aina ollut...

Isot tissit eivät ole kaunista😷

Vierailija
22/29 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin 90-luvulla nuori ja kaunis. Muut tytöt suhtautuivat minuun kylmäkiskoisesti, mutta pojat olivat minulle kohteliaita. Taitaa näteillä tytöillä on tänäpäivänä samoja ongelmia?

Älykäs, isotissinen, hoikka, ystävällinen ja kaunis tyttö joutuu aina tyhmien, pienitissisten, lihavien, epäkohteliaiden ja rumien tyttöjen hampaisiin. Näin se on ja on aina ollut...

Alapeukuista päätellen meni rumien ja tyhmien koulukiusaajien tunteisiin...

Ikävää, että sinua on kiusattu.

Mukavaa, että suhtaudut muihin naisiin ystävällisesti ja kannustavasti.

ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bullshittiä. Yläasteella meidän luokalla oli tyttö, joka oli kaikkea tuota. Häntä ihailtiin ja hän oli todella suosittu niin tyttöjen kuin poikienkin keskuudessa. Eli en oikein usko juttuasi.

Persoonallisuudella on varmasti merkitystä eli mukavaa kohdellaan mukavalla tavalla. 

Vierailija
24/29 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on huo ri telut nuorena vaikka olin neitsyt koska olin liian nätti ja "syntisen näköinen" mustilla hiuksilla. Mutta kyllä se  ohi menee kun ikään tulee, nykyään kaikki on kivoja koska olen rumempi yli  45 v.

Okei eli elit lestadiolaislahkossa.

Vierailija
25/29 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kim kardashian jutut yms.

Se on noloo.

Feikki posettamista

Vierailija
26/29 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella mua kiusattiin melkoisen kookkaan kaluni vuoksi. Seiskalla varsinkin, kun kaikkien kalut eivät vielä olleet saavuttaneet täyttä mittaansa, niin minullahan se oli lepotilassa jo luokkaa 16 - 18 cm, eli roikkui siis hyvin näyttävästi. Siinä sitten rinnalla kun on vielä paljon ns. poikakikuja, niin onhan se kokoero kontrasti tietysti ihan järjetön. Kummasti kyllä tytöt viihtyi kanssani hyvinkin paljon, tokihan sana "hevoskullista" oli kiirinyt uteliaiden tyttöjen korviin. Tulihan sitä sitten käytettyä jo nuorena hyvinkin paljon.

Ainakin sen olen kohdallani todistanut todeksi, että koolla on väliä. Naiset jotka eivät minun "salaisuuttani" tiedä, eivät ole minusta moksiskaan, mutta jotka sitten tietävät, niin suorastaan valuvat vierelläni ja ovat välittömästi valmiita lähtemään matkaani. 

Vierailija
27/29 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bullshittiä. Yläasteella meidän luokalla oli tyttö, joka oli kaikkea tuota. Häntä ihailtiin ja hän oli todella suosittu niin tyttöjen kuin poikienkin keskuudessa. Eli en oikein usko juttuasi.

Persoonallisuudella on varmasti merkitystä eli mukavaa kohdellaan mukavalla tavalla. 

Paino sanalla ystävällinen.

Vierailija
28/29 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, päinvastoin. Ihmiset ovat ystävällisiä, kavereita riittää ja löytyy myös ihana poikaystävä.

Voit ollakin kaunis ja hyväkroppainen mutta sinulta varmaan puuttuu sellaista "sex appealia". Sellaiset saavat paljon vihaa niskaansa.

Niin. Siinäs kuulit tiedon ihmiseltä, joka kummasteli kauniita kohtaan osoitettua vihaa. :D

Ei mut kyllähän se on totta ettei kaikissa kauniissa ole "sex appealia", onhan siitä keskusteltu tälläkin palstalla monesti. Ei ollut tarkoitus osoittaa vihaa vaan todeta asia, joka voi olla syynä siihen miksi sinua ei koeta uhaksi.

Vierailija
29/29 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten ihminen tietää olevansa keskivertoa kauniimpi? Ettei olisi kyse omahyväisyydestä ja persoonallisuushäiriöstä?

Ja mistä tiedät, onko "huonon kohtelun" syy ulkonäkö vai veemäinen luonne?

Miten määrität objektiivisesti sen olettamasi syrjinnän?